Poveste boyXboy , yaoi ,gay, luati-o cum vreti . Eu v-am avertizat !:P
Era prima zi de liceu , zi pe care o asteptasem cu ardoare . Vroiam sa scap cu orice pret de amintirile din gimnaziu , cele mai urate amintiri din viata mea . Colegii mei au avut grija ca pe parcursul celor patru ani de scoala sa ma faca sa ma simt ca un gunoi . Oo, ce prost sunt ! Am uitat sa ma prezint ,hmm nu e de mirare ca nu am prieteni .Buna ,ma numesc Shin Shindou si am 17 ani.Ambii mei parinti sunt japonezi insa acum cinci ani tata a primit un post in New York si nu a vrut sa ne lase pe mine si pe mama in linistitul nostru satuc .Mutarea noastra aici a insemnat pentru mine o distrugere ,mi-am pierdut prietenii din copilarie , am ajuns bataia de joc a scolii si am devenit un neadaptat .Nu am prieteni , nu am nimic , singura fiinta care ma consola era un catel care m-a parasit si el intr-o zi . Cu toate astea nu urasc oamenii , imi este doar frica de ei ,de respingerea lor . Nu imi invinuiesc colegii din gimnaziu pentru felul in care ma tratasera ,in fond eram un japonez printre americani si aratam nostim pentru ei . Sunt baiat , da asa a vrut natura sa fiu baiat , dar am trasaturile unei fete , sunt scund ,am parul negru ca pana corbului si port ochelari . A, si sa nu uit sunt un tocilar ,mereu am invatat si invatat . Cand mi-am ales liceul ,am cautat sa fug cat mai departe de fostii colegi , imi doream cu disperare macar un prieten ,o persoana care sa imi fie alaturi . Toate sperantele mele sunt reflectate in aceasta zi .
Ma opresc din meditatie si observ ca trebuia sa fiu in clasa de 10 minute .Incep sa fug ca disperatul prin tot liceul sa imi caut clasa dar era de negasit .In cele din urma intreb un profesor ce bantuia holurile pustii si tacute . Acesta m-a privit cu ochii reci si mi-a indicat clasa .I-am multumit politicos si mi-am continuat fuga nebuna .Ajungand la etajul 3, am inceput sa alerg mai repede astfel ca nu am observat ca nu eram singur .Din celalalt colt al holul se apropia lenes de clasa un alt baiat .Grabit si obosit fara sa vreau intru in acesta si cadem amandoi lovindu-ne de podeaua rece . Castile si telefonul ii cad , melodia pe care o asculta spargand linistea sinistra .Cunosteam melodia ,era" Heart of fire" de la Black Veil Brides , nu imi placea trupa dar vecina mea o fredona frenetic ascultand-o zilnic , din cauza asta ba chiar a primit multe penalizari de la administratorul blocului. Baiatul se ridica nervos si se rasteste la mine privindu-ma cu ura .
-Uita-te pe unde mergi, impiedecatule !!! Nu-mi spune ca porti ochelarii aia de frumusete !!
-Scuze, am fost grabit si nu te-am observat . Imi pare rau !! incercam sa indrept lucrurile , totul se intamplase din vina mea .
-Mda , mda ... Lasa ca rezolvam noi cumva neatentia ta !spune razand zgomotos
In acel moment insa usa clasei se deschide si un glas gros imi zgarie urechile .
-Ia te uita ce avem noi aici ,doua animale intarziate .Unul e Klein , rebelul scolii ,pisica salbatica si celalalt .... mm habar nu am cine e , deci baiete care e numele tau ?
-Shin Shindou . Va rog sa ma scuzati ca am intarziat , spun cu regret ,moment in care profesorul pufneste in ras.
- O pisica salbatica si un soarece de camp,draguta combinatie. Si ma rog a cui e vina pentru muzica asta infernala? spune aplecandu-se tacticos pentru a lua telefonul ce fredona in continuare melodia .
-Este vina mea , domnule .Alergam pentru a ajunge la timp si din greseala m-am ciocnit de .... ammm ....
-Alex , Alexander Klein ,se prezinta el rece . Acum il puteam observa in intregime , un tip inalt , brunet ai carui ochi caprui sclipeau patrunzator . Din greseala ....mormaie el , trezindu-ma pe mine din visare.
- Bine , treceti in clasa iar la sfarsitul orei vom discuta pedepsele voastre .
-Pedepse ?? spunem amandoi intr-un glas .
-Da sau credeati ca veti scapa basma curata ?!
-Dar ce am facut ?intreb eu nevinovat .
-Tu , Shindou ai alergat pe holuri iar tu Klein hmm sa enumar: ai deranjat orele cu muzica ta , ai o tinuta necorespunzatoare si ma mai gandesc eu pana la final .Acum treceti la locurile voastre.
-Da , domnule .
Am intrat in clasa si ne-am asezat fiecare intr-o banca diferita. Curios ,pe la jumatatea orei am privit in directia colegului meu de pedeapsa si i-am intalnit privirea fioroasa si plina de dispret . In acel moment am stiut ca am facut o greseala .
Voi incerca sa postez in fiecare sambata .Astept comentarii , accept si critica doar e constructiva. Sper sa va placa ,e pentru prima data cand scriu ceva de genul si postez .Vreau sa cred ca am scris totusi ceva acceptabil.