♡4♡

5 1 0
                                    

Ким
Днес Лукас ми призна нещо,което аз също изпитвах към него,но не толкова силно.Просто го харесвах.Мен също ме беше страх да му кажа,мислех си,че ще ме избягва.Но както и да е,щастлива съм,че сме заедно.Поръчах си рокля за бала,но естествено преди да я поръчам исках мнение.Ще дойде сигурно след 1-2 дена.Стояхме си вкъщи и гледахме телевизия.Нямаше какво друго да правим в 18:00.Брат ми се беше затворил в стаята си заедно с NCT.Аз,Лукас и приятелките ми гледахме телевизия,доскуча ни и решихме да играем на ,,Истина или предизвикателство".
-Кой ще е пръв?-попита Лиса
-Този,който пита!-ухили се Лукас.-Истина или предизвикателство?
-Ммм,предизвикателство!
-Качи се в стаята на NCT и целуни Тейонг!-Лукас се скри зад мен.
-Оле,майкоу.-удари се по челото Лиса.
-Айде,мрънкало,давай!-казах аз взимайки си телефона.
Тя тръгна нагоре,но спря пред вратата.
-Айде,айде!-прошепнах и аз
Тя влезе в стаята и остави вратата леко открехната.Ние веднага включихме камерите на телефоните си и започнахме да снимаме.Седна на леглото на брат ми и го целуна по бузата.Цялата група крещяха,Тейонг гледаше като невидял,а Лиса избяга и се затича надолу.Запазих видеото и продължихме играта.
-Кой е следващ?-попита Юнджин
-Лукас,защото той знае всичко!-каза Лиса.-Лукчо,истина или предизвикателство?
-Предизвикателство!-навири нос Лукас.
Лиса прошепна нещо в ухото му,а след това и в тези на момичетата.
Беше към 19:00 часа,когато той отиде в банята.
-Кимкии,промяна на косата!-извика той.
-Ей сега ще ти помогна!-отидох и взех боята.
Боядисах го,той се оправи и вече промяната беше в акт.Той беше с черна коса.
-Ами ти?-попита той.-Позиция в банята!
-Е пак ли?-гушнах го аз
-Мда.
И в крайна сметка се боядисах в същия цвят.
-Айде да излезем!-каза Лукас
Съгласихме се,казахме на групата и след 10 минути излезязохме.
-Изморих се!-казах аз.
Лукас ме хвана и ме носеше на конче.Отидохме до един магазин,но пред магазина той направи нещо неочаквано.Той ме целуна. Момичетата не пропуснаха да ни снимат.

 Момичетата не пропуснаха да ни снимат

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Чувствах се странно.Сигурно,защото това беше първата ни целувка.Разходихме се още малко и се прибрахме.Разказахме всичко ва NCT.
-Обявете го в социалните мрежи!-даваше ни акъл Янгянг.
-След време и брак може да и предложа.-почеса се по главата Лукас
-Останах в шок!-извиках аз и тръгнах да бягам към стаята ми.
Скрих се в гардероба.Чух,че някой ми викаше името.Разпознах гласът,беше Лукас.Той влезе в стаята и каза:
-Съжалявам,за това,което казах.Замисалът ми не беше такъв,но наистина ще го направя.Естествено,че когато пораснем повече и ако запазим връзката си.-чувах как вече е пред гардероба.
Изскочих от него и го прегърнах.
-Сърдиш ли ми се?-направи тъжна физиономия Лукас.
-Как да ти се сърдя?Обичам те!-не го пусках
-И аз те обичам!-носеше ме така чак до хола,където NCT бяха седнали на дивана и гледаха телевизия.
-Сис!-погледна ме Тейонг
-Да.
-Утре ще идва Али.В 18:00 ще я чакаме в метрото.-каза той
-Бъзикаш ли се?-изгледах го с широко отворени очи.
-Не.
-ООО,ДААААА!-закрещях аз
-Да ходим да си лягаме,утре ще станем рано,имаме гост за посрещане.
Отидохме и си легнахме.Не можах да заспя.Взех си тетрадката и започнах да рисувам.Рисувах около половин час.Доскуча ми и гледах клипове в интернет.Пусках си най-различни филми,влогове и смешки.После четох книги в Wattpad,играх игри на лаптопа си и др.Дописвах си книгата,защото бях качила само 4 глави.Ожаднях и отидох да си взема нещо за пиене.Налях си чаша вода с лед и реших да видя дали всички спят.Надникнах в стаята на NCT,всички спаха като къпани,освен Лукас.Той си играеше на телефона.Тихо затворих вратата и отидох да гледам телевизия.Намалих филма,който гледах.Чух,че телефона ми извибрира.Беше Али.Писа ми,че утре ще дойде в Корея.В 18 часа щяла да е в Пусанското метро.Аз и пратих усмихнато емоджи и продължих да си гледам филма.По едно време огладнях и отидох да си направя сандвич.Наядох се и отидох до тоалетната.Мисля,че беше 1:05 часа.Любимото ми шоу,свързано със кпоп групи.Изгледах го и след това малко потанцувах.Качих се в стаята ми и направих графика на живущите тук.Приспа ми се и си легнах.След няма и 5 минути усетих как някой влезе в стаята.Помислих си,че е брат ми.Някой легна до мен и ме прегърна.За момент се изплаших,обърнах се и страхът ми изчезна.Беше Лукас.
-Лукси,какво правиш тук?-попитах аз сънено.
-Не мога да заспя.Мислех си,че като съм при теб ще ми е по-лесно.-каза той и ме целуна по челото.
Така сме заспали прегърнати.

Strange or cute Donde viven las historias. Descúbrelo ahora