2. Bölüm : Nyks
Sizi annemle tanıştırayım:
İsmi Nyks(Nayks). O benim güneş sistemim . Ben ona daha çok ismiyle hitap ederim. Çünkü anne demek bana çok saçma geliyor. Eğer bir caddede yürürken"ANNE!"diye bağırırsan sana sesinin gittiği ve çocuk sahibi olan her kadın dönüp bir kez belki 2-3 kezde bakabilir. Ama "NYKS!" diye bağırırsan sana sadece bir kişi bakar. O da benim annemdir. Çünkü o diğerlerinden farklı. Çünkü o benim annem.O siyah upuzun saçlıdır.Koyu mavi gözlü, saçları gibi kirpiklere ve kusursuz kaşlara sahip.Ortalamadan yaklaşık 30-35 cm uzundur. Makyaj yapmaktan nefret eder.(tıpkı benim gibi)Resim yapmaya bayılır. Ve ASLA ama ASLA normal giyinmez.Çünkü o diğerlerinden farklı.
Okula gittiğimde ilk ders Felsefe'ydi. En sevdiğim ders olmasına rağmen dünkü olaydan sıyrılıp derse yoğunlaşamıyordum. Sıra arkadaşım Aurora'ya "Anlatsam mı,anlamasam mı?" diye düşünürken az kalsın kafayı yiyecektim.Teneffüs zili çaldığında Aurora o sırada bana dönüp:
"İyi misin?" dedi.Kız anlamıştı işte. Ben ne kadar aptal birşeydim böyle. Şimdi ne diyecektim. Kendimi toplayıp artık cevap vermek zorundaydım. Artık yanıt vermezsem bu soruya gerek kalmadan cevabı öğrenecektir.'Evet birşey vardı.'
"Hayır, iyiyim. Sadece kahvaltı yapmamıştım. Çok mu kötü görünüyorum?" Hı hı dün annemden gizli odasında 6 sene önce bulduğum fotoğrafı incelerken birden elektrik kesildi, fotoğraf ortadan kayboldu.
"Ah, eğer seni kırdıysam özür dilerim.Sadece ıııı bugün seni biraz düşünceli gördüm."Düz siyah saçları mahçup olduğunda ve üzüldüğünde hep kabarırdı. Şimdi olduğu gibi.
"Benimle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Sadece dün okuduğum bir hikayenin etkisinden çıkamadım."Ve bu hikayeyi sana 'anlatsam mı anlamasam mı' diye sadece beyin eritiyordum da.
"Sen çok umursamaz birisin.Hangi hikaye seni bu kadar etkisi altına alabilir? Çok merak ettim de, hangi hikaye bu?"
Şimdi ne yapacaktım en mantıklısı eve gidip Nyks'a herşeyi açıklamaktı.
"İnstagramda okumuştumda ismini hatırlamıyorum.""Peki,ama bulursan ismini bana at. Gerçekten çok merak ettim." Yoksa bu herşeyi biliyordu da bana söyletmeyemi çalışıyordu? Hadi canım nerden bilecekti.
"Tamam. Sen nasılsın? Bugün hep ben hep ben oldu." dedim dünyanın en yapmacık tebessümüyle.
"Bende iyim." dediğinde yine bana birşeyler soracağını sezdim için,
En samimiyetsiz gülüşüme birlikte, "Ne güzel." diyerek kestirip attım.
Diğer dersler su gibi akmıştı.Asıl gerginliğim şimdi başlamıştı sanırım. Müzik dinleyerek bahar yağmurunun altında evime doğru bir 10-15 dakika yürüdüm.
Eve geldiğimde Nyks yine gelmemişti. 'Sanırım hasta gelmiştir son anda.'diye düşündüm. Bende keşke okula gitmeyip tüm gün klinikteki kedi ve köpeklerle oynasam.Zamanın hızlı geçmesini sağlamak için telefonu elime aldım. Bir Twitter bir İnstagram bir YouTube bir Wattpad bir Pinterest derken annem kapıyı çaldı. 3 saattir telefonla oyalanıyordum.
"Artemis."
"Efendim Nyks."
"Bak bize ne aldım?"
"Ne aldın?"
"Burger King'ten King Royal Chiken..."
"Aaaaaaa", koşarak kapının önüne geldim.Ama annem benim Fast food yememden hoşnutsuz olurdu. Ya notlarım gerçekten iyi olursa ya da bir tanıdığımız tarafından gerçekten iyi bir övülmem gerekiyordu.
Yemek masasına yöneldiğimde ise Nyks kafasıyla beni onaylamadı. Ve gözleriyle oturma odasını işaret etti. Bende gülerek içeri yöneldim.O bol soslu hamburgeri yerken adeta aklımdaki tüm sorunlar bir anlığına uçup gitmişti.
Şimdi ise o gerginlik geri gelmişti."Nyks."
"Evet."
"Nyks,ben..."
"Evet, sen"
"Nyks,sana birşey açıklamam
gerek.""Evet tatlım, ne oldu?"
"Nyks,ben bundan 6 yıl önce"
"Evet, sen"
"Nyks" O sırada sadece sustum. Sustum. Sustum çünkü kelimeler artık bana gülümsemiyordu. Kelimeler bana küsmüş gibi ellerini göğüslerinin üzerinde birleştirmiş, bana bunu yapmamam için öfkeli bir mizaçla bakıyorlardı. Artık dilim onları tercüme edemiyordu. Boğazım adeta kalın bir ipe dolanmış, kurtulamıyordum. Koşarak lavaboya gidip ağladım, gözyaşlarım durmuyordu.Kitli kapıyı zorlayan annem, bir anda ayağıyla yere iki kere hafifçe dokununca kapı büyük bir kuvvetle açıldı.
"Nyks.O neydi öyle¿""Tatlı önemli olan bu değil. Sonra
açıklayacağım.""NYKS, sana anlatmam gereken şeyler var.Ama kızmayacağına söz ver.Hemde en büyük sözünü. "
___
Evett.Bu hikayeye yeni başladım.Eğer yazım yanlışlarımı görürseniz kusuruma bakmayın.
Bu bölümde biraz sıkılmış olabilirsiniz ama 3. bölüm BOMBA gibi geliyor.
Evet şuanda Nyks'ı öldürmek istiyor olabilirsiniz ama O BUNUN YAPMAK ZORUNDAYDI.
İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Felaketi
Science FictionArtemis adında 16 yaşında lise sona giden bir kız vardı.İlkokuldayken geçirdiği bir kaza sonucu 5 yaşından öncesini hatırlamıyordu. Bir "fotoğraf" hariç.