Finalul...

330 21 6
                                    

Hei prunci :) Scuze ca n-am mai postat de mult dar ....scoala,chestii, lipsa de ideei....mno :DHelp me :))) pupici :***

______________________________________________________________________________

Dupa vraja facuta de mama ,Harry se trezii.

Eu:Buna :)

H:Buna si tie straine :))Ne cunoastem?Unde sunt?

Eu:Bine Harry...fa misto!

H:Scuze...dar ...chiar nu stiu cine esti...

Mama plecase deci nu puteam afla ce are.

Eu: Harry...Eu sunt....amm....fosta ta iubita.

H:Esti frumoasa...

Eu:Mersi....Pai.....tu esti un vampir .Acum trebuie sa te hranesc...

H:Ok...

L-am dus pe Harry in padure....si spre surpinderea mea ..s-a hranit cu 10 animale :O

H:Wooaw...au fost bune...-spune Harry cu un zambet  inocent.Vreau sa te sarut :D!

Eu:Hmm...ti-ai schimbat si temperamentul ...Viseaza in continuare Harry ...eu nu-ti voi da asta!

H:O voi obtine fie ca vrei,fie ca nu.

Si...in secunda 2 buzele lui Harry  se preseaza de ale mele formand un sarut perfect.Si asa incepuse totul.Eu si Harry am incercat sa ii recuperam amintirile dar nu s-a putut.Mama a murit intre timp si toata magia mi-a revenit mie.Sunt cunoscuta prin toata lumea sub numele de  :''miracol'' doar pentru ca am 2 puteri.Nimeni nu indrazneste sa ma atinga.Si asa am inplinit azi si frumoasa varsta de 127 de ani....ramanand la fel de frumoasa.Eu si Harry ne-am ''casatorit''acum mult timp.Am facut inconjurul lumii si il vom continua...Ne iubim foarte mult si asta e tot ceea ce conteaza.

Ne vom vedea intr-o alta lume .Multumesc ca mi-ati ascultat povestea!

_____________________________________________________________________________

Hey :) Pai asta e si finalul povestii noastre.M-am gandit sa fac si partea a doua,dar ramane la alegerea voastra :**

Iubire eternă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum