"hey Kang Minjae! "Minjae tersedar dari lamunan nya apabila Eunwoo jerit namanya.
"ouh erm awak ada kata apa apa ke?" Eunwoo tersengih
" awak tenung muka saya dari tadi. Saya tau saya hensem"
Pipi Minjae kemerahan seperti tomato apabila Eunwoo berkata begitu kepadanya.
" yahh wae? awak tiba tiba blushing kenapa? "
eh betul ke aku blushing?
Minjae memegang pipi nya yang hangat lalu menutup mukanya.
~Loceng~
'yes gomawo loceng'
Minjae bangun lalu berlari ke bilik air kerana malu jika Eunwoo menegurnya lagi.
'comel Minjae bila dia blushing' kata hati Eunwoo.
****
" ish boleh pula aku blushing depan dia tadi! argh malunya! "
" Minjae! kau dah kenapa terjerit kat dalam tu! " jerit Eunha.
Minjae memandang Eunha.
"apa? ada apa apa pada muka aku ke? " Eunha pantas melihat cermin .
"weh tadi aku blushing depan dia! macamana ni?! " Minju memegang bahu Minjae
" hey kau ni relax la. kitaorang kan ada, kitaorang boleh cover kau" Minju cuba menyakinkan Minjae
" okay okay jomlah pergi nanti diorang kata apa pula"
*skip kafeteria*
"eh korang aku baru teringat sesuatu" kata Minju sambil bercakap dengan mulut yang penuh
"woi kalau nak cakap, telan dulu boleh tak? nanti tercekik kitaorang tak mahu tanggung" kata Eunha
"hehe sorry"
"so ape yang kau nak cakap tadi"
"ha, aku tiba-tiba teringat pasal perkhemahan yang Seo saem cakap minggu lepas, erm apa kata kita semua pergi, nak?"
Minju amat teruja apabila bercakap pasal perkhemahan sebab nak tengok crush kesayangan dia, Hong Siwoo.
Hong Siwoo adalah sunbae yang sangat baik dan juga kacak. Dia juga membuat semua perempuan di sekolah kami cair dengan senyumannya. Dia adalah salah satu fasilitator pada hari perkhemahan kami.
"kau ajak kami semata-mata nak jumpa dengan Siwoo sunbae, kan?"
Eunha tersenyum sendiri apabila teringat akan kisah silam yang terjadi antara Minju dan Siwoo.
• Hi readers, sorry lamaaaaaaa sangat tak update
• So stay tuned je sebab author akan update banyak since cuti ni so jangan lupa baca okay❤️
YOU ARE READING
Incredible Love {Slow Update}
Fiksi PenggemarHanya dengan satu tragedi yang manis dan tidak dijangka mereka saling mengenali. Kang Minjae seorg remaja yg menyukai seseorang tetapi lelaki itu bercinta dengan perempuan lain.SAKITNYA HATI! Suatu hari, Kang Minjae terlanggar badan pelajar baru d...