Ma duc la scoala...intru in clasa si aveam ochii in lacrimi.
Prof:Sunteti in regula ,domnisoara?
Eu: Da ,sunt ok!
prof: Va rog sa luati un loc :)
*Ma indrept spre banca mea si a lui Harry *
Toti ochii erau indreptati spre mine.Ma asez in banca...iar Harry cu regret,imi apuca mana si o strange.
H: Imi pare rau!
Eu:..mda...am salvato!
H: Serios?
Eu : Da!...
H: Emma...
Eu: Da?
H : Mai tarziu ai vrea sa iesim la o cafea?
Eu: Intai trebuie sa ma duc pana la Bianca dar dupa aceea...sigur :)
LA SPITAL:
B: Emma:)
Eu: Heiiiii....te simti mai bine?
B: dap :))ce mi-ai adus ?
Eu: Supica de pui :))
B: ce-ai bagat in ea :))
Eu : oo haide...nu sunt o vrajitoare....sau poate ca sunt :))...gusta..
B: mmm....e chiar buna....poate imi da dependenta :))
Eu: sigur:))) cand iesi de aici?
B: Maine :)
Eu : de maine...nu mai faci nimic fara stirea mea:))
B:dada ...sigur :))
*merg spre cafeneaua la care trebuia sa ma intalnesc cu Harry*
H: Hei .... ai venit :)
Eu: DA :)
H: C e face...bianca?
Eu : e bine...
H: Isi aminteste ce s-a intamplat?
Eu : nu...
*HARRY POVESTESTE*
Deci...a mers...a uitat.... nu pot cred ca i-am facut asta...off...sunt un monstru! Poate Emma ar trebuii sa afle ceea ce sunt...ca sunt un vampir de 300 de ani...macar ...am putut sa ii sterg memoria Biancai...
H: Te duc acasa :)?
Eu: De ce ,nu?
*tot drumul spre casa am ras si ne-am prostit*
Eu :Pai am ajuns:)
H: Dap...
Il vad pe Harry cum se apropie incet catre mine,iar buzele noastre fac contact.Era asa de frumos...Buzele lui ardeau iar ale mele erau inghetate. Mainile lui se plimbau pe spatele meu iar ale mele isi faceau carare prin parul lui matasos.Ne despartim incet din sarut ...iar eu rosisem.El zambeste ...iar apoi imi spune :''te iubesc''
...La asta nu ma asteptam....intradevar..si eu simteam ceva puternic pentru el dar...nu credeam ca va spune asta!...Ii sar din nou in brate si il sarut pe frunte :)
*HARRY POVESTESTE*
Ea e! ea e fata pe car eo caut de 300 de ani...cand am sarutato,cand i-am simtit buzele sale reci atingandu-le pe ale mele...ma simtem in sfarsit uman...
Eu: Vrei sa intrii?
H: Da :)
Eu: Vrei ceva de baut sau...?
H: O cafea :)
Eu :ok :)
Harry se apropie de mine ...si ma i-a in brate...
H:Trebuie sa vorbim...
Eu: ascult...
H: SImt ca pot avea incredere in tine...si pot sa iti spun ca...
*sangele imi fierbea in vene *
Eu: ca?
H: Sunt un vampir!
* ma indepartez usor de el*
H: Nu-ti voi face rau...
Eu: * incep sa ma aproprii mult mai tare spre el ...pana ajung exact in fata lui.Ma ridic pe varfuri incat ca buzele mele sa ajunga la acelas nivel cu ale lui.*
Eu: Stiu asta!
Emma povesteste
Nu stiu de ce...dar ,ma simteam in siguranta langa el.Stiam ca nu-mi va face rau asa ca m-am apropiat de el si l-am sarutat. dar de data asta ,sarutul era plin de pasiune si dragoste,mi se parea ca il cunosc de mai mult timp pe aceast baiat:)