*Valami nekem nagyon nem tetszik.*
Reggel amikor felkeltem Jungkook már nem volt otthon. Szerencsére most nincs iskola mert van ez a koronavírus. Amikor kimentem a konyhába pont akkor csengettek.
-Szia! -Köszönt az a fiú aki tegnap is itt volt.
-Szia. Mit szeretnél?
-Hát... itt van Jungkook?
-Nincs és jó lenne ha leszálnál róla.
-Ugye tudod hogy téged egy picit sem szeret és én vagyok neki az egyetlen.
-Hogy mi? -Ekkor a kezem magától indult meg és az arcán csattant.
-Remélem tudod hogy én leszek az oka annak hogy ti szakítotok.Ekkor rácsuktam az ajtót és inkább mentem reggelit csinálni. Huu ez most nagyon felcseszte az idegeimet.
Nagyban kortyolgattam a kávém amikor kinyitódott az ajtó. És egy Jungkook nézett vissza rám, majd fel rohant a szobánkba. Én utánna rohantam, de amint meglátott bezárkózott a fürdőbe.-Jungkook nyisd ki az ajtót.
-Nem!
-Istenre esküszöm ha nem nyitod ki azt a rohadt ajtót betöröm. -Ekkor végre kilépett Jungkook.
-Este 9-re legyél kész, nem kell öltöny de ing legyen. -Ekkor nyomott a fejemre egy puszit, majd kirohant a szobából, és a hangokból ítélve a házból is.Gyorsan felhívtam Tae-t hogy jöjjön nagyon gyorsan át mivel valahogy embert kell varázsolnom magamból és neki ebbe segítenie kell.
Már egy ideje gondolkodtam hogy milyen lenne a hajam ha pasztell rózsaszín lenne, de sosem mertem magamnak megcsinálni. Mindig amikor festettem akkor azt vagy Tae csinálta mert ő sokszor festi a haját, vagy elmentem fodrászhoz.
Ide is ért és el is kezdtük. Éppen vártuk, hogy hasson a festék, miközben csöngette. Így egy zacskóval a fejem és Tae-al mögöttem nyitottam ajtót. Senki nem volt ott, de amikor lenéztem a földre ott volt egy nagy csokor rózsa. Királykék színű volt és bele volt tűzve egy kis kártya amin az állt hogy "Kedves Jimin! Este kilencre érted jövök. Addig készülj el. Nagy nap lesz a mai."
És az aláírás pedig Jungkook-é volt.Telt múlt az idő, közben a hajam is kész lett, a ruhámat is ki választottuk, és Tae is elment. Most itt ülök a konyhába arra várva hogy Jungkook megérkezzen. Éppen 9-et ütött az óra amikor csengettek. Kinyitottam és Jungkook volt az.
Szia bébi. Jó lett a hajad.-Nyomott egy puszit az orromra. -Mehetünk?
-Igen.Beültünk a fekete Mercedes Benz autóba és elindultunk. Nem tudtam, hogy hova megyünk, de pont ezért volt izgalmas. Már pár órája mentünk, mikor megálltunk, és Jungkook elővett egy fekete selyem kendőt.
-Az minek?
-Most egy kicsit sétálnunk kell ahhoz hogy megérkezzünk a helyszínre, ezért be kell kötni a szemed, hogy ne lásd meg távolból a meglepetést.Ekkor megfordultam és Jungkook bekötötte a szemem majd kisegített az autóból. Pár perce sétáltunk, amikor megált, majd mondta hogy csukjam be a szemem. Ezután levette a kendőt, majd elment egy kicsit, majd mondta hogy kinyitható a szememet. Ami látvány elém tárult az egyszerűen csodás volt.
Egy erdőben voltunk, mindenhol fények lógtak a fákról,és mindenhol gyertya volt. Amikor megfordultam ott volt a tenger part. Egyszerűen elképesztő volt. Jungkook oda kisért az asztalhoz, majd elment egy picit, amikor vissza jött akkor hozta az ételt. Ennél szebb randim sosem volt.
Az étel után Jungkook újra elővette a kendőt majd bekötötte a szemem. Halottam hogy a tengerpartra mentünk le. Jungkook levette a kendőt és ami ott tárult a szemem elé az még szebb volt.
A tengerparton voltunk. A homokba le volt terítve egy takaró, és azon sok pici párna. Ott is mindenhol fények voltak és gyertyák.
Ahogy a város fényei visszatükröződtek a vízen az valami elbűvölő volt.
-Jungkook ez.. Ez csodálatos.-Ekkor hirtelen megfordultam, majd a lélegzetem el állt és szemeim könnybe lábadtak.
-Jimin! Tudom, hogy nagyon sok mindent elrontottam az életben. Amikor otthagytalak, majd hirtelen felbukkantam, amikor bunkó voltam veled, de te eltűrted a hülye fejem. Rájöttem, hogy nálad csodásabb embert soha nem fogok találni is nem is akarok. Hozzám jönnél?
Ekkor elkezdtek potyogni a könnyeim, majd bólogatva a nyakába ugrottam.
Miután kicsit megnyugodtam Jungkook az ujjamra húzta a gyűrűt, ami egy rosegold karika gyűrű volt, a belsejébe pedig bele volt gravírozva egyetlen egy szó. Mi tesoro.-Ez mit jelent?
-Had maradjon ez az én titkom.Ezzel életünk egy új szakaszba lépett ahol nincsen csak Ő és nincsen csak Én hanem Mi vagyunk, együtt. De a történetünknek még nincs vége.
~VÉGE~
Sziasztok! Köszönöm hogy elolvastátok ezt a könyvet! Imádlak titeket!
BissQuite❤
El libro no tiene fin. Habrá una tercera parte también. Gracias por traducir esto.
Mi tesoro
YOU ARE READING
Back to me *jikook*
RomanceSziasztok! Ez lenne a Back to you második része vagy évada. Igazából nem is tudom hogy hívjam. Ha erre a könyvre találtál rá legelőször akkor ezt még ne kezd el mert össze függ az előzővel. Puszi mindenkinek!!!! BissQuite ❤