Část pátá- nechcu burák ಠ︵ಠ

199 10 19
                                    

(Georgieho poh.)

Začnu si utírat slzy který mi tekly jako vodopády... Já ty kalhoty miloval!
Kouknu se zlostí v očích na něj a rozběhnu se naproti němu.

Přitom dám ruce před sebe.
No ale to by tam nesmělo být hodně vody a já mít jenom ponožky... Samozřejmě moje oblíbený zelený ponožky s dinosaury, a tak jsem se natáhl.
Bolelo to. Bolelo to a to hoooooooodně.
Začal jsem znova brečet až mi vzteky vypadlo pravý oko.

Zastrčím si oko zpátky, a pomalými krůčkami se vydám za ním.
On pouze stojí... Nějak podezřele nic nedělajíc stojí, ale to vůbec mě nezajímá, možná mě jenom ohne o ten stůl u kterého před chvílí seděl s královnou Alžbětou ale to mi vůbec nevadí... Takhle jo, možná že by se mi to i líbilo... Zpět k věci.

Při cestě si připadám jako bych byl nějaký šuplík. Mám se hrozně rád mimochodem takže pokud bych umřel tak bych to asi nepřežil... Asi bych se hrozně moc zhroutil.

Zastavím se. ,, Takže zaprvé. Poslouchej ty idiote jo?" Řeknu tak moc naštvaně. ,,V těch kalhotech jsem měl nejnovější Ajfoun. Nemůžu ti ho ukázat jo, ale koupíš mi novej, jinak sem přijde můj tatínek!"
,,A ty kalho-" v půlce toho mě ten kaktus zastavý.

,,Hmmmm ty kalhoty by jsme mohli pořešit hned teď jestli chceš, ale musíš si je sundat a já ti koupím nové" řekne mile. Až moc podezřele to bylo od něho milé... No nic co nadělám.

,,ehmmm promiň cos to řekl?" zeptám se ho jestli jsem dobře slyšel ,,řekl jsem že ti koupím nové kalhoty ale musíš si sundat ty špinavé a potrhané" odpoví mi ten....Pennymarket nebo jak říkal že se jmenuje...

Nevěděl jsem tu chvíli co dělat takže jsem jen stál a čuměl na něho jak kdyby ho teprv vysral sysel a k tomu poblila obličej pouliční surikata.

Najednou se pohnul a šel směrem ke mě ,,fajn pokud si nesundáš ty kalhoty sám tak to udělám já" ...tato jeho věta mě probrala na tolik abych začal pobíhal po tom smradlavém (k)análu po hovnech a bůh ví čím vším.

Asi půl hodiny jsme tam pobíhali jak nějací pošuci z (k)análu a přestali až teprv když mě ten prasečí ksicht chytil a vysvlékl kalhoty. ,,hej!!!toto je sexuální obtěžování!!!!" byl jsem tak vytočenej že jsem se naštval a nafouknul tvářičky.

,,Oóó ty si tak roztomilej ,, řekl a já nafoukl tváříčky ještě víc ....on prostě ví jak mě vytočit, ale nu což už s tím nic nenadělám ,,to tu mám chodit jako jen v trenkách nebo co?!?!?" už mě fakt vytočil....fakt že hodně ,,no....nemusíš v trenkách, Alžběta tu nechala nějaké kalhotky tak si je můžeš půjčit.....ale bez spodního prádla bys byl taky hrozně sexy" tak s tým to se mnou už očividně šlehlo.

Lezení Do (K)análu- PennGie Kde žijí příběhy. Začni objevovat