Hayat ne demektir ? Herşeye sıfırdan başlamak mı ? Yoksa kaderin sana getirecekleri mi ?
Küçücük bir bebek ve 24 yıllık yaşanmışlık içerir bu hikaye !
Hayata gözlerini açmıştı hiç birşeyi bilmeden annesinin kucağında daha çok masumdu ne yaşayacağını bilmiyordu. Çevreyi anlamaya çalışıyordu. Adı ne olacaktı ? Karar verilmişti önceden can olacaktı. Herşey o dakikadan sonra başladı ilk seneler sevilen tatlı mı tatlı bir bebekti. Annesi ve babasıyla gezer abisiyle oyunlar oynar dedisinin kucağından inmezdi.
Bilmediği birşey vardı annesi hastaydı. Ondan da fazlası olmuştu dedesi hayatını kaybetmişti. Bir tek o farkında değildi çünkü küçücüktü ve annesi için yapılacak birşey kalmamıştı. 4 yaşına geldiğinde annesinin durumu iyice ağırlaşmıştı. İşte hayata burada bir eksikle başlamış oldu ve annesi hayatını kaybetti. Daha kokusuna doyamadan gitmişti hayatından ilerde çok arayacaktı ama şuan farkında değildi. Annesi hayatını kaybettikten 1 sene sonra babası başka bir kadınla evlendi can daha küçük olduğundan dolayı. Herşey güzel gibiydi 2 ay boyunca sonra babasının evlendiği S.G değişmeye başladı. Dayak yemeye başlamıştı korkudan yemek yiyemez duruma gelmişti. Kapılar üzerine kitlenip gidilirdi. Tek başına ne yapacağını bilemezdi. Abisi S.G yüzünden evi terk etmiş başka bir şehirde yaşamaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT
No FicciónEn derinlerden yaşanmış olaylar içerir ! Yorumlarınız çok önemli destek olursanız sevinirim devamı gelecektir..