Final

63 17 8
                                    

" ...Uçakta 5 ölü 28 yaralı bulundu. Ölüler içerisinde bir kişinin, ünlü yazar KimSoo'nun gizli hemşiresi olduğu ortaya çıktı.. "

" KimSoo'nun ölü olduğu haberi bugün ne tesadüf ki, uçak kazası ile aynı günde açıklandı. Yapılan araştırmalara göre KimSoo aslında tam 2 hafta önce ölmüş, lakin basından profesyonel şekilde gizlenmiş "

Jennie okuduklarını görünce şoka uğramıştı. Lalisayı kaybetmesi onu deli ediyordu. Ama Herşeyin aynı günde yaşanmasının hiç te tesadüf olmadığını da biliyordu.

Jennie düşündü,düşündü ve noktaları birleştirmeğe çalıştı. Lisanın ne ve niye yaptığını anlamak için kendini zorluyordu. Tabii bir yandan Lisa'nın ölümü Jennie'nin psikolojisinde hiç iyi etki bırakmamıştı.

Chaeyoung da yanındaydı. Ağlamaklı çıkan sesiyle zorla da olsa konuşmaya çalıştı.
"  O neden bunları yaptı ? Ve Neden hiç birisi tesadüf değilmiş gibi hissediyorum? "

" Çünki öyle değil "

Jennie'nin emin şekilde konuşması Chaeyoung'u de şaşırtmış olacak ki, kaşını kaldırarak Jennie'ye döndü.
" Sen neden bahsediyorsun ? "

" Herşeyi çözdüm Chae. Noktaları birleştirmeyi başardım. Ve bana yardım eden de Lisa'nın bana bıraktığı gizli notlardı "

" Hiç bir şey anlamıyorum "

" Dinle şimdi. KimSoo'nun öldüğünü bilen 2 kişi vardı. Ailesi ve Lalisa. Lalisa'ya fazla güvendiği için herşeyi ona söylemişti KimSoo, daha doğrusu Kim Jisoo, gerçek adı da buymuş. Neyse, işte KimSoo öldüğü zaman bir kaç hafta önceye denk geliyor, o zaman Lisa'nın nasıl olduğunu hatırlıyor musun? Evet, Lisa onun yüzünden böyle üzgündü "

" Ama KimSoo'nun ölümünden sonra kitapları kim yayınlıyordu? "

" Lalisanın ta kendisi. KimSoo tedbirliydi, öleceğini hastalığından tahmin ediyordu, bu yüzden her şeyini Lalisaya bırakmış ve isteklerini ona söylemişti. Ve son olarak şu kaza "

Jennie yutkundu. Ağlamamak için o kadar hızlı konuşmuştu ki, nefes nefese kalmıştı. Bir bardak su içip devam etti.

" Bu da planlıydı. Plan Lalisaya ait değildi, ama uçağın kaza yapacağını biliyordu "

" Peki neden? Neden ölmek istesin ki? "

" Lalisa ona aşıktı Chaeyoung. Onsuz kalamıyordu burada, ben farkındaydım. Bu yüzden bana hep bu uçağın onu KimSoo'ya götürdüğünü söylüyordu "

" Yani orada buluşup mutlu olacaklarını umut ediyordu.. "

" Ve bir de şurada Lisanın son notu: Ben orada Jisoo'yla mutlu olacağıma inanıyorum. Siz de bana güvenip mutlu olmaya çalışın. Sizi seviyorum "

different roads, same station | Lisoo| bitti  ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin