Genç kız okuldan çıktı. Az kalmıştı okulun bitmesine, ders yok, öğretmen yok. Artık Manoban Holdingde çalışacaktı. Manoban ailesinin tek varisi şirketin başına geçecekti. Eve gitti. Annesi Rose "Akşam babanın arkadaşı ve ailesi geliyor, hazırlan"dedi. Odasına çıktı güzel kız. Dizinin bir karış üzerinde biten, göğüs ve sırt dekolteli siyah bir elbise giydi. Siyah stilettolarını da giydi. Uzun sarı saçlarını topladı. Son kez aynaya bakıp aşağıya, ailesinin yanına indi.
Zil çaldı, birlikte kapıya yöneldiler. Genç kız babasının bu kadar çok sevdiği arkadaşının ve ailesinin kim olduğunu çok merak ediyordu. Babası kapıyı açtı. Kapıda beliren iki kişi ile gülümsedi Jongin Manoban. İçeriye davet ettiler. Genç kız gördüğü annesi yaşındaki güzel kadın ve yanındaki eşi ile gülümsedi. Fakat kimse farketmedi arkadaki genç adamı. Genç adamı görünce şaşırdı Lisa ve Rose Manoban. Daha sonra Jongin gülümsedi. "Jeon Jungkook, çok değişmiş, büyümüşsün"dedi. Jeon Jungkook tebessüm etti ve içeriye girerken Lalisa Manoban ile göz göze geldiler. Koltuğa oturdular. Daha sonra koyu bir sohbete daldılar.
Bayan Jeon "Lisa, çok büyümüş, güzelleşmişsin" dedi. Lisa tebessüm etti ve "Teşekkür ederim Bayan Jeon" dedi. Jeon Jungkook " Ben Jeon Jungkook, Jeon Holdingin tek varisi" dedi. Lisa "Lisa Manoban, Manoban Holdingin tek varisi" dedi.
Bayan Manoban " İsterseniz yemeğe geçelim" dedi. Bayan Jein da "Olur" dedi. Yemeklerini yediler. Bay Manoban "Lisa, kızım, Jungkook ile odana çıkın. Biz büyükler olarak bir şey konuşacağız"dedi. Lisa hafifçe kafasını salladı.
Jungkook ile birlikte odasına yöneldiler. Lisa önde Jungkook arkasında yürüyordu. Jungkook, Lisa'nın arkasından onu izliyordu. Odaya geldiklerinde Lisa yatağına oturdu. Jungkook da tam yatağın karşısında olan siyah koltuğa oturdu. Jungkook, Lisa'nın odasını incelemeye başladı. Lisa'nın odası diğer kızların aksine siyah ağırlıklıydı. Jungkook, Lisa'nın odasını sevmişti. Bir süre bakıştılar. Daha sonra Jungkook bir anda "güzel" dedi. Lisa ise anlamayarak nazikce sordu. " Efendim?" Jungkook ise "Güzelsin" dedi, "çok güzelsin, sevdim." Lisa, sadece Jungkook'a bakmakla yetindi.
Jungkook, Lisa'nın yanına gitti ve yatağa oturdu. Lisa'ya doğru hafifçe eğildi. Lisa ise korkmadan durdu öylece. Jungook'un bakışları birkaç saniye boyunca Lisa'nın dolgun dudaklarına kaydı. Hemen gözlerini çekti ve dik bir şekilde oturmaya devam etti.
Lisa ilk şaşırdı daha sonra telefonunu eline aldı ve en yakın arkadaşı olan Bambamla konuşmaya başladı.
Lisa telefona bakıp gülümserken, Jungkook ise Lisa'yı kaşları çatık bir şekilde izliyordu.
Daha sonra Lisa'nın telefonunu aldı ve kiminle konuştuğuna baktı. Bambam ismini gördüğünde sinirlendi ve mesajları okudu. Lisa ise Jungkook'u kaşları çatık bir şekilde izliyordu. Sinirle telefonunu eline aldı ve Jungkook'a "ya sen salak mısın,kimsin sen, niye okuyorsun mesajlarımı?"dedi. Jungkook ise gülerek "ben senin kocanım ve istediğimi yaparım" dedi. Lisa ise sinirlenerek "sen ne saçmalıyorsun be " dedi bağırarak. "Sinirlenince daha seksi oluyorsun bebeğim" Lisa sinirle Jungkook'a baktı. "Sen hala konuşuyor musun ya?"
Daha sonra kapı çaldı. Lisa içeriye çağırdı. Hizmetçi "Lisa hanım, anneniz sizi aşağıda bekliyor" dedi. Lisa hafifçe kafasını salladı. Hizmetçi odadan çıktı.
Birlikte aşağıya indiler. Bay Jeon "biz artık kalkalım" dedi. "Görüşürüz Lisa kızım" dedi Bayan Jeon. Lisa gülümsedi.
Jungkook, Lisa'nın yanına gitti. "Görüşürüz karıcığım"................................................................
Mutlu Kal
Benim ilk hikayem. Oy verip yorum yaparsanız sevinirim.