nani_choi thnx sekali lgi sbb bgi respon ..😊
Ats permintaan beliau yg nk bace story ni smpi hbis..author akn cuba utk hbiskn citer ni..☺️
Exactly,sbbkn ade idea kn.. author nk add new character dlm citer ni ..& ade udang disebalik mee pd chapter akn dtg..😂
Shall we start the story now??
Author pov
So, sejak ketiadaan grup drpd show survival tu..mereka masing² buat ape yg perlu lps kejadian tu like,balik ke kumpulan asal & sbginye la..& diorg still in contact(??) Dgn each other tpi,x selalu..yela sbb ade schedule yg penuh..
But,(ade lagi..)some of them bercontact dgn Ray atau dikenali oleh org ramai sbgi Choreographer X..atau the real person disebalik topeng tu.. hehe..ATAU mungkin ade readers yg dh tau sape & ape kaitannya Ray ni dgn Hyoree kn????? Pov
At xxxx street..
Sabtu Januari 2020 8:15 a.mAq nk gi singgah kt cafe noona lah..🤔
Pagi2 cenggini elok gak minum kafein..well,aq dh hbis spm dh..
¯\_(ツ)_/¯ so,aq pun xde terima ape2 surat kemasukan ke mne2 kolej lgi..so,why not..😁???:Eh2!!(berhenti btul2 dpn pintu cafe)Hah..!ape kate aq call Eunsang bole lepak ngan dye sekali ..(bukak fon & contact then,call Eunsang)..
Trut..trut..
Trut..trut..(😂)Eunsang:Priki??hah,ade ape call aq pagi2 buta ni, Hyeongjun??
Hyeongjun:Mne ade pagi2 buta!!skrg byk org dh bgn dh la..ha,ni aq nk ajak kau lepak kat cafe noona ni..nk ikut x??
Eunsang:Eeh2!!ofc la nk..!!Kejap lgi aq smpi ..😊
Hyeongjun:Gembira btul dgr suara kau ni..kau nk aq orderkn pape x sblm kau smpi..??
Eunsang:Well,aq pun nk jumpa noona almaklumlah..lame x jumpa..& kau orderkan aq macaroon dgn latte satu saiz regular tau..ok,bye..!!
Hyeongjun:Kk,bye..😊(hung up call)
Aq pun masuk ke cafe & terlihat satu kelibat wanita yg cantik sdg mengelap meja..aq dtg awal sgt ke??
Author pov
Hyeongjun masuk ke cafe & menarik perhatian wanita itu..(yelah..pintu cafe tu ade loceng so,bile bukak pintu berbunyi la loceng tu kn..)
???:Eh.. Hyeongjun??awalnye dtg kt cafe ni..noona baru bukak & nk kemas sikit ni..duduk dlu la ye..😊
Hyeongjun:Hehe..saje dtg singgah noona..tkpe,biar Junie tlg..😊(susun kerusi meja kedai tu..)
Noona:Hmm,yela..😊 terima kasih ye,Junie..(lap tingkap)
Hyeongjun:Noona,jap lgi Eunsang pun dtg tau..dye kate nk lepak & jumpa noona..(sapu lantai)
Noona:Ooh..ok dtg la..bole jer..(dh hbis kemas)ok..thnx Junie sbb tlg ni..nk order ape ni..??noona belanja😊
Hyeongjun:Btul ke noona??x menyusahkan noona ke??xpela noona biar Hyeongjun byr ye..☺️
Noona:Xpe2 noona bole je belanja..
(Btw,Noona ni Hyoree tau..utk pengetahuan readers dye ni pemilik Good Luck Cafe ni..& skrg dye ade byk pekerja tpi,dye selalu dtg bile2 la..tpi,yg ni dye yg bukak kedai so,yeah..)
YOU ARE READING
Han SeungWoo/Victon Malay Ff Choreographer X?!?! (Discontinued)
FanficSeorang choreographer yg terknal lgi misteri iaitu Choreographer X tlah dtg melawat X1. Banyak kebenaran yang terbongkar menyebabkan semua orang terkejut dgn identiti sebenar choreographer itu. Nak tau apakah kebenaran yang terbongkar? Dipersilaka...