3.BÖLÜM

42 10 0
                                    

Aman tanrım otobüsteki herkes bizi izliyordu! Çocuk sessizliğine bozup yerini çok sevdin heralde dedi.
Ne sevcem be diyip kalktım.
-müsait biryerde dedim ve otobüsten indim . Aklımda hala kucağına düştüğüm çocuk vardı.kahverenginin açık tonuna sahip gözlerine o kadar yalındımki. Aklımdan çocuğu çıkarıp koşmaya başladım çünkü geç kalacaktım. Sınıfa girdiğimde hoca daha gelmemişti. Oha ne gerçekten hocadan öncemi geldim ilk kez.Cansu ve Alya yanıma geldi ve şaşırmış gözlerle bana bakıyolardı.Cansu ve Alya benim çocukluk arkadaşlarımdı.
İçeriye Burak girdi. Burak'ta benimocukluk arkadaşım sadeve burak değil daha iaklaban Sinan'da vardı ve Cenk. Cenk ve Cansu flörtleşiyolardı.Alya Burak'ı görünce gözlerinin içi parladı resmen. Birbirlerini sevdiklerini çok belli ediyolardı.İçeri bu sefer Cenk girdi hemen Cansu'nun yanına gelip günaydın prenses dedi.Bende biraz Cansu'yu utandırmak için Cenk'e sanada günayfın Cenk gözün neden sadece Cansu'yu görüyor? Diye sordum. Cansu'nun yanakları pembeleşmeye başladı. Cenk Cansu'yu göstererek bu prensesin güzelliği kadar güzel olsaydınız ilhi gösterirdim ama onun eşi benzeri yok dedi. Şebek. Sen ne kadar komilsin ya dedi Alya. Tam o sırada Meltem içeri girdi Meltem çocukluk arkadaşım değildi sadece bir kaç yıllık arkadşımdı çok iyi bir kızdı ve Sinan'a fena abayı yakmıştı Sinan ise bu dutuma hiç hoş bakmıyordu. Meltem'de yanımıza geldi. Tam osırada Yasemin hoca girdi derse. Bu kadından kurtulamıyacakmıyım ya 3 senedir dersime giriyo yeter ya amk.
Oturun dedi yasmin cadısı biz aramoda yasmin cadısı olarak konuşurduk onu. Dersin 15. dakikasında Sinan geldi yasmin cadısı ilk günden geç kaldığı için 2. sıraya yani Meltem'in yanına oturtturdu Sinan'ı. Bende tek kaldım derken yasmin cadısı senin yanınada yeni bir öğrenci gelecek Linda dedi.what amk kim gelecek acaba?
-tık tık tık
Yasmin cadısı:Gir
Müdür yardımcısı Arslan hoca: Günaydın Yasemin hocam yeni öğrenciyi getirdimde.
Yadmin cadısı:Tabi girsin
Sinan:Lindaşkoo hazır ol.

Kapa çeneni şebek

Sinan: Ne kızıyon be? Alla alla

-içeri yeni öğrenci girer ve ne amk noluyo bu otobüsteki yakışıklı.

En fazla 1 hafta sonra yeni bölüm gelecek
İnstagram:yagmur_x.q

OTOBÜSTEKİ YAKIŞIKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin