Heii :) aici ...capitolul 2 :)
B: Unde ai fost ,domnisoara?
Eu:Bie :)) ce-ai patit?
B:Eu pun intrebarile aici!
Eu: M-am plimbat...
B:Du-te tu...nu ma inebunii...
Eu:...hai ca n-am chef de cearta...Noapte buna!
*A dedchis gura...dar a inchiso la loc ,stiind ca ,cu mine nu o scoate la capat*
M-am dus in camera mea...vrand sa ma intind...dar am gasit un tradafir.Eram speriata,dar si entuziasmata.Pun trandafirul intr-o vaza ...si ma culc...Ma trezesc....era noapte,cred:)) si vad o umbra in fata mea!Am aprins lumina si nu era nimic.
Era 6:30...Ma duc in bucatarie,imi fac o cafea si ma duc spre camera Biancai vrand sa ii duc cafeaua.Cand deschid usa,o vad pe Bianca plina de sange la gat si inconstienta.Scap cana cu cafea din mana,alerg repede spre Bianca ,ii pun mana la gat sa vad daca mai are puls si inca avea.Sun repede la salvare iar aceasta in mai putin de 5 minute e in casa mea...O urca in masina,si o duc la spital.Ma plimb pe holurile spitalului ,asteptand,gandindu-ma la cine ar putea sa ii faca asta.Il vad pe doctor venind spre mine.
Doctor:Dumneavoastra sunteti prietena Biancai?
Eu: Da! Este bine?
Doctor:Da,acum este in stare stabila...aveti mare noroc ca ati gasito la timp!
EU:Pot sa o vad?
Doctor:Desigur! Dar...nu mult !
*intru inauntru si o vad pe Bianca cu ochii inchisi*
Eu:Off doamne...e doar din vina mea...Nu trebuia sa o las singura!
B:Hei...nu te invinovatii...sunt ok...mi-ai salvat viata ...
Eu :din contra...era sa mori!
B:...iti multumesc ca m-ai salvat...oricum,trecutul e trecut.Fapta e consumata :) (zambet ciudat)
eu:Iti amintesti ce s-a intamplat?
B:Stiu doar ca m-am dus in camera mea si m-am pus sa dor.
Eu...:mda...uite...eu ,ma duc la scoala...dar,iti promit ca voi venii dupa ce ies ,si iti voi aduce ceva bun :)
B:ai grija de tine :**
*Merg la scoala*