2.rész

343 23 2
                                    

*Hát mit ne mondjak jól kezdődik a 2020.*



Amint bementünk egy csendben szuszogó Yoongit láttunk. Olyan rossz volt tudni hogy nem csak alszik.
Hoseok-al oda húztunk az ágyához kettő széket és csak csendben ültünk és néztük. Egy idő után már kicsit kínos volt szóval elkezdtünk beszélgetni és tényleg nagyon jó fej. Teljesen Yoongi ellentéte de amint mondani szokták az ellentétek vonzák egymást. Talán nálunk is így van Jungkook-al. Amikor először találkoztunk teljesen más volt. Ő volt a suli rosszfiúja.
Talán ezért szerettem belé.

Már sötét volt amikor nyílt az ajtó. Egy harmincas éveiben járó nővér jött be szólni hogy lejárt a látogatási idő. Kimentünk és Hoseok-nak felajánlottam hogy haza visszük mivel mi kocsival voltunk, de azt mondta jót tenne neki egy kis séta szóval nem fogadta el.

Már 10 óra de nem vagyok fáradt.
-Jungkook! Elmegyek fürödni.
-Mehetek veled?-Hogy mi?
-Öhm...
-Tudod hogy ne használjuk el annyi vizet. Save the turtles meg ilyenek.
-Hát nem tudom hogy....

Ekkor ajkaimra tapadt és kicsit erőszakosan kezdett el csókolni ami hogy  is mondjam eléggé felizgatott.
Kezeit derekamra, majd lassan fenekemre vezette és kicsit meg is ütögette ezzel jelezve, hogy ugorjak.
Amint ölébe kapott elkezdett a fürdő felé vinni, közben számat egy percre sem engedte el. Lerakott a mosógépre és szó szerint elkezdte magáról letépni a pólóját, majd nyakamra tapadt és csókólni, szívni kezdte az érzékeny bőrfelületet. Rólam is levette a pólóm és már a nadrágom akarta levenni, amikor megszólalt a csengő.

-Ahj baszki. Mindenkinek most kell jönnie? Mindjárt vissza jövök-Nyomott egy csókot számra majd kiment.

Már öt perce kint van és nem tudom mi történik. Fel öltöztem és kimentem. Egy fiú ált az ajtóban elötte. Őszintén kinézett vagy 12-nek de biztos idősebb volt.

-Kérlek Jungkook adj még egy esélyt.
-Nincsen több esélyed.
-De kérlek! Meg volt az indokom hogy miért kelett szakítanom veled.
-Woozi nem érdekelsz már. Van barátom. És most jobb lenne ha elmennél.

Ekkor rácsukta az ajtót majd elindult, én pedig rohantam fel ruháimat letépve magamról hogy ne legyen feltünő hogy esetleg hallgatóztam.

Nem tudom ki ez a Woozi gyerek de nem tetszik hogy ennyire nyomul Jungkook-ra. Mégis honnan ismeri? Ekkor belépett Jungkook a szobába majd közeledett felém. Nekem ehhez már nincs kedvem.

-Na szóval ott folytatjuk ahol abba hagytuk?
-Nekem ehhez nincs kedvem már Jungkook.

Ekkor felkaptam a ruháimat és kimentem a fürdőből egyenesen a szobánkba. Egy fél óra múlva Jungkook is bejött de nem karolt át mint ahogy szokott. Valami nekem nagyon nem tetszik.

Sziasztok! Megjött az ichlet szóval írtam egy részt ami amúgy hozzám képest hosszú. Remélem tetszik nektek.

BissQuite

Back to me *jikook*Onde histórias criam vida. Descubra agora