10/7

346 22 1
                                    

-Saat 09:30-

~ADRIAN

Bakkalın önüne geldiğimde beklemeye başladım. Aniden telefonuma bir mesaj geldi.

Canımkomşum: Vaz geçtim bakkal olmaz. Mahalleden birisi görürse biterim ben.

Hemen mesaj yazmaya başladım.

Adrian.alla: Neden baştan söylemezsin ki :/

Anında mesaj geldi.

Canımkomşum: Sahile gel, balık restorantının önünde olacağım.

Adrian.alla: Tamam, geliyorum.

Hemen telefonumu kapattım ve yürümeye başladım. Sahil evimize çok uzak bir yer de değildi. Yaklaşık 15 dakika yürüme mesafesiyle varmış olurdum.

~ANONİM

Adrian'dan önce varabilmek için taksiye binmiştim ve 15 dakikalık yolu 5 dakikaya indirmiştim. Sahilde buluşacağımız yerin yakınından etrafı gözetlemeye başladım. Adrian geldikten sonra arkasından gidecektim. Bir süre bekledikten sonra Adrian geldi ve beklemeye başladı. Üstüne düz beyaz bir tişört giymiş ve oduncu  gömleğini düğmeleri açık bir şekilde bırakmıştı. Altında ise siyah kot pantalon vardı.

Kendi üstüme baktım. Üstüme siyah,düz bir crop ve altıma da mavi kot pantalon giymiştim.

Tam saklandığım yerden çıkıyordum ki telefonuma bir mesaj geldi.

Adrian.alla: Ne zaman geleceksin ?

Adrian.alla: Gelmek için yaldızlı davetiye bekliyorsan. Daha çok beklersin çünkü.

Kafamı kaldırıp Adrian'a baktım. Sinirli bir şekilde telefona bakıyordu.

Hemen mesaj yazdım.

Canımkomşum: Ben çoktan geldim. Şimdi sen hiç arkana bakma. Geliyorum.

KOMŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin