5)O kisi sensin.

22 5 0
                                    

Barış'dan
En son konuşmamızdan beri Asel'den haber alamıyorum. AYNI sekilde Merve de haber alamıyor.Daha fazla dayanamayacağım sanırım. Evlerine gitmeliyim...
Evden aceleyle çıktım . Onun kalbini kırmıştım. Ne kadar basit bir olay olsa da onun kalbini kırmıştım. Sevdiğimin kalbini kırdım. Kahretsin. Evlerinin kapısını çaldım ve açılmasını beklemeye başladım. Sarı saçlı bir bayan kapıyı açtı sanırım annesiydi.
"Buyurun,kime bakmıştınız?"
"Ben Asel'in arkadaşıyım"
"Yoksa sen Barış mısın?"
Ne yani annesine benden mi bahsetmişti. Bu benim sırıtmama neden oldu. Neyse şuan konumuz Asel.
"Evet ben Barış. Ona saatlerdir ulaşamıyorum. İyi mi acaba?"
"Saatlerdir odasından çıkmıyordu. Ben de yeni çıkıp baktım aglamis ve uyumuştu ben de uyandirmadim. Geç içeri istersen. Veya odasına da çıkabilirsin."
Hayır demeyi çok isterdim ama..
"Olur."
Hemen içeri geçtim annesi önümde ben arkasında Asel'in odasına doğru ilerledik. Simsiyah bir kapı bizi karşıladı. Annesi:
"Geçebilirsin içeri Barış. Zaten birazdan uyanır uykucu."
Kafamı sallamakla yetindim. Ve odasını incelemeye başladım. Odası siyah ve beyazdan oluşuyordu.  Ve çok güzel görünüyordu. Benim odam da siyah beyaz di. Galiba zevklerimiz aynıydı. Odasını incelerken bir şey dikkatimi çekti. Bir siyah defter. Üstünde özel yazıyordu. Bu benim içine bakma isteğini bin kat daha arttırıyordu. Tam defteri alcaktım ki Asel kipirdmaaya başlayınca alamadım defteri.
"Sen ne zaman geldin?" Dedi mayışmış sesiyle.
"Seni merak ettim."
"Beni merak etme.Düşündüğün kişiyi merak et."
"Zaten onu merak ettim."
"Ne?"
Anlamadı.
"Yani diyorumki o düşündüğün ve çok güzel dediğim kiz sensin..."
Sustu hiçbirşey demedi. Utandı mi o?
"Sen. Sen utandın mi?"
"N-ne utanicam be. Hem sen yalan söylüyorsun."
"Ne konuda?"
"Güzel olduğum konusunda."(Ve çarpılır.dhfhfh)
"Çarpılicaksin Asel."
"Güzel degilim Barış."
"ASEL. Güzelsin. Basimi dondurucek kadar güzelsin."
Yine sustu. Birden onu öpmek istedim. Yaklaştım. Yaklaştım ve..

DECAM EDECEK.
Bu bolum kısa oldu. Üzgünüm ve biraz hastayım. Belki bu gün bir bölüm daha atabilirim halim olursa.
Sınır:3 vote.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYNI GÖKYÜZÜNÜN ALTINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin