jimin terbaring di katil sambil merenung syiling.'aku mau buat apa?'batin jimin.
tiba² telefon jimin berdering.
lalu dia pun angkat panggilan tersebut."jiminie~"kedengaran suara yg agak garau dri talian.jimin sudah tersenyum.
"hrrmm..hyung mau apa?"tanya jimin.
"dtg ke studio ku..bawakan makanan sekali ya.aku lapar"
"kau tidak merindui ku hyung?"
tanya jimin lagi."mestilah!sbb itu aku suruh kau kesini!"kedengaran sedikit membentak di talian itu.membuatkan si jimin tertawa.
"ok.ok..aku kesana hyung tunggu ya"
..
skipp
sesampai di muka pintu studio bertulis dengan nama min yoongi@suga.jimin membuka nya tanpa mengetuk.yoongi di dalam sedang menatap laptonya itu langsung terkejut.
"kamchagiya!!yahh..molla jiminie.kau mengaget kan ku.untung jantung ku tidak runtuh"rungut yoongi.jimin tersenyum lalu mengunci pintu.
"kenapa kau tidak mengunci pintu hyung?"soal jimin ingin sekali ia marah tapi tidak tega kerana jujur dia merindui pria lelaki berkulit putih itu.yoongi hanya menatap jimin.ia melihat sekangtung plastik di tangan jimin.
"apa itu?"tanya yoongi."ouhh
ini makananmu.aku mengoderkan untuk mu iaitu mochi dan chess cake juga nasi goreng kimchi..itu kan makanan kegemaran mu"jwp yoongi.mata yoongi berbinar mendengarnya."jinja..sbb itu aku menyayangi mu jiminie!"kata yoongi lalu mengambil beg plastik itu ke tangan jimin.jimin hanya gemas melihat tingkah yoongi keanakan itu.jarang yoongi menunjukan reaksi seperti ini..
"kau lelah hyung?"tanya jimin.yoongi menoleh dengan mulutnya penuh dengan mochi itu..amat comel di lihat jimin.jimin menjadi tidak tahan melihat nya.itu sangat mengemaskan..dengan mata sepet nya dan bibir yg nipis sedang mengunyah mochi masih di penuhi dlm mulut.mata jimin lekat memandang diri yoongi.
yoongi terasa di perhati dia lantas menoleh."kau mau?"
yoongi menghulur kan mochi tinggal setengah di makannya.jimin memandang mata yoongi dan mereka bertentangan."erkk.aku lapar..jadi aku makan dulu"kekok..ya hening seketika.yoongi kembali memakan mochi sudah hmpir habis.
jimin ttp merenung yoongi..
'shitt.'jimin meneguk air liur nya payah..adik nya di bwh sudah bangun!!!
jimin bergerak gelisah.."kau mau jimin?rasa nya aku tidak dpt menghabiskan mochi ini"kata yoongi,mulut nya penuh dengan mochi.ia menghulur kan mochi tinggal dua lagi."simpan di meja nnti aku mknnya"ujar jimin lekat memandang yoongi.yoongi memandang jimin juga dan bertatap kembali."ke-kenapa kau pandang ku begitu?"tanya yoongi gugup.jimin tertawa di buatnya"habiskan dulu mochi di dlm mulut mu hyung"kekeh jimin dan tangan nya mengusap dahi yoongi lembut.yoongi menikmati usapan jimin.."hyungg..kau sangat manis"
wjh yoongi bertukar merah."kau tidak merindui ku hyung?"tanya jimin..ia mengusap pipi yoongi.yoongi luluh dengan usapan tersebut dan angguk.."tentu.."lirih yoongi perlahan..lalu jimin tersenyum dan mendekati wjh nya ke wjh yoongi dan mengecup bibir yoongi.
"hmmghh"yoongi termoan kerana jimin melumat bibir yoongi dan memasukan lidahnya ke dalam gua mulut yoongi.tangan yoongi mula bergerak ke pinggang jimin dan meremat baju jimin.
jimin melepaskan ciuman lalu memandang wjh yoongi dengan tatapan sayu.yoongi terengah engah mencari oksigen."jimin.
aku..aku sangat merindui mu"lirih yoongi perlahan dan menarik tubuh jimin agar berada di atasnya.sambil itu di memeluk jimin dan menyembunyikan wjh nya ke leher jimin.chuu..
jimin shock..yoongi mencium leher nya."manja"guman jimin dengan kekehanya.yoongi meremat remat baju jimin."kau mau diriku hyung?"soal jimin di balas anggukan yoongi tatapan mengoda aura jimin.
jimin meneguk liurnya..
"kau nakal hyung.."
"jangan banyak bicara!aku menginginkan mu"bentak yoongi sedikit dan memukul blkg jimin perlahan.jimin terkekeh..
skipp..
"ahhh-ahh-ahh..enghhh..yeshh~
right there jiminie.eummm"
desah yoongi dengan suara garaunya.jimin sedang melakukan gerakan nya munduk ke depan dan ke belakang.."ahhhhh~jiminie!!"yoongi berteriak kencang dan bergerak liar.."ishhhkkk~euhghh..bersama yoongihh hyung~~"lenguh jimin yg hmpir sampai ke puncak mereka..yoongi menekup mulut nya agar tidak berisik.namun jimin semakin mendalamkan lagi milik nya di hole yoongi.
yoongi memeluk jimin dan mencangkar blkg jimin."eunghh!eunghh!"
"arghh..hmmm"
akhir nya sperma mereka sesama keluar.yoongi terengah engah mengambil udara..jimin berbaring di sofa dan mengangkat tubuh yoongi agar berbaring di tepinya..
"uhmm..gumawo jiminie."ucap yoongi dan memeluk leher jimin dan menguser wjh nya ke leher jimin seperti kucing."mnja"
guman jimin.jimin terdiam.tiada sahutan ia melirik ke yoongi.
kruuu
"pantas tidak jwp.rupanya ketiduran..hrmm..mengemaskan sekali.bagaimana aku tak menyayangi.malah aku skmin menyayangi mu hyung..hehe.. dasar manja"guman jimin.ia mengusap rambut yoongi yg sudah tertidur..mereka sama² tertidur ke adaan terlanjang yg tertutup dengan selimut.
endd..
bagai mana?baguskah?comen ya.jangan lupa vote
YOU ARE READING
minyoon(oneshoot)18+
Romanzi rosa / ChickLitminyoon(oneshoot)18+ sapa yg sllu hormon bca bleh read.tpi yg rse menyampah atau tk suke baik tk yh read.