- Salut Ana.
- Buna Andrei. Ce faci?
- Bine. Ma bucur ca ai acceptat sa mergem la o cafea.
- Merci de invitatie. Sunt putin obosita, tocmai am venit de la facultate si nici nu am apucat sa despachetez ca am primit mesajul de la tine.
- Scuza-ma, dar voiam atat de mult sa te vad. A trecut un an de cand am terminat liceul…
- Da, iti vine sa crezi cat ne’am maturizat? Parca ieri ne… uhm ma rog. Tie cum iti merge in Anglia?
- Bine. Noi ce? Chiar si acum ocolesti subiectul?
- Andrei… stii bine ce a fost si gata. Nu-mi place sa deschid subiectul, vreau sa pastrez totul intact, momentele frumoase cel putin.
- Eu nu pot. Uite unghiile tale sunt rosii; asa erau mereu cand ne vedeam. Stii cat imi place culoarea asta.
- And…
- Si imi amintesc cand iti treceai degetele peste buze si culoarea unghiilor se estompa cu ele.. si nu ma puteam stapani sa nu te sarut. Si cand ma zgariai usor pe spate in noptile acelea infinite de vara. Uite ai si bucle. Stii cand ma jucam in parul tau si iti spuneam ca semeni cu papusica aceea pe care o avea sora mea? Aah.. si cum sa uit bratara aceea pe care ti’am daruit’o de aniversarea noastra de 2 ani? O porti si acum.
- Eu… cum sa nu’mi amintesc? Eram atat de dependenta de tine incat nu stiu cum am avut curajul de plec de langa tine… Crezi ca am uitat de tatuajul tau? Am fost impreuna si ti l-ai facut. Parca l-as vedea prin tricoul tau. Cum sa uit ca maine am fi facut 3 ani de cand am fi fost impreuna si 5 ani de cand ne cunoastem? Ma enervezi cand ma faci sa plang.
- Ana… imi place cand esti tu. Imi place cand izbucnesti si fata ta de copil se transforma intr’una a unei femei, femeia pe care eu am creat’o.
- Se vede ca n-am reusit sa ma schimb dupa cat am incercat.
- Te cunosc la fel de bine ca pe mine. Esti eu.
- Sa stii ca nici sentimentele mele nu s-au schimbat. In tine am gasit dragoste, incredere, credinta. Imi propuneam sa te uit “azi”, dar “azi”-ul asta nu a mai aparut niciodata.
- Si “maine” te-ai fi fortat.
- Si “poimaine” imi venea sa renunt.
- Si niciodata n-ai incetat sa ma iubesti.
- Da. Oh Andrei mi-a fost atat de dor de tine!
- Si mie iubito, si mie…
CITEȘTI
Totul despre A.
PoetryAici voi posta scurte "eliberari" care nu au un subiect anume...Sunt scrieri facute pe moment:D Enjoy!