2(suga tired)

3.4K 32 13
                                    

warning!18+

pernah dengar tak team bts..kumpulan kpop sdg berlambak terkenal seluruh dunia.. ada tujuh kumpulan.tpi army tk thu kumpulan tu semua nya gay..

ada yg tahu jugak ttg tu..

skip.

"kyaaa!!suga oppa.sranghae!"
teriak army hesteria apabila melihat show suga..seorang rapper dan keras kepala perwatakannya.kulit putih bak susu.suga hanya melambaikan tanganya sambil memberikan sebuah senyuman tipis.peluh di kening di lihat smakin sexy..ada juga yg teriak melihat suga begitu.

"ahhhhh!!!oppa yahh!!!!"jerit army lagi.telinga suga mendadak sakit mendengar teriakan army.

'uhh.hmpir pecah gendang telinga aku'batin suga.

selepas selesai comeback..suga kembali ke drom.dengan kelelahan."suga hyung
gwenchana?"tanya taehyung.
suga memandang taehyung tajam lalu menjeling."mana jimin?"tanya suga.taehyung melihat keliling."oh yoongi.tdi jimin suruh kau ke studio nya.mungkin dia di situ menunggu kau"kata rapmon.
ketua leader bts.dan juga rapper..tpi masalahnya dia ni bahaya sikit sbb slalu rosakan barang.sbb tu nama gelaran rapmonster.kekadang bila bercakap pun laju.

"jangan panggil aku yoongi bicth..apa pula si jimeng buat kat sana"bebel suga.rapmon hanya tergelak.

"bby ayuh pulang..kita sudah habis show"kata seokjin sedikit manja.rapmon tersenyum."ok"

"eihh?mana jungkook?"taehyung tercari cari keberadaan jungkook"

"dia sudah balik tdi.."ujar seokjin..lalu wajah taehyung beeubah memek.mereka pun balik kecuali minyoon belum balik.

..

suga berjalan di koridor sambil berfikir.

'apa pulak budak jimeng ni kat studio aku'guman suga..sampai di pintu studio.

suga membuka pasword itu.

lantang mata suga membulat besar."bicth!apa yg kau buat jimin!"teriak suga terkejut lalu menoleh ke arah lain apabila melihat jimin yg tidak berbaju hanya memakai boxer..

lamunan jimin terhenti apabila terdengar suara kekasihnya.

ya suga adalah kekasih kepada jimin sejak 7 bulan.wjh suga berubah merah..

"ouh..yoongie~kenapa kau lambat?"tanya jimin.

"pakai  baju kau park.."arah suga.wjh nya masih dingin walaupun merah di semburat pipi nya.jimin tersenyum."tak usah segan yoongie hyung...kau kelelahan?"tanya jimin lagi..suga diam.yoongi adalah nama benar suga.suga itu cuma nama gelaran nya di buat oleh rapmon dan jhope.kerana wajah nya amat manis ketika tersenyum lebar dan ketawa.

suga hanya menangguk."ayuh yoongie hyung..kesini"ajak jimin..suga tercegat."yoongi hyung tidak syg dengan aku"
guman jimin namun masih di dengar suga."jangan bercakap sembarangan.."tegas suga menoleh dan wjh nya tampak marah.."kalau begitu mari"
panggil jimin yg masih baring di sofa hitam itu.suga hanya menatap jimin tanpa berkelip.

"hyungg"jimin merengek seketika.."kau tidak rindu sama aku?"tanya jimin.suga melihat jimin.."tentu!"

"ayuhlah kemari"panggil jimin semula.suga mendekati jimin dan berdiri di tepi jimin.

"duduk"titah jimin menyuruh suga duduk di atas nya.wjh suga kelihat terkejut"tidak mahu!"
bantah suga."yoongi hyung.kau sangat keras kepala..ayuh lah duduk saja.hyung akan menyukai nya nnti.."kata jimin..

"kau tidak penat kh hyung..aku ingin mengurang kan penat kau"sambung jimin.wjh suga berubah lesu lalu angguk.dia duduk di atas jimin dan memeluk leher jimin..wjh nya ia di guser ke leher juga seperti kucing.

jimin tersenyum"mnja"kata jimin mengusap belakang suga."aku tidak manja"kata suga pulak dengan suara sedikit mrh.jimin hanya terkekeh.."kau benar lelah hyung?"tanya jimin.suga diam dan duduk melihat jimin."hmm"jwp suga pendek..wjh nya masih dingin.tpi jimin abaikann wjh itu..

"aku akan mengurang kannya"

perlahan-lahan jimin mengoyangkan pinggul dan pinggul suga itu.suga mula shock tetapi ia hanya abaikan perlaku jimin..

"ahhh"suga mula mendesah saat milik nya mula mengeras disana.begitu juga dengan jimin..

"eunghh"lenguh jimin..suga mengengerak kan sendiri tubuh nya di atas jimin."isshhkkkk..
ahhhh jiminie~"desah suga tak tertahan.jimin terus mengontop suga..jimin memperhatikan wjh suga yg mula berpeluh."kau sexy hyungg...aku jadi tak tahan"kata jimin dengan suara godaanya.
"ahh.fuckk"suga mencarut.jimin terkekeh lalu mengeser semula punggungnya.

"ahhh..arghhh..ahhh"suara desahan garau milik suga itu mengoda aura nafsu jimin.ia menarik seluar suga dan terlihat milik suga itu sudau tegang.ia tersenyum sinis."kau menyukai nya hyung?"tanya jimin..
"ahhhhmmm..laku kan saja"
perintah suga.jimin tersenyum lalu memulakan blowjob..suga menekup mulut nya agar suara nya tidak terlalu berisik.

"hhmmpp!hhmmp!hmmp!"jiminmendongak melihat wjh suga berkeringat itu."hyungg..jangan di tahan..ayuh desahkan namaku"ujar jimin dan mendalam kan lagi milik suga di dlm mulut."arfhhh.eunghh!
jiminie~"

"lepaskan hyung!"

croottt..akhir nya suga melepaskan sperma ke dlm mulut jimin.milik jimin pulak sudah basah di sana..

jimin membuka seluarnya dengan tak sabar lalu memusing kan badan suga."apa yg kau buat.arfhh"suga terkejut kerana jimin memusing kan tubuhnya seperti meniarap.

"hyung..ini akan sakit.tpi sebentar saja.kau akan menikmatnya nnti"kata jimin..suga memejam matanya.

jleb!milik jimin masuk dengan sempurna di lubang hole suga.suga sedikit berteriak sakit.air matanya jatuh."arghj.
sakit"lirih suga..jimin berusaha mencari titik nikmat suga..jimin mencium leher suga mengurangkan rasa sakit itu..."relax hyung"tenang jimin..

"ahhh...eumghhh...."suga mendesah..mendengar desahan itu.jimin tersrnyum.."gotcha"
jimin memundur kedepan dan kebelakang.membuat suga mendesah berkali kali kenikmatan nya."ahhh!
ahh!ahh!eunghh!"

"ahh~hyung.."lenguh jimin..

jimin mengankat tubuh suga seperti stail doggy tu dan menahan tubuh suga agar tidak rebah.."ahhhrghh.jimin!!faster!"pinta suga. kepalanya mendadak pening namun ia abai kan.yg penting ia menikmati sentuhan jimin yg beri.jimin melajukan gerakannya..

"ahhh!ahhh!!hermmm..eumm!!!jimin!!ahhh!jimin ah!!!"suara garau suga semakin bergema di studio itu membuat jimin tidak focus dengan tusukannya.
"berisik!!prlahankan desahan mu hyung!"bentak jimin lalu mendalam kan lagi tusukan nya sehingga terkena pada titik nikmat hujung suga itu..suga mengeran nikmat"ahhhh
.jimin!!akuhhhh!"

plakk!

jimin menampar perlahan hole suga."bersma hyung"jimin semakin melajukan tusukannya di dalam dan...

crootttttt...

"eunghh"suga mengluh..nafas nya terengah engah mencari udara..jimin duduk longlai di sofai sambil mengelap keringatnya di dahi.."ahh~this is amazing"guman jimin.suga berbaring longlai di sofa.jimin tersenyum dan mengontop suga kembali."kau lelah hyung?"tanya nya.suga menggeleng kepala.
"tidak..aku mahu tidur.terus kan begini hingga esok ya.."kata suga.jimin tersenyum memeluk tubuh suga.selimut yg terlipat di bwh meja itu di ambil menyelimut tubuh mereka.

"aku menyintai mu hyung"ucap jimin.suga tersenyum tipis.
"nado..sranghae"kata suga dan memeluk leher jimin.."manja"

suga mengabaikan lalu mereka tidur lenang..

end.

bagaimana?berikan komen ya.jika tidak..aku tak akan updates ff lagi..hoho


harap kalian yg dengar tak up ya.

Minyoon18
saula14
MinJunKi-408

minyoon(oneshoot)18+Where stories live. Discover now