Mektup-1

41 3 0
                                    

Bu gün yine sensiz geçti.İçimdeki senle yetindim.Ellerin üşüdü mü bu gün hiç ? Ben bütün gün ellerim ceplerimde gezdim.Elini tutmamı istersin diye..Ne garip Bu gün de sensiz geçti ve ben ölüme daha yakınım..Bir gün öleceğim ve sen bunu bilemeyeceksin.Çok tuhaf,son günlerde ölümden çok bahsettim.Hergün ölüyorum senin sayende.Ve hergün yine de yaşıyorum geri dönersin diye.Ne kadar aptalım değil mi? Evet aptalım! Önümde gerçek bir ölüm varken her gün öldürülmeyi seçtim. Oysa ölmem neyi değiştirecek ki? Sen bilmeyeceksin.Ve ben belki de öldükten sonra bile seni sevmeye devam edeceğim.Ve ben öldükten sonra sen ölmüş bir insanı öldükten sonra da öldürmeye devam edeceksin...
  Dedim ya ölümden çok bahsediyorum diye.İçin kararmasın hemen.Senin önünde uzun bir yol var daha ne mutluluklar yaşayacaksın,kimlerin canını yakacaksın.Kimleri bir kalemde silip,bir kalemle kendine yazacaksın.merak etme istediğin herkezi elde edebileceksin.Güzelsin, zekisin,popülersin,yanında birçok arkadaşın var,... Ne kadar saçma değil mi ? Bende bunların hiç biri yok ve sadece seni sevdiğim için beni sevebileceğini düşündüm..Aptalım,Salağım,Çirkinim,Popüler hiç değilim...Sadece Herşeyden çok sevebilirim.herşeyden çok ölebilirim... Yazık bana.Ben Senin için hiç bir şey değilim...Oysa sen benim yaşama sebebimsin.Demek ki bu sebep benim değilmiş.Sebebim yok mu şimdi yaşamaya..Eee ne yapacağım ki bundan sonra? Her gün cevapsız mesajlar  atmaya devam mı edeceğim sana.Her gün sevilmemenin acısını seni sevmekle mi kapatmaya çalışacağım.Benim sevgim Dünyayı kaplardı da bir seni ısıtamadı..Bir gün mü ölsem yoksa hergün mü öldürülsem artık karar vermekte zorlanıyorum.Bir gün Ölmeyi,gerçekten ölmeyi seçersem beni öldükten sonra da öldürmeye devam etme tamam mı?

Bensiz Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin