~ ADRİAN
Hadi ama ne zaman gelecek bu kız ? Şu an Adelina'mı bekliyorum. Onu yemeğe götüreceğim.
Kornaya bastım ve biraz daha beklemeye başladım. Birden kapıdan gelen Nil'i gördüm.
Arabanın kapısını açıp indim ve kapıyı açtım. Yanıma geldiğinde gülümseyip konuştum.
- Çok güzelsin...
Gülümseyip kafasını eğdi.
Arabaya bindik.
Arabayı çalıştırırken konuştum.
- Dayımın lokantasına gideceğiz.
Nil: Benim için farketmez
Kafamı ona çevirip gülümsediğimde o da bana gülümsedi.
Nil: Seni seviyorum.
- Ben de seni.
Arabayı sürmeye başladım.
**
Yarım saatin sonunda lokantaya varmıştık. Çalışanlar bize cam kenarında güzel bir masa verdi. Karşılıklı olarak oturup menüye bakmaya başladık.
- Istediğini söyle Adelina'm.
Nil: Hah utanacak değilim. Çatır çatır yicem paranı. Zengin kocayı bulmuşum.
Dedi şakaya vurarak.
- Koca ?
Dedim gülümseyerek. Aniden kafasını önüne eğdi. Ya yerim tipe bak.
Yerimden kalkıp onun yanına oturdum. Kendime çekip kocaman sarıldığımda elleri havada kaldı. Ayrıldıktan sonra alnından öptüm.
- Seni seviyorum.
Tekrar yerime geçtim.
- Ne yemek istersin ?
Nil: Spaghetti.
Garsona işaret ettiğim de yanımıza geldi.
Siparişi verdikten sonra beklemeye başladık.
***
Yemeklerimizi yemiş birlikte dolaşıyorduk. Yavaşça Nil'in elini tuttum. Gergin olduğunu terlemiş ellerinden anlamıştım.
Birlikte bir kahveciye gittik ve siparişleri verip beklemeye başladık. Kahvelerimiz geldiğinde kahvemi içerken bir flaş gördüm ve Nil'e doğru baktım. Kahvemi içerken beni fotoğrafa çekmişti.
Nil: Çok güzel çıktı. Bak !
Telefonu bana doğru çevirdi.
Tekrar kendine doğru çevirdikten sonra bir şeyler yaptı.
Nil: Kendi hesabımda paylaştım.
Telefonumu çıkarıp Nil'in hesabına girdim.
@Nil_istan
Canımın içi🤭😍
-YORUMA KAPALI GÖNDERİ-
Gülümseyerek ona baktım.
- Seni seviyorum.
Nil: Ben de seni...
***
BEN DE SIZI SEVIYORUM CANLARIM. EN BEST ÇIFTIM OLDULAR. OY VERMEYI UNUTMAYIN BEBEQLERIIIIM🤭(Gitmeden önce içimde kalmaması için Nil'i de bırakayım.)
SIZI SEVIYORUM😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU
Short StoryAdrian.alla: Siz kimsiniz ? Canımkomşum: Ben mi ? Canımkomşum: Kim olacağım ? Canımkomşum: Tabii ki komşun. *** Adrian.alla: Isminizi söylerseniz tanırım. Canımkomşum: Hayriye Adrian.alla: Hayriye abla sen misin ? Yakışıklı makışıklı diyorsun....Abl...