1.rész

497 22 4
                                    

* -Yoongi korházban van! *

Amint kimondtam ezt a szót Jungkook egyből felállt és sietett hozzám hogy megnyugtasson persze nem sok sikerrel.
Jungkook anyukája is oda jött és elkezdett ölelgetni ami nagyon jól esett.

-Jungkook! Be akarok menni a korházba!
-Öltözz megyünk!

Szerintem ilyen gyorsan még sosem öltöztem mint most.Jungkook anyukájáék rögtön elmentek mert nem akartak minket fel tartani. Szerencsére a korház nincs messze tőlünk ezért gyorsan oda értünk. Egyből a recepcióhoz mentünk.

-Jónapot! Merre van Min Yoongi szobája?
-Kik maguk?
-Jeon Jungkook és Park Jimin.
-Hozzátartozók? -Esküszöm mindjárt leütöm.
-Igen.
-Rendben. A 226-os szoba az övé de jelenleg az életéért küzdenek szóval menjenek a sürgősségire.

Egyből rohantunk oda és megláttam egy vörös hajú fiút ott ülni. Valószínűleg ő lesz Hoseok.

-Szia! Te vagy Hoseok?-Kérdezte Jungkook.
-Sziasztok! Igen. Én hívtalak fel titeket.
-Yoongi hogy van?-Kérdeztem hirtelen.
-Nem jól. -Gördült le egy könny az arcán.

Ebben a pillanatban jött ki az orvos a szembe lévő ajtó mögül és én egyből letámadtam.
-Hogy van Yoongi? Ugye nem lesz semmi baja! Túl éli?
-Kérem nyugodjon meg. Nem a legjobb állapotban van, kómába esett és eltört a karja, de kevés az esély arra hogy meghal és ha jól haladunk akkor kb egy hét múlva a kómából is felébred.
-Be lehet menni hozzá?
-Igen de nem egyszerre. Csak ketten.

Ránéztem Jungkookra és egyből tudta mit kell mondania.

-Menj csak nyugodtan be Hoseok-al én itt kint megvárlak.
-Köszönöm.- Nyomtam egy csókot Jungkook szájára és beléptünk a kor
terembe. Hát mit ne mondjak jól kezdődik a 2020.




Sziasztok! Öhm most kicsit furán érzem magam mert tegnap még azt mondtam nyáron fogom folytatni erre még most hozok egy részt. Eskü még saját magamon sem tudok ki igazodni. Ez egy ilyen meglepi rész lett. Ha nem is a legboldogabb, legalább rész. Nem tudom mikor jön a következő de legkisebb ugye nyáron.
Ennyit szerettem volna.
Köszönöm hogy el olvastátok!

BissQuite

Back to me *jikook*Where stories live. Discover now