5. Kapitola

165 12 1
                                    

Freddy Fazbear Pizzerie

A jsme tady! Konečně! Když jsme vstoupily dovnitř, všude bylo nádherně!
Vyzdobené stoly, balónky, kloboučky, dárky a co je nejhlavnější... Byli tam Freddy, Chica, Bonnie a Foxy!
Oh můj božeeee! Málem jsem se zbláznila! Nebyla jsem tu strašně dlouhou dobu!
,,Ahoj dámy! Vítejte ve Freddy Fazbear Pizzerii! A ty budeš zřejmě oslavenkyně!" Řekl mužský hlas.
My jsme se otočily do zádu a před náma stál muž.
Asi mu tahle pizzérie patří.
,,Anoo, to jsem já. Dneska mám své 12té narozeniny." Řekla nadšeně Chloe.
Muž nám řekl, ať se tady porozhlédnem a že v 15:00 se předávají dárky pro Chloe a v 18:00 začíná večerní oslava.
My jsme se rozběhly.
Chloe se šla podívat na Foxyho ve skrýši, Bella se dívala na Bonnieho.
Já si zatím šla hrát nějaké hry, které tady měli.
Nastalo 15:00 a já s Bellou jsme si šly připravit svoje dárky pro Chloe.
,,Všechno nejlepší k narozeninám!" Řekly jsme obě a předaly jí dárky.
Byla z nich nadšená!
,,Holky, moc krát vám děkuju! Jsou to strašně nádherné dárky!" Řekla Chloe a objala nás.
Oslavovali jsme a jedli jsme všichni dort.
Když nastalo 18:00, Freddy začal hrát naše oblíbené písničky a já jsem tancovala s Chloe.
Bella si dala chvíli pauzu, prý, že je strašně unavená.
Když jsem tancovala s Chloe, viděla jsem nějakého muže ve fialovém obleku, který něco říká Belle a někam ji odvádí.
Moc se mi to nelíbilo a radši jsem to řekla Chloe, že někam šla s nějakým mužem ve fialovém obleku.
Ale Chloe jen řekla, že se zase brzo vrátí.
Já s ní souhlasila a tancovaly jsme dál.
Když pak nastalo 20:30, všichni už museli jít.
Ale Bella se furt nevracela takže jsme ji musely jít hledat.
Byla jsem strašně nervózní...
Co když se něco Belle stalo...
Hledaly jsme ji všude.
Najednou jsme uslyšely klíče v zámku a zhasly světla.
Já se s Chloe vyděsila.
No skvělý... Ten muž nás tady zavřel...
Ale možná by jsme mu měly říct co se tady děje, než nás najde.
,,A-a-ale... Já se bojím, že nám vynadá a že Bellu nikdy nenajdeme..." Řekla nervózně Chloe.
Já jí utišila a řekla jsem, že mu to jdu říct.
Když jsem přišla za ním, nervózně jsem řekla :
,,Ehmmm... Dobrý den..ehhh..teda..ehmmm.. dobrý večer... Pane... Já jen se chci zept-"

,,Co tady k sakru děláte tak pozdě?! Víte vy vůbec kolik je?!" Řekl naštvaně.
Já jsem se vyděsila a schovala se za Chloe.
,,Pane, my se vážně omlouváme, ale hledáme naší kamarádku. Nevíme vůbec kam šla." Řekla smutně Chloe.
,,Ohhh, ty jsi ta oslavenkyně, že? Opravdu bych vám pomohl, ale vůbec nevím, kde je... Kdy jste ji naposledy viděli?" Řekl nám muž.
,,No... Já jí naposledy viděla s nějakým mužem ve fialovém obleku." Řekla jsem.
,,Takže říkáš... Ve "fialovém" jo???" Řekl zamyšleně.
Muž se pak zamyslel a pak vytáhl mobil.
Zavolal nějakému chlapovi.

,,Haló??? Williame?? Musíme si promluvit. Přijď do kanceláře." Řekl muž.

A z mobilu se ozvalo :
,,Oh, ahoj Henry! Co se stalo? Proč mě chceš do kanceláře?" Ozval se hrubý hlas.

,,Prostě přijď sem. Něco řešíme." Řekl ten muž, který se jmenuje Henry.

Vražda v pizzeriiKde žijí příběhy. Začni objevovat