...

10 1 0
                                    

Příběhy tří mladých lidí, co se snažili jen v klidu přežívat, ale ani to se zdá ostatním nestačilo a proto se museli jejich životy propojit, aby zjistili, že na to nejsou sami, že to nejsou jen oni, kdo trpí a že vlastně není nic jednoduššího než udělat krok. Malý krůček, který má vše od základů změnit, především to, že už jim nikdo další neublíží, nikdo jim nebude říkat, že nejsou dost dobří, že jsou jen šmouhy na oknech, co stačí smýt a dál už neřešit. Ten krůček, co je osvobodí...

A je to tady, posledních pár chvil než to všechno skončí. Stojím na pokraji rozhodnutí, rozhodnutí které mi má změnit život. Vlastně život tak úplně ne, teda jak si to vy sami přeberete. Osobně si myslím, že můj život, jestli se to tak dá ještě nazvat, byl jedno velké divadlo. Je až komické jak se slovo divadlo rýmuje se slovem fiasko. Což kupodivu není to nejhorší, co se může při představení stát. Zdráhám se, chtěla bych se vás totiž na něco zeptat, ale nevím, zda se mi ta odpověď bude líbit. Ostatně jsem si skoro stoprocentně jistá, že nebude. Zase to dopadne jako vždycky. Co to jako zase děláš? Co to máš na sobě? Slyšíš se vůbec? Jen se na sebe podívej, jak někdo jako ty může bejt ještě na živu! Říkám si, nejspíš máte pravdu. Jsem k ničemu, jsem ošklivá, neschopná, nic pořádně neumím, můj hlas zní, jakoby ani nepatřil na tento svět a tak proč se snažit. Už toho bylo dost!

Každý z nich si prožili den jako každý jiný, plný odmítnutí, neúcty a neviditelnosti. Věděli, do čeho jdou a s čím se budou zase potýkat, ale netušili a ani by je nenapadlo, že to může být ještě horší. 

Jen jeden krokKde žijí příběhy. Začni objevovat