Medyada kalp dudaklımın şarkısı var,onunla beraber okur musunuz bölümü rica etsem.Ve ağlamaya hazır mısınız?
DM
sooyaaa__
Mutluluklar dilerimsooyaaa__
Ve,son kez demek istiyorumsooyaaa__
Seni seviyorum...Jennierubyjane:Son kez?
Jennierubyjane:Demek artık vazgeçiyorsun.Sevindim :)
sooyaaa__
Evet,vazgeçiyorumsooyaaa__
Ama senden değil,kendimdenJennierubyjane:O ne demek?
Görüldü√√
sooyaaa__ I'm getting out of your life today😏/Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır/
621.109 Beğeni
Telefonu kapatıp başımı yatağın başlığına yaslıyorum.Göz çukurlarımdan atlayıp intihar eden göz yaşlarım yanaklarıma çakılıyor.Ne kadar sevsemde o sevmiyor işte.Ben bu kadar aşıkken,onu sadece bedeni için isteyen Sehun denen çocukla sevgili oluyor.
Ruhum acı içinde çırpınıyor ve ben çaresizce onu seyrediyorum.Kalbimden akan kanlar ruhuma bulaşmış,onsuzluk iyice yıpratmış ve ümit sona ermiş.İçim paramparça...Nefes alamıyorum,boğazımı biri sıkıyor sanki.
Karşımda tavana asılı duran ipe bakıyorum.Bedenim birazdan orada sallanırken ilk defa mutluluğu hissedeceğim,biliyorum.Çünkü bu bir ölüm olmayacak,bu kurtuluş.Onun aşkından,yokluğundan,özleminden ve en önemlisi kalbimden kurtuluşum.Bana en büyük ihaneti eden kalbim,kendisi de yaralı çıktı bu savaştan.Buruk bir gülümsemeyle ayağa kalkıyorum.Makyaj masama ilerleyip kullandığın parfümle dolduruyorum odamı son kez.Boş şişeyi diğerlerinin yanına atıyorum.Derin bir nefes alınca burnuma o rahatlatıcı kokun geliyor.Gülümsemem genişliyor,tabureye çıkıyorum.Boynuma ipi geçirdikten sonra tam karşımda yarım metre büyüklüğünde ki o güzel gülümsemenin olduğu fotoğrafa bakıyorum.
Bana böyle gülmedin be güzelim.
Hala buruk gülümsemem yüzümdeyken gözlerim doluyor.İstediğin oluyor,hayatından defoluyorum.
"Seni seviyorum"
Ayağımın altından kayan tabureyle havada asılı kalıyor bedenim ve ben, kurtuluyorum senden...
Ben yazarken ağladım,sizi bilmem ama.Yeni bir fanfic yazmayı düşünüyorum ama Chaelisa olcak.Bu kitabı okuduğunuz için teşekkür ederim.Umarım beğendirebilmişimdir.Buraya da Jensoo yu koyup kaçıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JENSOO İNSTAGRAM√
Fanfictionİmkansızlık hiç böyle acıtmamıştı... "Bana böyle gülmedin be güzelim" g&g Tamamlandı//