Natuke veel ja siis hakkabki suve vaheaeg, kaua oodatud aeg.
"Izzy, kuule mis sa arvad kui tuleksid minuga reedel Compton'i kaasa?" Küsis Mis kui meil parasjagu ajaloo tund oli. Kas ta just kutsus mind kiirendusele?
"Mia, ma ei tegele selliste asjadega." Vastan talle, "Ma tean, aga usu mind sulle hakkab meeldima ja mu vend tahab sind ka näha lõpuks." Räägib Mia.
"Okei las ma mõtlen sellele." Vastan talle.
Ma olen kuulnud Mia vennast nii palju, et ta nimi on Dom ja ta on 23 aastat vana ja talle meeldib käia racedel. Kas ma peaks minema?
Kell helises vahetundi, söögivahetundi.
"Tead, kui sa kaasa tuleksid siis sa näeksid ühte kena noormeest ka." Räägib Gisele,
"Ja kui sulle meeldima hakkab. Siis võid meiega isegi tulla kaasa Las Vegase taha kiirendusele."
"Las Vegase kiirendused on kõige kuulsamad ja noh sinna ei sekku ka politseid, gänge nii palju, et ei julge keegi." Rääkis nüüd Mia.
"Okei, okei ma tulen teiega kaasa." Ütlesin ja pööritasin silmi.
Mis mul ikka üksi kodus teha, vanemad mul kuskil Euroopas ja üldse neil ükskõik minust. Ma käin oma onu juures tööl, see nagu pood ja samas ka nagu väike söögikoht.Peale kooli sõitsin rattaga onu juurde tööle, et natuke raha teenida, mu vanemad küll maksavad maja arveid, aga nad mulle ei kanna raha, ei söögi ega kooli jaoks. Nad isegi unustanud, et neil tütar on ja veel kaks mu sünnipäeva. Tänaseks olen ma juba 17 aastane.
Mia ja Gisele on mulle nii palju toeks olnud terve selle aja, kui mu vanemad ära läksid. Nad on nagu mulle kaks suurt õde.
Onu on ka suurelt abiks mulle olnud.
"Hei Bob!" Hüüan kui tööle jõuan, "Tsau Iz, kuule ma pean korraks minema, saad sa üksi hakkama?"
"Ja ikka, kas kõik korras onu?" Küsin onult,
"Ma pärast räägin sulle. Ma lähen, tsau." ning läinud ta oligi.
"Nojah" mögisesin omale.
Tund juba tööl olles hakkas igav, mitte kedagi pole käinud.
Peagi kuulsin tugevaid auto helisi ja siis juba nägin kiireid uhkeid sportautosi. Nad peatusid just poe ees.
Sinisest nissanist tuli välja täiega kuum kutt, punasest Toyotast tuli üks tüdruk ta on täiega ilus ja mingi kutt ja tagaistmelt Mia, oranžis hondast tuli Aasia moodi kutt ja Gisele.
"Izzy, sina siin." Naeratas mulle Mia,
"No näed siis mina ka siin." vastasin talle mille peale Mia naeris.
Kui teised ka sisse jõudsid tutvustas ta mulle oma venda ja ta tüdruksõpra ning Gisele poisssõpra ja seda kena kutti kelle, nimi on Brian.
"Mis teid siis siia toob?" Küsisin rahvalt, "me tulime sööma" ütles Gisele,
"Mis ma teile pakun siis?" Küsin uuesti, "tee meile kõigile salaami saiad." Ütles mulle Mia.
________________
Nad olid minuga kuni mul töö läbi sai,
"Kuule, äkki tahad tulla meile?" Küsis Mia. "Siis sa ei peaks üksi olema." Sosistas Gisel ma naeratasin neile ja noogutasin, "Olgu ma tulen teiega."
"Väga hea, aga sa pead Brian'i autoga tulema, kuna mu vennal auto täis ja Hanil pole tagaistmeid." Rääkis Mia,
"Hei Brian! Võta Iz oma auto peale, ta tuleb ka meile." Hüüdis Mia talle. "Ma lähen vahetan siis riided"ütlesin tüdrukutele.
Enne kui ma minema hakkasin hüüdsin Bobile head aega, ning läksin Briani juurde.
Ma pole varem nii kiires autos istunud, või noh ma polegi vist ühesgi autos istunud. Ma ei mäletaks, et oleksin. Mul oli natuke hirmus istuda sinna.
"Ma kuulsin, et sa tuled reedel Compton'i kiirendusele." Alustas ta rääkimist samalajal kui mootori tööle oli pannud ja tagurdama hakkas.
"Noja ma tüdrukud rääkisid mu ära." Naersin
"Oled sa varem üldse ühelgi kiirendusel käinud?"küsis ta
"Eip, mul pole asja olnud nendele." Vastasin talle,
"Ma võin su homme peale võtta ja koos minna, see hakkab 21 õhtul." Rääkis ta,
"No ma ei tea, kui tahad?" See oli rohkem nagu küsimus talle, ega ma ei saa ju sundida hahaha...
"No selge ole siis kella 20 valmis."
Ta veel küsis mu numbri ja aadressi, mille ta ka sai.
Kohale jõudes käis juba muusika ja alkohol oli majas.
Brian tegi ukse lahti ja ütles "naised ees." Mille peale ma naeratasin ja punastasin.
"Jõudsite ka lõpuks." Ütles Dom.
Ma läksin kohe tüdrukute juurde kööki, "Hei" tervitasin neid.
Mõned tunnid hiljem juba vaatasime filmi. Kell hakkas saama 4 hommikul.
"Ma peaks koju minema." Ütlesin
"Ei Izzy, su kodu on nüüd siin." Ütles Mia "Sa ei lähe koju!"
Mina ja Mia olime ainukesed üleval, teised magasid juba.
Ma ohkasin, "ära ohka siin midagi, ma mõtlen tõsiselt seda." Rääkis ta,
"Aga kui mu vanemad ükspäev koju tulevad ja mind sealt ei leia. Nad hakkavad ju muretsema."
"Izzy kas sa kuulad ka ennast? Me mõlemad teame, et neil ükskõik. Ma ju tean su vanemaid. Neid pole kordagi huvitanud, isegi siis oli ükskõik kui sa minu ja Giselega San Franciscosse tulid." Rääkis Mia. Seda nüüd kull polnud vaja, esimesed pisarad juba jooksid üle põskete. Miks ma alati loodan, et ma ükspäev tulen neile meelde, Mial on õigus. Seda ei juhtu ju mitte kunagi. "Oh Isabelle, anna andeks." Mia kallistas mind.
_______________________I hope you liked wink wink
See on mu esimene raamat, midagi teistsugust Wattpadi maailmas. :D~ mrsclarissafairchild
KAMU SEDANG MEMBACA
Street racer {EESTI KEELES}
RomansaMa poleks iial arvanud, et ühe noormehe pärast hakkavad mulle meeldima kiirendused, autod ja mitte lihtsalt tavalised autod vaid sportautod. Mina olen Isabelle ja see on minu lugu.