🎶 Vancouver Sleep Clinic | Someone to stay
Bölümle müzik aşırı uyumlu oldu. Çevirisine mutlaka bakın çok güzel bir şarkı. Bu bölümü yazmak çok sancılı geçti. Dünyada olup bitenler yüzünden içimdeki romantik kendini uykuya almıştı. Ama dün gece bu müzik sayesinde toparlayabildim. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur.
Yorumların sayısı ne kadar çok olursa yazmak için o kadar motive oluyorum, keyifli okumalar!
🎹
Trenin ufukta kayboluşunu izlerken varlığım istasyondaki kalabalığın arasında tekrar silikleşmişti. Hayatımı bir geceliğine netleştiren bir mercek gibiydi Yoongi. İçimdeki Jungkook düşen omuzlarımdan kavrayabilse eminim kendime gelmem için beni sarsıp dururdu ama nafile. Bakışlarım trenin bıraktığı koca boşluktan doğan güneşe takılmış, büyüleyici gökyüzü manzarasının bir tek beni mi böyle yalnız hissettirdiğini anlamaya çalışıyordum.
Gece boyunca zamanın geçtiğinin bilincinde olsam da Yoongi'yle gerçekleştiremediğim şeyler elimden kayıp giderken böylesine koyu bir karanlıkla baş başa kalacağımı tahmin etmemiştim. Etkisi altında olduğum büyü yüzünden sanki güneş hiç doğmayacak, Yoongi hiç gitmeyecek ve biz hep aynı sahneleri oynayan iki başrol oyuncusu olacağız zannetmiştim. Bir gecede fazla yakınlaştığımız için mi böyle olmuştu bilmiyorum ama sanki gidişiyle birlikte kalbimin içindeki uykuya dalan duygularım Yoongi için güneş gibi doğmuştu.
Ben şimdi ne bok yiyecektim?
🎹
Pekala. İç sesim hazırsan gönder gelsin! İçimdeki Jungkook bunu bekliyormuş gibi parmaklarını birbirine kenetleyerek kütletti. Tahtında arkasına yaslanarak bacak bacak üstüne attı. Sıçtık, uzun bir nutuk geliyordu.
"Öhö! Öhö! Önce şu omuzlarını kaldır." İkiletmeden kaldırdım.
"Güzel... Hatırlatırım ki dün geceden önce hayatın gayet akışında gidiyordu. Tamam, uzun zamandır böyle biriyle tanışmadık ve böyle mükemmel bir gece geçirmedik ama görüyorsun ki sonunda yine ikimiz baş başa kalıyoruz. Bu diziyi on dokuz yıldır birlikte izliyoruz, yeri geliyor yönetiyor ve senaryoda değişiklik yapıyoruz. Şimdi sırf konuk oyuncu gitti diye tüm çekimleri iptal mi edelim? Benim gönlüm de Yoongi'nin kalıcı oyuncu olmasından yanaydı ama sen aptallık edip beni sessize almasaydın numarasını almamak gibi bir aptallık da yapmazdın. Yoongi evini ve iş yerini biliyor eğer o da bizim gibi hissediyorsa harekete geçecektir. Artık her şey ona bağlı. Şimdi, yapman gereken kendi dramanın başrolü olduğunu unutmadan yaşamaya devam etmek."
İç sesimin bir yandan teselli eden diğer yandan yeren laflarını dinleyerek istasyondan çıkıp bir kafeye geçtim. Söyledikleri bana bir gün boyunca idare edecek kadar şok etkisi vermişti. Sandviç ve kahveyle kahvaltımı yapıp, ki bu genelde kahvaltı yapmayan ben için bir lükstü, özel gitar dersi verdiğim öğrencimin evine gittim. Bir buçuk saatlik özel dersten sonra üniversite meydanındaki fast food dükkanındaki tam zamanlı işime geçtim. İşime odaklanmış hâlde hayatımın akışını değiştiren dün geceyi aklımdan uzak tuttum. Tüm bunlar olurken içimdeki Jungkook oturuşunu bozmadan ciddiyetle beni izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunset on Y. | yoonkook
Fiksi PenggemarYalnız bir gece için birbirlerinin hayatlarına misafir olmayı planlamışlardı. Gün doğumu, onların tek gecelik ilişkileri için gün batımı olacaktı. Ancak işler planladıkları gibi gitmedi. Özellikle de Jungkook için... Onun güneşi Yoongi'nin göz beb...