Z pohledu Wendy
Tak jak jsem si řekla jsem taky udělala,po škole jsem šla k Finnovi domů a jen doufala že tam bude.
Zazvonila jsem na zvonek,nic,ještě jednou a pak se po asi pěti minutách dveře otevřely,vyšel z nich Finn,který měl oči červené jako kdyby dvy měsíce nespal.
,,Tys něco měl?"vyjela jsem na něj,,Ne."řekl a pokynul mi rukou dovnitř,,Tak co jsi dělal?"sundávala jsem se boty,,Brečel jsem."pokrčil rameny a rozešel se po schodech nahoru,já utíkala za ním.
Vešel do svého pokoje,kde nechal otevřené dveře abych mohla vstoupit,,Finne jsi v pořádku?"zavřela jsem dveře,,Ani ne."řekl úplně bez života,,A proč ne?"přišla jsem k němu,,Protože."otočil se na mě.
Bylo mi ho líto,,Řekni mi proč a hned."byla jsem už vážně naštvaná,,Dobře,jde o holku."sedl si na postel.
,,Znám ji?"přikývl,,Jde o to,že chodí s jedním klukem a mě mít ráda asi nikdy nebude."pokrčil rameny.
,,A jak dlouho se znáte?"zeptala jsem se,,Moc dlouho ne."zadíval se ze svého okna ven.
,,Myslíš že tě má ráda?"pokračovala jsem,,Nevím,doufám že ano."díval se pořád z okna.
,,Tak takhle tě vidět nechci Finne,vstávej,jde se na párty."vytáhla jsem ho za ruce z postele a on se zasmál,díkybohu.
,,Pojď,jdeme na párty,Millie říkala že dneska u ní."zasmála jsem se a on se na mě usmál.
ČTEŠ
🌹WENDY🌹{SHORT STORY}✔️
FanfictionWendy se přestěhovala do nového města,s nadějí začít lepší život. Finn byl kluk co se do ní zamiloval. [FINN WOLFHARD - FANFIKCE] 💞#🥉 - finnwolfhard - 26.1.2020💞