Тейонг
Събудих се от дразнещата аларма.Станах и отидох в банята,за
да извърша рутината си.Беше 6:05 и отидох да събудя сестра ми.
-Сис,ставай!6 часа е!-седнах до нея на леглото и леко я ръчках по рамото.
-Още 10 минути!-казваше тя сънено
-Няма 10 минути!Позиция пред гардероба да си избираш дрехи!-извиках й от другата стая,защото се обличах.
-Оффф,как мразя да ходя на даскало!-оплакваше се тя.
-Да,аз умирам от желание да ходя.-погледнах я тъпо,а тя само се засмя
Оправихме се към 6:30,седнахме да закусим,оправихме си раниците и тръгнахме някъде към 7:00.Вървяхме и си говорехме относно проекта на Ким,който беше за по-другия петък.Тя беше щастлива,защото от следващата седмица се очакваше грипна ваканция.Стигнахме до училище и качихме се по стаите си.Аз имах английски език.Преди часът да започне с NCT се бяхме събрали около чина ми и обсъждахме класът на сестра ми.Лукас говореше най-много за нея,и то много странни неща.
-Брат,да не харесваш сестра ми?Постоянно говориш за нея.-попитах го доста учудено.
-Ммммдамммм.-каза той като се изчерви.
-Айдее,кога ще е сватбата?Къде,кога?Ние поканени ли сме?-питаше Хечан усмихнато.
-Еее,начи!-Лукас се ядоса и тръгна да го гони по коридора.С другите само се смеехме и ги гледахме как се гонят.Накрая Лукас се отказа и се върна в кабинета.
-Но не знам как да и кажа.-каза той.
-Направи и изненада,тя сама ще се усети.-даваше му акъл Джено
Господинът влезе и започнахме час.Изкарахме го благополучно,както и другите два.Пуснаха ни в голямо междучасие.Обадих се на Ким да отидем до близката закусвалня.Тя се съгласи и в 10:22 я чаккахме пред училище.Тя дойде заедно с Лиса,Юнджин и Ин,както винаги.Затича се към мен и ме прегърна,кактж и всички от NCT.Дойде ред и на Лукас.Видях как Миндже гледаше прегръщащите се Ким и Лукас.Погледа му беше някак ревнив.Дали и той я харесваше?Не се знае.Тръгнахме към закусвалнята.Седнахме на една маса.Ким седна до Лукас.Той леко се зачерви,но не се виждаше.Всеки си взе по нещо за ядене.Докато се хранехме Ким погледна странно към вратата,обърнах се и видях Миндже с компанията му как влизат.Лукас и плейбоя се гледаха на кръв.Те седнаха на масата до нас.Нахранихме се и тръгнахме към изхода,където Миндже спъна Ким.Тя падна на земята,а Лукас се разкрещя на виновника:
-Какво ти е направило момичето бе,идиот?-Лукас щеше да избухне.
-Нищо,просто ме дразни.-засмя се Миндже.
Лукас помогна на Ким да се изправи,а тя го прегърна.
-Благодаря ти!-Ким направо го стискаше.
Излязохме от закусвалнята и се върнахме в училище.Там щяхме да караме час с класа на сестра ми.Започнахме час и с NCT играхме волейбол.
-Може ли и ние да играем?-дойде Ким с приятелките си.
-Да,разбира се!Трябва да се разделите в двата отбора.-каза Джънгуо.
-Ок,кои са капитаните на двата отбора?-попита тя.
-На този е Лукас,а на този-Джони.Лукчо,избирай си мадама!-бъзикаше се Хечан.
-Кимчето!-извика я Лукас с ръка
-Джони?-попитах аз
-Лиса!
-Инка мандаринка!
И Юнджин остана за отбора на Джони.Започнахме игра.Лукас биеше начален.
-Давай,Лукси!-викаше сестра ми.
Явно това му беше късмета,защото
отбеляза първата точка.Той остана на начален и неговият отбор победи.
-До кога ти ще печелиш бе,дребус?-гледах я аз.
Така всички часове свършиха и ние отидохме на плажа.Преди да отидем там минахме през нас,за да вземем чаршаф,на който да седнем.Няма да са цапаме на пясъка много ясно.
-Хора,с Кимката отиваме за фрешове,всички ли искате с портокал?-Иначето питаше ровейки в чантата си за портмонето.
-Да!
-Ок,след малко ще се върнем.
-Чакайте,аз ще дойда с вас да ви помогна!-извика Лукас тичайки зад тях.
Напикахме се от смях.Разказахме на Лиса и Юнджин за историята с кръша на Лукчо,те не можеха да повярват.Получих обаждане от Уин уин(той не е бил сред компанията в този момент).
*разговора*
-Брат,искам да правя парти за рдто ми,обаче не знам къде.
-Аа,забравих-честит рожден ден.
-Мерси.
-Направи го в нас.Ние ще стоим в на сестра ми стаята.Долният етаж е за партито ти.
-Мерси,спасяваш ми живота.
-Аре,не се лигави.
-Аре,чао.
Тъкмо фреш пийпълите се върнаха.
Дадоха ни напитките и им съобщихме новината.Тръгнахме да се прибираме,за да оправим.Прибрахме се,подредихме,всичко беше готово.На вратата се позвъня.Отидох да отворя,беше Уин уин.
-Постнал съм адреса на партито,да знаеш.-потупа ме по рамото.
-Ок,всичко е готово,можеш да си посрещаш гостите.
Качихме се в стаята на сестра ми,където Лукас се беше изседнал на стола и.И естествано нямаше как да не си направи снимка в стаята.Започна да се снима в единствената чиста стена-тази откъм бюрото.
ESTÁS LEYENDO
Strange or cute
RomanceТейонг и Ким учат в престижна гимназия в Пусан.Там той имаше група,наиме NCT.Момче от тази група се влюбва в Ким.Момчето,което им се дразни много не ги оставя на мира.Дали и той я кръшва? Ще разберете ако прочетете.❤