Capitolul 3

295 33 8
                                    

-Aaa,buna .Imi pare rau ca nu te-am recunoscut dar nu prea am fost atent in timpul orei .

-Nu-i nimic , oricum este prima zi de scoala iar din cauza ca esti pedepsit nici  macar nu ai apucat sa iti cunosti colegii .

- Ihmm, in legatura cu ce ai spus mai devreme.....

-Alex ?? Da, nu iti face griji , el e mai greu de inteles dar e de treaba .Ii esti simpatic daca nu ai fi in spital deja .

-Amm , eu am incercat sa ma revansez pentru pedeapsa ,mai ales ca am auzit ca ar putea fi exmatriculat daca nu o ispaseste de aceasta data . Nu am vrut sa ii cauzez probleme .

-In legatura cu pedeapsa nu iti griji ,te voi ajuta eu , chiar daca el nu vrea noi il vom ajuta,nu-i asa ?

-Da , totusi e colegul nostru . Ma bucur ca te-am cunoscut , esti foarte simpatica .

-Si eu ma bucur .Suntem prieteni , da ?

-Da .

Wow ,in sfarsit aveam si eu un prieten ,mai bine zis o prietena .Yumi era foarte simpatica , din cate am aflat mai tarziu ea e sefa clasei si preferata profesorului Arata , deci ea chiar stia ce sa faca ca sa il imbuneze si sa fie mai putin drastic cu elevii .Pacat insa ca aceasta onoare profesorul nu o oferea si pentru Alex , se pare ca il ura din tot sufletul . Nu am indraznit sa o intreb pe Yumi povestea celor doi , m-am gandit ca voi afla pe parcurs . Exact cum a si spus Yumi m-a insotit la biblioteca pentru a afla ce avem de facut. Pentru ca fusesem  preocupat sa alerg nu observasem nicidecum  sobrietatea liceului,  totul era  in nuante triste ,palide .Numai biblioteca arata  normal , cu vesnicele carti prafuite , linistea placuta si rasfoitul paginilor uzate . Imediat cum am intrat am fost intampinati de o doamna scunda , dar foarte draguta.

-Buna ziua ,copii , cu ce va pot ajuta ? spuse ea zambind cu toti  dintii .

-Pai ne-a trimis domnul Arata , raspunse Yumi .

-Banuiam eu ,oricum numai ce sunt pedepsiti frecventeaza biblioteca . Cred ca in curand vor renunta la ea . 

-Cum ? De ce ? Nu vreau , eu o sa vin zilnic ,iubesc sa citesc .

-Serios? Ar fi minunat sa mai am oaspeti din cand in cand . In legatura cu pedepsele voastre veti rearanja toate cartile dupa autori , dar asta maine .Acum va puteti intoarce la ore , oricum nu mai aveti decat o ora pana sa plecati acasa.

-Multumim , maine vom fi aici , promitem.

Bucurosi ca pedepsele noastre nu sunt foarte grele am plecat fericiti,pana la urma domnul Arata nu cred ca este atat de rau .

***

-Au plecat , acum poti iesi .

-Multumesc  ca nu ati spus nimanui ca sunt aici .

-Nu-ti face griji , apropo el e baiatul de care tocmai imi povesteai , nu ?

-Da , doamna .El e Shin Shindou .

-E simpatic si foarte politicos .Stiu ca iti este greu dupa tot ce ai patit cu Akiba , dar incearca sa te imprietenesti cu el . Nu uita ,nu esti tu de vina pentru ce a patit Akiba .

-Da doamna , dar nu ma pot gandi ca l-as  fi putut salva daca as fi fost alaturi de el .L-am abandonat iar acum el nu mai este si toti ma urasc .

-Nu , eu sunt alaturi de tine si sunt sigura ca in curand vei fi din nou fericit , e timpul sa treci peste . El nu mai este , tu traiesti si pentru el deci profita de viata .

-Multumesc , acum voi pleca . 

-Ai grija de tine si nu uita ce ti-am spus .

......

" Pfff , copilul asta e atat de singuratic si sufera atat de mult . Nu ar trebui sa se mai invinovateasca atat de mult ,dar nu poate ,offff mai ales cand ii vede privirea de ura a domnului Arata .  Bietul baiat ....                "

***

Cand m-am intors in clasa impreuna cu Yumi, Alex inca nu se intorsese , oare asa va fi fiecare zi de acum incolo , sper ca nu .Spre  bucuria mea acesta veni la ora desi intarziase 10 minute profesorul de biologie il lasa sa intre fara ca macar sa ii zica ceva .Spre deosebire de domnul Arata , toti ceilalti profesori il privesc cu mila . Ce s-a intamplat ? In jurul lui e atat de mult mister , atata suferinta , pot sa ii alung eu oare durerea ?

-Dragi meu stiu ca e prima zi si abia ce ne-am cunoscut  dar maine vom da un test  pentru a vedea nivelul fiecaruia .

-Ceeee ????!!!! Dom' profesor nu e corect .......... strigara toti ceilalti colegi in cor .

-Ati zis ceva ? Cumva vreti sa il dam astazi ?

-Nuuuu.....

Ce mai zi , prima mea zi de scoala. Cred ca voi avea un an de liceu surprinzator . 

Scuze ca am intarziat cu acest capitol prea multa scoala si lipsa de inspiratie au fost de vina .Vreau sa multumesc celor ce mi-ati citit povestea , sper ca v-a placut .   Aa , si sa nu uit  Craciun Fericit !!! :*      

               

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O gresealaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum