6.

280 21 2
                                    

Pohled Finna

Bylo po škole a já šel společně s Jaednem,Jackem a Wyattem ze školy,,No ale měla zase dobrej zadek."řekl Wyatt.

,,To uznávám,ale blbá byla tak,že to až nebylo možný."řekl Jack.

,,A v posteli byla úžasná."přidal se Jaeden,,A líbat uměla taky."řekl jsem já.

Šli jsme do parku,byl pátek,zrovna jsme vcházeli do parku,,Hele na tý zídce sedí Wendy."řekl Jaeden,,No jo,Finnova láska."přidal se Wyatt.

,,Buď ticho."strčil jsem do něj,,Tak za ní běž strčil do mě Jaeden.

Šel jsem k ní,seděla na zídce a kouřila cigaretu,,Odkdy kouříš?"zeptal jsem se jí,,Nevím,tohle je vlastně moje první cigareta a pěkně hnusná,ale jsem tak trochu smutná."pokrčila rameny a cigaretu típla.

,,Já se ti nevyhnu co?"otočila se na mě,byla nádherná,já se do žádný holky ještě tak moc nezamiloval,pokud se to dá počítat.

Vždycky to byla známost na jednu noc,ale teď,chci něco víc.

,,V-víš,chtěl jsem se tě zeptat,jestli"podrbal jsem se na zátylku,,bys nechtěla ven třeba."

,,S kým?"ptala se,,S-"začal jsem,,Já vím že s tebou ty hlupáčku,tak kdy a kde?"usmála se a vzala svou tašku.

,,Tak třeba zítra,tady v deset?"čekal jsem na odpověď s rukama v kapsách.

,,Jasně."usmála se,přišla ke mně a objala mě.,,Tak ahoj."usmála se znova a odešla.

Když byla pryč otočila jsem se na kluky a vítězně zvedl ruce,všichni mi začali tleskat.

Musel jsem se smát.

🌹WENDY🌹{SHORT STORY}✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat