3(Agust D)

1.5K 16 0
                                    

seorang lelaki sedang melihat show comeback kekasih nya di pentas.tatapanya amat tajam.ia meneguk ludahnya kasar melihat kekasih nya menari sambil menyanyi bak org gila.melintang pukang di sana.

"kyahhhh!!yoongi opppa~so hott!!!"teriak peminat kekasihnya itu.

seharus nya lelaki di pentas itu tidak patut menari seperti itu.kelihatan amat panas di mata lelaki yg merenung diri yoongi.

"agust d.sentiasa berlaku gila di pentas"kata seokjin.jimin diam menatap kekasihnya di pentas."aku harap kau tidak menghajar nya jimin"peringat jin
jimin menjeling."ahh..dia betul² gila hyung.aku rasa dia pingin minta di hajar malam ini"ujar jimin.seokjin hanya terkekeh.

"agust d,suga,yoongi mmg berlainan watak.suga keras kepala,yoongi yg comel.agust d mengila di pentas"ucp seokjin.jimin hanya berdecih."cihh..dasar yoongi hyung.pelik"

"tpi hyung.aku tidak tahan dia bertukar watak seperti agust d itu.dia kelihatan hot..aku jadi tak keruan hyung"kata jimin tidak lepas memandang kekasih di pentas sambil menunjukan smirk membuatkan para army berteriak kencang..

"pecah sepertinya akan meledek"sambung jimin sambil tutup telinga.

"begitulah.dia ttp yoongi mu jimin..tiada siapa yg berani ambil nya dari kau"sungguh seokjin.

"tapi aku liat dia slalu cuek pada ku.sudahlah keras kepala untung syg"kata jimin.mengusap kening nya yg terasa pening akibat lampu yg berkelipan di pentas itu.

"jiminie~"kedua yg sedang rancak berbual itu terdiam menoleh ke arah sumber suara,jimin sudah tahu siapa empunya suara itu

"ouh..yoongi.kau kelihatan seperti kelelahan"ujar seokjin.

yoongi hanya angguk dan duduk di atas pangkuan jimin dan memeluk bahu jimin.jimin meneguk salivanya payah.seokjin  yg melihat itu pun hanya merinding"aku segera ke studio rapmon.mungkin dia sdg mencariku"kata seokjin meminta diri.jimin hanya menahan diri agar tidak mnghajar yoongi di situ.

tetapi apakah dayanya.yoongi malah mengusap bahu jimin sepertinya mengoda."jiminie~
ayoo..aku menginginkan mu"
bisik yoongi ke telinga jimin.

yoongi melihat peluhan di dahi jimin ia pun mengesat nya dan smirk."yoongi kau gila"guman jimin namun masih di dengar oleh yoongi"ya~kerana aku sangat mengilai mu jiminie.aku kan kekasih mu"ucp yoongi sensual.

jimin mengetap bibirnya."kau tidak menginginkan nya jiminie?"bisik yoongi lagi dan memaut tengku jimin untuk melihat wjhnya.

jimin melihat wjh yoongi.rambut putih susu pekat,dengan memakai celak mata.gincu pink.ia kembali meneguk liurnya.

"duhh..kelihatan..kekasih ku ini kepanasan melihatku"kata yoongi sambil mengusap wjh jimin dan menempal dahinya ke dahi jimin.ia smirk.

tiba²

"kyahhhh!!!minyoon!!"yoongi dan jimin sama²terperanjat mendengar teriakan army.mereka melihat di sceen live.tepapar seorang yoongi yg sedang memangku jimin.

lantas yoongi menjauh kan wjh nya.terbongkar!!army sudah melihat nya!perakam live itu masih merakam mereka tak sengaja.yoongi menatap tajam lelaki tersebut."tutup pita rakaman.atau kau nahas"ujar yoongi sinis menatap liar lelaki itu.

"aegyeo.jangan di marahin staf yoongi.dia tidak sengaja"kata jimin sambil mengusap punggung yoongi.yoongi bergerak gelisah.

"fu-fuck!"yoongi mencarut."apa ku bilang!tutup rakaman!!"bentak yoongi.dengan cemas staf itu melarikan diri.

"hmm..bagaiman InI hyung.army sudah melihatnya"jimin.

"biarin aja!biar org tahu aku ini milik mu dan kau adalah milikku!"mrh yoongi sambil pout,mengembut kan pipinya bikin terlihat manis.jimin terkekeh geli."kau ini comel yoongi hyung"

minyoon(oneshoot)18+Where stories live. Discover now