JUNGKOOK
hogy nézek ki tegnap óta 🙃____________________
🔁 225K Retweets | ❤️ 816K Likes
|
SEOKJIN
most is így nézel ki ha nem engeded el végre, le fogod égetni magad
A/N: Hello mindenkinek! Elnézést, hogy ennyire eltűntem, de ígérem nem tűntem el teljesen. Egy kis update az életemből (már akit érdekel), elkezdtem dolgozni. Ami nagyon jó, nagyon élvezem, csak kicsit elfáradok. Ezért is kicsit nehezen osztom még be az időmet, és nincs időm fordítani, de már vannak terveim, hogy mit hogy fogok csinálni. Addig is köszönöm mindenkinek a türelmét. Viszont tartanám magam ahhoz, hogy addig nem teszek ki több részt, amíg le nem fordítottam az egész sztorit, mert az úgy nektek is élvezetesebb, és nekem is "kényelmesebb", mivel folyamatosan tehetem majd ki a részeket.
Viszont, az ok, amiért most ez az egy részt kiteszem. Nyilván tudatni akartam, hogy élek, itt vagyok, nem hagytam abba a fordítást. Viszont ma kaptam egy értesítést, hogy megjelöltek egy sztoriban. Ez pedig nem más mint A legjobb Jikook FF. írók 2022. @Virg_224_ -től. Őszintén szólva nagyon rég nyitottam meg a wattpadot, valamint én inkább angolul olvasok, tehát a wattpad magyar részével nem igazán vagyok képben. Tehát még erről a versenyről nem hallottam. Képzelhetitek mennyire meglepődtem, hogy nevezve lettem. Ezúton is szeretném megköszönni annak/azoknak aki(k) neveztek és azoknak is akik szavaznak/szavaztak rám. Elképesztő nagy örömmel tölt el és hatalmas nagy megtiszteltetés, hogy ennyire szeretitek a fordításaim, és hogy annak ellenére is, hogy egy ideje nem töltöttem fel új részt, ti gondoltok rám. Szóval nagyon szépen köszönöm mindenkinek a támogatását és ígérem a közeljövőben lesznek új részek. Addig is minden jót mindenkinek.
YOU ARE READING
Retweet || Jikook
Fanfiction❝Egyáltalán randiznál olyannal, aki nem egy model?❞ _______________ media!au @-itzkarina- munkájának fordítása