Ok... Takže jsme to s Chloe pochopily tak, že tenhle muž se jmenuje Henry a že pracuje s dalším mužem jménem William.
,,Jo a holky... Asi bych se vám měl seznámit. Já se jmenuji Henry Emily a ten muž z mobilu, který sem přijde se jmenuje William Afton." Řekl nám Henry.
,,Moc mě těší. Já jsem Evelyn a tohle je Chloe." Řekla jsem.
,,Moc mě těší a pardon, že jsem byl tak trochu drzý. Moc mě totiž překvapilo, že tady ještě někdo je." Řekl Henry.
Šly jsme tedy s ním do kanceláře a tam jsme s ním počkaly.
,,Aaaa... Co tady vlastně děláte?" Zeptala jsem se.
,,Víš... Já jsem tady majitel týhle pizzérie a William tady pracuje se mnou. Od doby co mu zemřel jeho syn se chová divně... Mám o něho obavy jako o svojeho vlastního bratra" Řekl Henry.
,,A co se s tím synem stalo?" Řekla Chloe.
,,Neměl bych to říkat, ale řeknu vám to... Skončil ve-",,Ale, ale, aleeee... Henry... Ty moc dobře víš, že je to jen moje tragédie, kterou si chci nechat pro sebe a ty to vyklopíš všem koho potkáš a hlavně to vyklopíš i malým holčičkám." Řekl mužský hlas.
Ve dveřích stál muž, který měl fialové oblečení a žlutý odznak.
,,Williame! Já... No... Já... Moc se omlo-",,No... Nech to být... Proč si mě sem přivolal?" Řekl William.
,, Tyhle holky tvrdí, že se jim ztratila kamarádka a naposledy tě tahle holka viděla jak jejich kamarádku odvádíš někam do zádu když byla oslava v 18:00." Řekl Henry.
Muž ve fialovém se na mě otočil a já ztuhla.
Přišel ke mně a naklonil se ke mně.
,,Opravdu myslíš, že jsem to byl já?!" Řekl mi naštvaným tónem a já ztuhla ještě víc.
,,Williame!!! Nech ji být a řekni, kde jsi byl!" Řekl Henry.
,,Tak fajn! Tak fajn! Dobře... byl jsem jí ukázat sbírku plyšáků a pak už šla a já už ji neviděl!!! Opravdu!!!" Řekl William.
,,A proč jsi ji bral?" Ptal se Henry.
,,Když jsem šel okolo, viděl jsem ji jak tam sedí sama a je smutná... Tak jsem jí vzal ukázat svoji sbírku plyšáků" Řekl William.
Když Henry s Williamem spolu mluvili, mně zazvonil mobil.
A sakra! Já měla být doma! A Daniela mi napsala!Daniela : Evelyn?! Kde jsi?! Už máš být dávno doma!!!
Evelyn : Danielo, nevím, kde je Bella. Musím tady zůstat a najít ji spolu s Chloe.
Panebože... Já budu mít průšvih!!! A hlavně od mamky!!! Říkala mi, že se tam ztratilo dítě... K sakru... Já to mám ale těžký!
,,Dobrá tedy... Vydáme se ji hledat. Holky pojďte se mnou." Řekl Henry.
Šly jsme tedy a já se ještě otočila na Williama.
William na mě udělal varovný oční zrak.
Ty jeho oči samy o sobě povídaly ,,já si na tebe budu dávat pozor!".
Vyděsila jsem se a běžela jsem za Henrym a Chloe.
,,Juuuu hele! Evelyn! Freddy, Chica a Bonnie!" Zakřičela na mě.
Šli jsme okolo animatroniků.
,,Jak vůbec fungují?" Zeptala jsem se.
,,Je na to speciální ovládání. Vždycky je tu hlídač, aby animatroniky ohlídal, protože animatronici začali divně reagovat. Ale hlídač má volno a teď jsem tu na hlídání já s Williamem." Řekl Henry.
,,Máte vůbec taky nějakou dceru?" Zeptala se Chloe.
,,Ano, mám. Jmenuje se Charlie Emily" Řekl Henry.
,,Už je větší a taky mi pomáhá s animatroniky" Řekl Henry.
,,Tak to moje sestra Daniela je taky větší. Je jí totiž 16" Řekla jsem.
,,A co jí třeba zajímá?" Zeptal se Henry.
,,Kluci. Jen kluci. Nic jiného nevidí. Jen kluky" Řekla jsem.
ČTEŠ
Vražda v pizzerii
ActionHolka, která vypráví o svém příběhu, který se odehrál ve Freddy Fazbear Pizzerii. Najednou se to všechno zvrtne a stane se tam vražda. Kdo za to všechno může?