Takže jsou podezřelí animatronici.
,,Holky pojďte! Musíme jít za animatroniky!" Řekl Henry.
Šli jsme tedy za animatroniky.
William rozsvítil baterku a podíval se do jejich tlamy.
,,Hmmm... Nic tu není... Zvláštní... Nemají ani nějaký ten agresivní čip" Řekl William.
,,Ale co když se vymkli kontrole???" Řekl Henry.
A najednou někdo bouchal na dveře.
S Chloe jsme se vyděsily a Henry to šel pomalu otevřít.
Když otevřel dveře, stála tam Daniela celá mokrá. Venku totiž pršelo.
,,Dobrý den, moje sestra mi psala, že je prý tady. Je to pravda" Ptala se.
,,Danielo? To jsi ty??? Co ty tady-"
,,Ty blbečku!!! Víš vůbec kolik je hodin??!! Mám o tebe starost a hledám tě snad všude!!! Proč jsi doprčic nepřišla domů?!!" Křičela Daniela.
,,Tak zaprvé Danielo, hledat svoji unesenou kámošku je o hodně důležitější, než se na to vykašlat, jít domů, jít do postele, spát a ráno vstávat do školy!!!" Zařvala jsem na ní a málem mi ruply nervy.
,,Takhle se mnou nemluv jinak budeš mít velký problém od rodičů!!! A to máš už teď velký problém, protože to ví, že si nedorazila!!! A navíc už je 23:00!!! Víš jaký budu mít já a i ty problém?!" Řvala na mě a než jsem jí stačila říct pár hezkých slov, aby se zklidnila, přerušil mě Henry.
,,Holky dost! Jsme tu proto, abychom našly tu ztracenou holku!!! Takže se prosím uklidněte" Řekl Henry.
,,Ano, pardon... Moc se omlouvám... Já jen... Jsem měla o sestru strašné obavy, kde je." Řekla smutně Daniela.
,,A ty jsi Daniela, že? Tvoje sestra už mi o tobě říkala. Půjdeš hledat s náma?" Řekl Henry.
,,Ano, půjdu a jak se vy jmenujete?" Řekla Daniela.
,,Říkej mi Henry" Řekl Henry.
Seznámili se společně a šly jsme do kanceláře.
Tam se zase Daniela seznámila s Williamem.
,,Takžeeee... Co se to tu děje???" Řekla Daniela.
William zatím řekl, že musí na záchod.
,,No... Tvoje sestra a její kámoška prý tvrdí, že se tady ztratila jejich kámoška. My zatím nevíme kde je, ale furt jí hledáme." Řekl Henry.
William a přišel do dveří.
,,Henry? Kdyby něco, jdu natřít tu stěnu" Řekl William.
Henry souhlasil.
,,Takže Evelyn... Ztratila se vám Bella?" Řekla Daniela.
My jsme na to s Chloe kývly.
,,Naposledy jsme jí viděly s panem Aftonem a pak někam šla. Nevíme vůbec kam..." Řekla Chloe.
,,No nic holky. Pojďte se mnou. Danielo? Kolik že ti je?" Zeptal se Henry.
,,16" Odpověděla.
,,Dobrá, ty už jsi skoro dospělá, takže si určitě budeš dávat pozor" Řekl Henry.
S Henrym jsme přišly do místnosti, kde byly opravny a samé animatronikové masky.
Jako třeba Bonnieho a Freddyho náhradní hlava atd...
No... Tenhle prostor je tak trochu velký. Dáme se do hledání.
Já s Henrym hledala zatím co Chloe se dívala za masky, jestli tam něco je schované.
,,Máš něco Chloe?" Zeptal se Henry.
,,Ne, nic tu nevidím..." Řekla Chloe zklamaně.
,,A co ty Danielo?" Zeptal se Henry.
Ale Daniela neodpovídala.
,,Danielo?" Zeptal se.
Ale furt nic.
Když jsme se otočili, Daniela byla pryč.
,,PANEBOŽE!!!! KAM ZMIZELA???!!!" Zařvala jsem a začala panikařit.
ČTEŠ
Vražda v pizzerii
ActionHolka, která vypráví o svém příběhu, který se odehrál ve Freddy Fazbear Pizzerii. Najednou se to všechno zvrtne a stane se tam vražda. Kdo za to všechno může?