Beyaz Sayfa~~

27 4 3
                                    

Ben Ekim

Kimsesiz,yapayalnız,daima hüzünlü ekim...

Benim için hayat 5 yıl önce sona ermişti.Neden sadece ben sağ kurtuldum?Daha fazla acı çekeceğim günler vardı belki de...

İşte şimdi gerçekten yalnızdım,bana eşlik eden koca kadın ; oda beni yalnız bırakmıştı...

Eve doğru yürüyorum yağmur bastırmıştı yine...Babaanne bana mı ağlıyordun??

Senin ağlamaya hakkın yok babaanne diyerek ,kollarımı açıp koşmaya başladım çığlık ata ata...

Neden ben!! Neden ?!!

Ne zaman bu kadar zalim oldun hayat??!!

Diye bağırırken birine çarptım. ağladığımdan yüzümü göstermek istememiştim.Kafamı aşağı doğru eğdim.

Kapşonunu çıkarıp üstüme sardı,sararken;üşüyüp hasta mı olmak istiyorsun?Sonra hayata kabahat bulursun...Eğer hayat suçluysa ona karşı savaşmalısın!Ağladıkça zayıf tarafını görüyor ondan incitiyor seni dedi.

Sen nereden bileceksin ki dedim ve koşmaya başladım.Aslında haklıydı...Mücadele etmeliyim...

Eve vardım kapıyı açtım,her yanı sessizlik sarmıştı.Sessizliği kuşum bozmuştu hüzünlü bir ötüşle...Evet şermin artık koca kadın yok,senle ne kadarda ilgilenirdi dedim.Beni anlarcasına yüzüme baktı...

Pencereye doğru ilerledim ve önüne oturdum,ıslanmıştım ve üşüyordum.Karşılaştığım kişinin sözleri aklıma geldi.Herşeye rağmen dimdik ayakta durmalıydım.

Birden toparlandım ve herşeye siyah bir çizgi çekerek beyaz bir sayfa açmalıyım dedim.

Bu kolay olmayacaktı,yine ağlayacak,beni dışlayan insanlara karşı nefretle bakacaktım biliyordum.Ama mücadele edeceğim...

İşe öncelikle kuruyup karnımı doyurmakla başladım bu sırada planlar yapıyordum.

Öncelikle bu evden  babamın evine gitmeliyim orası şehre daha yakındı okuldan mutlaka ayrılmalıyım.Onlar benim en kötü zamanlarda sırtlarını dönen insanlardı.Yeni bir okul bulmalıyım kendime.Babaannemin hesabındaki ve babamın bana bıraktığı paralarla bir süre idare edebilirim.Yarından tezi yok,hazırlanıp gitmeliyim.

Merhaba arkadaşlar ,ilk defa hikaye yazıyorum biraz ruhsal çözümlemeye yer verdim bundan sonra olaylar gelişecek.Umarım beğenirsiniz ve takip edersiniz.Beğenirseniz ve yorum yaparsaniz çok sevinirim,hikayenin nasil olduğunu ve hatalarimi bana söyleyin,hadi bakalim canlarım umarım iyi anlaşırız

~Ekim~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin