6

388 35 0
                                    

Annem düzenli olarak terapilere gittiğinden beri evdeki atmosfer değişmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annem düzenli olarak terapilere gittiğinden beri evdeki atmosfer değişmişti. Biz babamla ne kadar temiz tutsakta ev tam olarak temiz durmuyordu. Ama annem kendine gelmeye başladığından beri temizlik yapıyor, yemek yapıyor, evin eve benzemesini sağlıyordu. Bunun değerini bugüne kadar anlamayan herkese ne kadar önemli bir şey olduğunu duyurmak istiyordum.

Sabahları hep Kuzey ile gidiyordum okula. Artık bizim eve kadar otobüsle gelmeyi bile bırakmış, yürümeyi tercih etmişti. Onun yolu baya uzuyor olsa da umursamıyordu. Ama bu durumdan bende memnundum. Bana bu kısa sürede arkadaşlık kavramını bir bakıma öğretmiş olmuştu. Ve bana iyi geliyordu.

Bugün biraz gecikmiş olacak ki evden çıktığımda ortalarda görünmüyordu. Biraz bekleyip oyalandım. Sonunda hızlı hızlı ilerleyen bedenini sokağın başında fark ettim. Yanıma ulaştığında "Günaydın." dedi. Ama her zamanki enerjik halinden eser yoktu. Şaşırıp, "Günaydın. Ne oldu?" diye sordum. "Yürüyelim hadi yolda anlatırım." diye karşılık verdiğinde yürümeye başladık.

"Dün Cenk ile buluştuk. Beni aldattığından şüphelendiğimden bahsetmiştim ya... Bir ara tuvalete gitti. Telefonunu almadan gittiğini fark ettiğimde fırsatı kaçırmadan telefonunu alıp karıştırdım. Bu sayede beni aldattığını kanıtlamış oldum. Bir kızın olduğunu öğrendim hayatında."

Üzüldüğümden herhangi bir şey söyleyemedim. Ama o üzgünden çok kızgın görünüyordu.

"Konuşacak mısın onunla?"

Yoldan gözlerini ayırıp bana baktı.

"Daha hepsini anlatmadım dur..." demişti gülerek. Ama bu gülüş hiçte tatlı bir gülüş değildi. "Kıza buluştuğumuz kafenin konumunu atıp seni bekliyorum yazdım Cenk'ten. Kız bir süre sonra geldiğinde Cenk'in elini tutup 'Bu kim sevgilim falan dedim. Kız neredeyse Cenk'in üstüne kusuyordu" Kahkaha attığında şaşkın şaşkın suratına bakıyordum. Kuzey'in içinde böyle bir manyak olacağını sanmazdım. "Senin yaptığını biliyor mu?" Kollarını iki yana açıp "Eh tabiki. Oscarlık hareket bence. O yüzden onu terk etmeden önce söyledim." Dudağımı ısırıp kaşlarımı kaldırdım. "Senden korkulur." dediğimde kolunu omzuma attı. "Sanırım biraz." diyerek beni onaylamıştı.

ωωω

Okula vardığımızda herkesin bize tuhaf tuhaf baktığını fark ettim. Bir tane kız arkadaşına bizi işaret edip güldüğünde ne var bağımında bir işaret yaptım. Kuzey hareketimi görüp kızlara baktı ve "Ne oldu?" diye sordu. "Ne biliyim. Salak salak gülüyorlar." dediğimde o da etraftaki, bize tip tip bakan insanlara bakmaya başlamıştı.

Sınıfa girdiğimizde "İşte yılın çifti!" diye bağırdı Arzu. Bir an şaşkınca birbirimize baksak da bakışlarımı Kuzey'den ayırdım, Arzu'ya döndüm. "Ne saçmalıyorsun kızım?" Bize yaklaşıp, "Siz ikiniz diyorum... Gey çiftimiz! Hayırlı olsun valla." dediğinde sınıftaki herkes gülmeye başladı.

Nepenthe (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin