Düşünceler içinde uyayakalmışım.Birden taşınacağım geldi aklıma.Hemen kalktım gardolabımı açtım.Kıyafetlerimin hepsi eşkimiş ve geçmiş yılları yansıtıyordu...Öncelikle yeni bir tarz gerekli,yanıma sadece gerekli olan kıyafetleri aldım ve resim defterimi, boyalarımıda unutmadım.Onlar benim dert ortağımdı...
Buzdolabındaki kış için yapılmış yiyecekleri koliye yerleştirdim.Şermini de aldıktan sonra hazırdım...
Evin önüne çıktım,
-babaanne sakın seni terkettiğimi düşünme tamam mı ?
...taksi beklemeye başladım.Tüm mahalleli bana bakıyordu.Aldırış etmeden taksiye bindim.Giderken kurallar koydum kendime;
1.kural:kimseye aldırış etmek yok,
2.kural:tarzını değiştir ve geçmişini unut.
3.kural:Hedef belirle ve sadece bu hedefi düşün.
4.kural:kimseye güvenme ve kalbini verme.
İşte bunun gibi kurallar...
Eve geldik.Herşey 5 yıl öncesindeki gibiydi...Sadece tozlanmış ve örümceklenmişti.Peki burada nasıl yaşayacaktım?Tüm bu anılar... Onlar varmış gibi davranacaktım sanki hiç ölmemişler gibi...
-Anne,baba ben geldim...sizi çok beklettim değilmi??
Bunları derken ağlamamak elde değildi ama söz vermiştim kendime; ne olursa olsun artık ağlamak yok...Evin heryerini toparladım.İşim bitince okul araştırması yaptım.Sonunda bir okulda karar kıldım.Okul okul değil sanki bir cennetti.Kayıt olmak için gittim.Ailemin ölümünü onlardan sakladım henüz reşit değildim çünkü...Müdür pek tatlı bir adamdı,bir sınıfa yerleştirdi beni ve gerekli olan herşeyi açıkladı.Yarın okula başlayacağım.
Buradan sonra okul kıyafetlerimi aldım ve üstüme birşeyler bakınmaya başladım.İki güzel ayakkabı aldım.Pek süslenmediğimden ne toka nede makyaj malzemem vardı.Yeni bir tarz,yeni olan her şey...Birkaç toka,parfüm,rimel ve parlatıcı aldım.Eve doğru yola koyuldum...
Eve geldim.Şermin bile artık neşeliydi,neşeli ötüşlerle karşıladı beni.
-Yorgunluktan ölüyorum şerminn.
Kendimi yatağa attım.
.....
Alarm sesiyle uyandım.
Neee!!??İlk günden geç kaldım.Hemen okul kıyafetlerimi giydim,saçlarımı taradım ve parfüm sıktım.
-Tamamdır,işte hazırım.Bekleyin beniiii ben geliyoruum!!diye bağırdım.Hemen çıktım evden
....
Okula geldim.Zil çoktan çalmış.Kapıda bizim tontiş müdürle karşılaştım.Beni sınıfıma getirdi.
-Yeni bir arkadaş getirdim size,onunla iyi anlaşın dedi ve gitti.Ders öğretmeni,
-Merhaba ben yeni matematik öğretmenin kendini tanıtmak istermisin?
-Merhaba ben Ekim , umarım iyi anlaşırız.
Arkada bir sıra vardı bir kızın yanı...Oraya oturdum.Fazlasıyla çekingen birine benziyordu.Elimi uzattım;
-Merhaba ben ekim.
Çekimser bir şekilde yüzüme bakarak,
-Bende yağmur.
Ders işlenildi.
Yağmura:
-Bana etrafı biraz gezdirirmisin?
-Eee tamam.
Birlikte yürümeye başladık.yağmur zeki ve güzeldi.
Saçları kahverengi ,biraz esmerimsi ve uzundu.Neden çekimser olduğunu anlayamadım sınıftaki diğer kızlardan oldukça güzeldi.
Sabah kahvaltı yapamadığımdan kantine gittik.Fiyatlar pahalıydı.Nasıl bir okul bu kadar pahalı olabilirdi ki?
Birşeyler yedik yağmur ben konuştukça konuşuyordu.
...Neredeyse tüm kızlar penceredeydi.Yanlarına gittik ve neye baktıklarına baktık.
Bir erkek!
Nasıl olurda tüm kızlar hep birlikte bir oğlanı keser garip!
Sonra sınıfa çıkmak için yukarıya doğru yöneldik.
Göz göze geldik .Bu o çocuk...Gözlerimi kaçırarak önünden geçtim ve sınıfa çıktık.Çocuk şaşırmışa benziyordu.
İç ses:hahah nolduu tüm kızların peşinden mi koşacağını sanıyordun.
Evet yıllar sonra iç sesim böyle şeyler hakkında konuşmaya başlamıştı.
Arkadaşlar okuduktan sonra beğenin olurmu?Eğer güzel gitmiyorsa değiştiririm o açidan sizleri cook opuyorum hikayemi takip edin begenin ve yorum yapin aninda benden aynisi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Ekim~
Teen Fiction17 yaşında yapayalnız bir kız... -babaanne sende beni bırakma nolur?! -ölüm saati 15.05. Artı...