Peatükk II

11 0 0
                                    

"Mis juhtus?" Küsis keegi, mina pühin kiirelt pisarad ja vaatan tema poole. "Kõik korras Izzy?" Küsib Brian. "Ja on, ära muretse" ja naeratan talle, "lähme nüüd kõik magama äkki?" Küsib pool magades Gisele, mis ajab mu natuke itsitama.

Teisipäevast oli saanud reede, mis tähendas seda, et täna on kiirendus ja Mia ütles, et Brian läheb ka rajale. Ma ei jõua ära oodata, ma olen nii elevil.
"Iz mis sa selga paned?" Küsib Gisele, "ma ei tea, ma peaks koju minema ja vaatama." Räägin neile, "okei me tuleme kaasa sinuga." Ütles Mia.
Terve tee minu juurde jalutades rääkisime ja naersime.
Mul on vedanud Gisele ja Miaga täiega.
Ilmselgelt lasime me kooli üle ja mis siis? Nädal veel ja kool on läbi ja suvi algabki.

Tüdrukud aitasid mul valida mis ma selga panen, sellele läks meeletu aeg, aga vähemalt läks asja ette.
Lõpuks nägime ilusad välja ja olime valmis minema. No tüdrukutele tulid järgi nende boyfriendid.
Brian pidi ka varsti jõudma, ta saatis sõnumi mulle, et on 10minuti pärast mu maja ees.
Peagi kuulsin signaali õuest, vaatasin korraks veel peeglist ja lasin oma lemmik parfüümi peale, ma lihtsalt loodan, et see pole liiga palju liialdatud, kuigi mul oli tavaline valge särk ja lõhkised teksad. Ilmselt paanitsesin üle?
"Hei" ütlesin talle kui autosse istusin ja ukse kinni pannud. Ta tervitas mind vastu naeratades. Te ei kujuta ette, tal on maailma kõige ilusam naeratus, ta helesinist värvi silmad.
Paari minutiga jõudsime tema Nissan gt r34 Compton'i.
"Ütle kui näed tuttavaid nägusid." Ütles ta, siia oli nii palju inimesi tulnud. 5minuti pärast lõpuks leidsime nad üles paksu rahva seest, parkisime nende kõrvale,
Me tervitasime neid kallistustega.
Peagi saabus võõras auto kus astus välja tumedanahaline mees,
"Jou Tej" ütleb Brian talle,
Et siis nii sugune nimi tal.
Viga tal polnud, päris kena oli,
"Ma vaatan, et meiega on liitunud keegi uus kena neiu." Vaatab Tej mind naeratusega. "Ma olen Isabelle, aga võid kutsuda Izzyks." Ütlen talle naeratades, ta ulatab käe, et teretada, aga selle asemel tõstab mu käe ja teeb musi sinna "Ma olen Tej, rõõm tutvuda." Ma ainult naeratan ja natuke punastan, näen silmanurgast, et nagu Brianile see väga ei meeldinud. Aw..
Ok mida ma arvasin, et selliselt nagu lohakas käitumine või nii, aga see oli küll muljet avaldav.
"Kas teeme raha peale või kuidas?" Küsib nüüd Dom
"Mm jah pakuti, et kui sõidate Compton'ist Willowbrooki saab võitja kõikidelt sõitjatelt 20k dollarit, kes sõidavad täna." Rääkis Tej
Dom vaatab Briani kulmud üleval
"Mis arvad Brian, kas teeb ära?" Uurib Dom,
"Noshit mida sa veel arvad minust" naeris ta.
"Kes sõidavad siis täna?" Küsib Brian,
"Hea küsimus, minu teada peaks sõitma Jack, Alex ja Taylor."
"Päris head vastased." Ütleb Dom.
10 min hiljem kui nad startima hakkasid ütles mulle Brian,
"Ära kedagi usalda siin, ainult omasid ja ära suhtle võõrastega."
Ooookeii..

Jõudsime Willowbrooki, et oodata kuna jõuavad poisid. Varsti oli näha musta autot ja selle taga sinist Nissani kus Brian roolis on. Ilmselgelt Dom võitis ja Brian jäi teiseks. See tähendab, et Dom võitis kogu selle raha, aga sain aru, et nad Brianiga jagavad seda raha, et tuunida mingit autod.
Kaua ei saanud siin enam olla kuna kõik hakkasid autosse jooksma ja üks karjus "POLITSEI, KADUGE!!!!"
Ma olin segaduses, paanikas, mis nüüd saab? Näen kuidas koik jooksevad. Oi jumal!!
"IZZY TULE RUTTU AUTOSSE!" Hüüab Brian, nüüd jõudis kohale mis toimub ja läksin rutuga autosse. Ta pani kummi vilinal minema siit, gaas põhjas. Ta driftib kui keerab, tunnen kuidas süda pahaks läheb.
"OMG SEE OLI VÕIMAS!!" Kisan kui olime peatunud, aga sama kiirelt avan auto ukse ja oksendan, samal ajal tundsin kuidas ta mu juuksed mult eest võttis. Armas temast.
"Kõik korras?" Küsib ta kui olin istunud rahulikult 5minutit ja vett joonud, mille ta ostis mulle.
"Täiega korras, see oli lahe." Ütlen talle ja vaatan teda naeratades, ta naeratas mulle vastu. Oh ta nunnu naeratus.
Sellele segab vahele telefoni kõne mis mulle tuleb, helistajaks on Gisele,
(Telefoni kõne G-Gisele, M-mina)
G: kus te olete? Me helistasime teile mõlemale mitu korda, kas mendid said teid kätte Iz???
M: anna andeks, et muret tegime, meiega kõik korras ja mendid ei saanud kätte meid. Me oleme kuskil tanklas.
G: uhhh jumal tänatud, tulge Mia ja Domi juurde, siin väike pidu.
M: oki näeme!
G: näeme mus.
Kõne lõpp.
"Gisele ütles, et me Domi juurde läheks." Ütlesin talle ja kohe lisasin ka "seal mingi pidu." Ta ainult noogutas ja lülitas mootori tööle tagasi.

Olime jõudnud maja ette kui Mia ja Gisele juba jooksid majast välja mind kallistama. "Jumal tänatud, et teie kõik korras on." Ütles Mia "üks omadest saadi kätte, tuleb loota ainult, et kitse ei pane." raakis Gisele kui tuppa kõndisime.
"Kes saadi kätte?" Uuris Brian,
"David" ütles Gisele.

Mia andis kohe mulle kätte vaarika siidri kuna teadis see mu lemmik. Ma ei tundnud kedagi siit peolt, Brian oli Domi ja Tejga, Gisele oli Haniga ja Mia oli mingi kutiga tantsis. Nägin, et Letty oli köögis üksi,
"Hei Letty." Tervitasin teda,
"Hei Iz, kuidas läheb?" Naeratab ta.
Suhtlesime umbes 10 minutit kui Mia ja Gisele meid tantsima tiris. Letty on tegelt täiega tore ma usun, et meist saavad head sõbrad.

Varsti hakkasid inimesed minema oma kodudesse. Muidugi minul käsiti siia jääda, kuigi oleksin tahtnud koju minna. Tahtsin natuke omaette olla, aga mulle meeldis ka nende seltskond, väga. Nad on nagu pere mulle. Mul nii vedanud nendega.
Me vaatasime jälle filme, Brian oli mu kõrval ja väga lähedal ja teisel pool oli Letty. Peagi ma väsisin ja toetasin pea Briani õlale, mille peale ta mu omale kaissu võttis. Mu silmad sulgesid iseenesest, aga ma olin pooleldi ärkvel. Kuulen kuidas Gisele sositab "kas izzy magab?", tundsin ainult seda kuidas Brian noogutas.

Kas mulle meeldib Brian? Võib-olla natukene jah. Aga ma tean teda ainult paar päeva ja seda pole palju, äkki see on mingi kiindumus mis varsti kaob? Aga äkki ikkagi meeldib, ta on armas, kena, naljakas. Mulle meeldib kuidas ta sõidab, sõidu stiil. See hakkab mind juba ka vaikselt huvitama ja tekitab tahtmist teha ka autoload. See tähendaks seda, et ma peaksin lisatunde tegema Bobi juures. Sest see autodelube tegemine pole enam odav lõbu pluss auto soetamine. Aga see oleks lahe ja äkki oleks nõus Brian mind õpetama soitma nagu tema? See oleks isegi armas. Agh sulle ikka meeldib ta räuskab peas mu aju.
Selle mõttega jäin ma magama, sügavasse unne.

—//—\\—

Hei hopsti, siin uus osa.
Vaatasin, et esimene osa sai vaatamisi ja laigitud, isegi lisatud mõnda listi ning mõtlesin, et sellepeale peaksin ma ikkagi uue osa valmis tegema, seega siin see on. Loodan, et meeldib:):)

~ mrsclarissafairchild💖

Street racer {EESTI KEELES}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora