Peatükk III

8 0 0
                                    

Kolmapäev ja ma passin ajaloo tunnis. Kui mõtetu. See tund võiks juba läbi saada aghhh. Reedel pidime sõitma juba Las Vegasesse, aga ma pole üldse kindel kas minna. Äkki mu vanemad tulevad koju ja äkki nad hakkavad muretsema. Ei neid ei huvita jäta meelde see endale Izzy. Aga Bob ütles, et ema oli helistanud talle eile.. huvitav mis ta rääkis?
"Isabelle Tebrova kas te kuulete?" Karjus mu peale ajaloo õps ja ühtlasi äratas mind mu mõtetest. Vaatasin teda küsivalt "Jah?" "No lõpuks, mis on neljanda küsimuse vastus?" Vaatasin seda küsimust aga enne kui vastada jõudsin päästis mind kell, lõpuks söögivahetund.

"Hei Iz, sa olid ajaloo tunnis nii mõttes, et sa isegi vist ei kuulnud mida ütlesin." Ütles Gisele kui olime lauda istunud Miaga, "vabandust, vist olin tõesti, mis sa ütlesid?" "Me lähme Las Vegasesse neljaks päevaks, et sa teaks onju." Ütles Mia "See tähendab, et njetu esmaspäeval kool" ütles Gisele juurde. Oh.. "Ma ei tea, äkki mu vanemad tulevad sellel ajal koju. Bob ütles, et ema oli helistanud." Rääkisin neile, tüdrukud vaatasid suu lahti "päriselt?" Oli Mia esimene ma ainult noogutasin, Gisele ainult ohkas.

Koju jõudes läksin otse elutuppa, et netflixi vaatama hakata, panin endale vampiiri päeviku ette ja ise läksin kööki, et endale süüa teha. Oeh peaksin süüa minema ostma, seda kraami hakkab juba vaikselt otsa saama, Bobil ka tööjuures rasked ajad ja võib-olla läheb üldse kinni. Peaks hakkama vaatama tööd endale kuskile. Ma olen nii väsinud sellest, ma polnud valmis selleks, et mind nii vara üksi jäeti. Millega ma selle ära teenisin, miks mul ei või olla ema ja isa.
Tundsin kuidas põsele pisar voolas, kuid pühkisin selle kähku ära kuna mu telefon hakkas helisema. See oli Mia.
(I - Isabelle, M - Mia)
M: Hei beib, minukale viitsid tulla? Gisele, Brian ja teised on ka siin.
Vaatasin kella mis näitas pool kuut.
I: Oeh oki olen umbes 10 minuti pärast seal.
M: Davaj näeme
I: Tsauuu
Kõnelõpp
Mis seal muud ikka kui peab minema, äkki ongi mulle parem siit majast eemal olla. Läksin üles oma tuppa riideid vahetama, panin katkised mustad teksad ja ja ühe kollase pusa, kammisin juuksed ja värvisin ripsmed ning panin huultel huuleläiget. Lasin veel oma lemmik parfüümi ning pakkisin lõhna ja mõned asjad veel õlakotti ja juba jooksin majast välja. Okok tegelt ei jooksnud. Mia ja Domi maja pole kaugel minu omast, ainult üks tänav edasi. Õues oli mõnus soe suve tuul, päike oli loojumas. Nii ilus oli. Peagi nägin Mia maja ja hakkasin kiiremini kõndima. Ukse taha jõudes astusin ilma koputamata sisse, ning karjusin "MUSID MA OLEN KODUS" ise naersin ma olen täiega lahe! Ei? Okei. Varsti mind kallistasid kolm tüdrukut, "Lõpuks ometi, ma arvasin sa ei tulegi" naeris Letty.
Jah me Lettyga oleme hakanud paremini läbi saama, ta on nagu mu kolmas parim sõbranna.

Elutuppa minnes tervitasid mind poisid, tunnen nagu oleksin kodus. "Sa võiks kolida sisse, igapäev on sind siin näha" naeris Dom "Omg jaa Iz koli siia" rääkis Mia, mina ainult naersin nende üle.
Nagu alati kombeks on Toretto majas, vaatame filmi ning seekord on mingi õudukas. Ma neid otseselt ei karda, aga kui äkiline koht tuleb siis võin küll karta. Ja alati kui ma sellele mõtlen tuleb just jumpscare ja ma kiljusin, kuulsin kuidas teised naerma hakksid. "Polnud naljakas, täitsa hirmus oli!!!" Ütlesin ka naerdes. "Tule ma hoian sind, äkki siis ei karda." Ütles Brian, vaatasin teda üllatunudlt. Damn ta on hot.

Reede kell 8:30
"Izzy me muidu plaanime LasVegasesse sõitma hakata kell 19:35, et kui plaanid ka tulla siis anna Brianile teada vähemalt tund või kaks ette teada, ta tuleb võtab su peale. Ma nii loodan, et sa tuleksid." Rääkis Mia, "Oeh okei Mia ma tulen teie jaoks." Ütlesin talle ja võtsin telefoni välja, et Brianile kirjutada. "Jesss!! Izzy sinust saab üks meie seast ja sa täiega meeldid Brianile!!" Hüüdis ta üle tunni, "Mia Toretto VAIKSEMALT!" Kisendas Eesti keele õpetaja.

Kool läbi, kodus oma toas pakin asju mida kaasa võtta. See on ikkagi 4 päeva ju, peale seda olen raudselt pankrotis ja vajan tööd. Ohkan selle peale. Vahel on siin majas nii kõhe olla, tühi, vaikne. Aga ma olen sellega harjunud, kuigi nii väga igatsen neid aegu kui vanemad hommikul köögis istusid, jõid kohvi ja isa luges ajalehte ema samalajal pliidi taga hommikusööki tegemas, ning õhtul kui tulid mu tuppa ja soovisid ilusaid unenägusid. Sellest on f**king kaks aastat. Ma olen nii murtud, kui nad peaksid tagasi tulema siis ma ei anna seda neile kunagi andeks. Mitte kunagi.
Kuna kell oli alles 15:35 siis otsustasin natuke silma looja lasta, reis on ikkagi 4 tundi pikk.

Kuulsin kuidas mingi värvin mu padja all käib, avan vaikselt silmad, toas on kott pime. Vaatan telefoni ja näen, et Brian helistab. "Hei, lõpuks ometi printsess. Ma olen uksetaga lased sisse?" Kuulsin teiselpool kõne noormeest rääkimas tundus, et ta muigab. "Aa jah. Uks on lahti" ütlesin ja panin kinni kõne. Kuulsin alt kuidas uks lahti läks "Izzy?" Hüüdis Brian.

Oleme juba tund aega sõitnud Las Vegasesse, enne sõitu rääkisime küll üks ja teist, aga nüüd oleme vaikselt olnud. "Kas sa ei tahaks üks päev proovida sõita?" Küsis järsku ta vaatasin ta poole ja nägin, et ta korraks vaatas mind kuid suunas pilgu tagasi teele. "Ma ei tea, mul pole isegi lube." Ütlesin talle "No see küll mure pole, tagasi LAsse lähme siis viin su sõitma, sobib?" Rääkis ta "Ikka jah, ma arvan" naeratasin talle ja ta vaatas mind. Ta on nunnu.
"Muidu me peatume need 4 päeva mu sõbra pool Romani juures, et ei pea muretsema kuskile hotelli või midagi." Rääkis ta uuesti "Aa okeiokei." "Meie teine kiirendus on Mehhikos, tahaksid sa tulla?" Küsis ta vaatasin teda šhokis. Oota mida ta kutsus mind kuhu? Mehhikosse? Veits kaugel pole või.. "Ma ei tea, mul vaja tööd ka teha." Ütlesin talle, "Ei ole vaja, see on lahendatud mure. Ma usun, et Mia ja Gisele ka käsiks sind tulema" ütles ta ning tõsi Mia ja Gisele alati tahavad mind kaasa kui kutsuvad ja kui ma ei lähe siis nemad ka ei lähe. "Millal see siis on?" Küsisin "Siis kui sul suvevaheaeg on." Ütles ta, "Olgu" ütlesin talle ainult vastu.
Tundsin kuidas mu telefon helisema hakkas mõtlesin, et Mia või Gisele, aga see oli hoopis mu kodu lauatelefoni number.............


~ mrsclarissafairchild💖

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Street racer {EESTI KEELES}Where stories live. Discover now