A cipőm Torontó utcáit koptatta, rohantam az új munkahelyemre, hisz lassan hármat ütött az óra, én pedig késésben voltam. Nem néztem se merre csak futottam, hogy legalább az első napomon ne kések el. Hirtelen valami vizes részhez értem a járdán, emiatt megcsúsztam, egy hatalmasat estem volna, ha két erős kar nem kap el.
-Hova sietsz ennyire? - hallottam meg magam mögül egy mély hangot, olyan ismerősnek tűnt. Megpördültem tengelyem körül és egy erős mellkasba ütköztem, emiatt hátra estem volna, de a srác újból elkapott.
- Ohh baszus bocsi. Olyan ügyetlen vagyok ma - néztem fel a szemébe, vagyis néztem volna, de a szemeit napszemüveg takarta.
- Nyugi semmi baj. - villantott a srác egy fél wattos mosolyt. Olyan ismerős volt valahonnan a mosolya, sőt mindene. Csak nem tudom honnan. Végig mértem a srácot, az arcán elkalandoztam, mikor krákogást hallottam, mire odakaptam a fejem. Egy barnahajú lány állt velem szembe szemét neki is napszemüveg takarta, ő is olyan ismerős volt.
- Shawn nem megyünk? - Várjunk csak az a Shawn? Shawn Mendes? Tényleg tökre hasonlít rá. A lány pedig Camila Cabello. Úristen el se hiszem, hogy velük találkoztam. Örömömet próbáltam rejteni és a sikolyom visszatartani ajkamat rágcsálva.
- Aha. Mindjárt. Ha a hölgy válaszolna.
- Uhh bocsi. A munkahelyemre. Késésben vagyok. Baszki mennem is kell. Köszönöm, hogy nem hagytál elesni. - fordultam sarkon, aztán tovább indultam, vagyis indultam volna, ha egy kéz vissza nem tart.
- Hey várj. Elvigyünk?
- Mi? Shawn Mendes-sel fuvarozzak?
- Szóval felismertél - vette le a napszemüvegét, így megpillanthattam gyönyörű csoki barna szemeit.
- Igen - biccentettem - És Camila-t is.
- Szóval rajongó vagy? - kérdezte a lány.
- Mondhatni. Imádom a számaitokat. Shawn-tól az Imagination a kedvencem tőled, pedig a Shameless.
- De hogyhogy nem sikítottál? - kérdezte Shawn mire felé fordultam.
- Visszafojtottam. Meg amúgy is megvan a magán életetek, most ha sikoltottam volna, egy csomó rajongó idejött volna, és gondolom nektek is dolgotok van, ahogy nekem is. Ohh tényleg. Elfogok késni az első munkanapomon. Ez gáz nem?
- Nem fogsz. Elviszünk. Ugye Camila?
- Persze. Gyere csak. - mondta mire elindultak egy parkoló fele, én pedig a hátuk mögött kullogva követtem őket, kissé feszengve. Shawn elővette a kocsi kulcsát és megnyomta azt, mire egy fekete BMW csipogni kezdett.
- Mielőtt beszálunk. Készíthetek veletek egy képet?
- Persze. Na gyere - kapta ki Shawn a kezemből a telefonomat és lőtt egy fotót hármunkról, aztán beszálltunk az autóba és a munkahelyem felé vettük az irányt. Hirtelen a rádióba a Stiches kezdett el szólni, én pedig énekelni kezdtem. Shawn csak mosolygott és Camila is, majd ők is dalolászni kezdtek. A hangulat nagyon jó lett és ez tartott is addig, míg a melóhelyemre értünk. Kiszálltam az autóból és megköszöntem a sztár párnak hogy elhoztak. Az ajtót becsapva pedig az iroda felé indultam.
- Mi a neved? - hallottam meg Shawn hangját, mire visszafordultam.
- Amy - ejtettem ki angolosítva a becenevemet, hiszen a Noémit nehezen ejtette volna ki.
- Hát Amy remélem még találkozunk. - mondta, majd az autó ablakát felhúzva tovább hajtott. Túl csorduló örömömet egy hatalmas mosolyba zártam, majd a munkahelyem épülete felé fordultam.
- Készen állok az új helyre es új megpróbáltatásokra. -suttogtam magam elé.
Ezzel kihúztam magam és elindultam az épületbe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Shawn Mendes Oneshots
DiversosSziasztok. Gondoltam írok ilyen rövid történeteket Shawn-nal, amiket ide fogok kirakni. Remélem tetszenek majd.