Bölüm 1

1.8K 47 3
                                    

Multimedia: Gulce'nin elbisesi

Gülce:

"Uzun zaman sonra istekli olarak sabahin korunde kalkmistim. Cunku bugun en guzel gundu... Acele acele yatagimi toplayarak odamda kisaca goz gezdirdim. Temiz ve duzenliydi. Annemin uyuyor olma ihtimalini goz onunde bulundurarak sessiz bir sekilde odamdan ciktim. Saat sabahin yedisiydi ve bugun Cumartesiydi. Benim icin birsey farketmezdi, ben yaz tatilindeydim ama annem icin, haftasonu erken kalkmak tam bir eziyetti. Her neyse... Evi havalandirdiktan sonra camlari kapatip banyoya girdim. Guzel bir dus aldiktan hemen sonra esofman giyerek tekrar mutfaga dondum ve kahvalti hazirlamaya basladim. Bir yandan da radyoda calan sarkiyi mirildaniyordum."

"Kahvalti hazir oldugunda gururla hazirladigim masaya baktim. Bir dilim salami agzima atarak annemin yanina gittim ve yataga oturdum. Once optum, sonra seslendim, sonra durtukledim ama tepki vermedi. Dun yaptigimiz temizligin sonucu buydu iste. Saati bir dakika ileriye kurup basucuna koydum ve bekledim. Alarm calmaya basladigi an gozlerini acti ve bana bakti."

Annem - Alarm kurdugumu hatirlamiyorum.

- Gunaydin annecigim. Uyandirma servisimiz basariyla tamamlandigina gore, artik acik bufe kahvaltimiza gecebiliriz.

"Annem gulup yataktan kalkti ve ebeveyn banyosuna girip elini yuzunu yikadi. Sonra da benimle beraber mutfaga geldi. Benden boylesine muazzam bir kahvalti sofrasi beklemedigini o kadar cok dile getirmisti ki, az kalsin "yeter" diye bagirip, masayi dagitacaktim."

- Babamla konustun mu?

Annem - Aksam uzeri burada olurmus.

- Sen benimle elbisemi almaya geleceksin degil mi?

Annem - Gulce...

- Anne lutfen tekrar baslamayalim. Ben hazirlanip geliyorum.

"Yaklasik 2 haftadir hic bikmadan 'yuzuk takmak basit birsey degil', 'iyi dusun', 'karariniza saygi duyuyorum ama endiseliyim' gibi cumlelerden gercekten cok sıkılmistim. Evet annem bir yandan hakli, Orcun'un beni ne kadar uzdugunu o da biliyor ama seviyorum ben. Hem Orcun'da zaten herseyin farkinda ve onlara beni uzmeyecegine soz verdi. Ne yaptigini bilmeyen iki cahil insan degiliz. İliskimizi ciddilestirmek ve birbiri icin sonsuz olmak isteyen iki insaniz..."

"Odama gecip basimdaki havluyu cikardim ve sandalyeye astim. Sac kurutma makinasiyla biraz kuruttuktan sonra taradim ve besleyici bakim kremi surup biraz bekledim. Sacim iyice kremi emdikten sonra uzerime bir tisort ve altima jean gecirip, sadece cuzdanimi alip odadan ciktim. Babetlerimi giydigimde annemde mutfagi toplamis, uzerini degistirmisti. Beraber asagi inip, arabaya bindigimizde direkt radyoyu actim ve JoyTurk'u ayarladim. Sarkiya eslik ederken bir yandan da Orcun'a mesaj atiyordum."

Kime: Yüreğimin Neşesi;
"Gunaydiiiin! Uyandin mi?"

"Radyoda baska bir sarkiyi duyunca sesini biraz daha actim ve yeniden soylemeye basladim."

Sen canimdan icerisin,
Can yoldasim, kaderimsin...
Sen en guzel haberimsin,
Sana duskunum bilirsin,
Hersey yalan, sen gerceksin...

"Telefonum titreyince hizlica kilidi actim."

Kimden: Yüreğimin Neşesi;
"Uyandim guzelim, kahvalti yapiyorum. Birazdan disari cikacagim."

Kime: Yüreğimin Neşesi;
"Afiyet olsun, o zaman aksama gorusuruz."

Kimden: Yüreğimin Neşesi;
"Gorusuruz."

"Annem arabayi parkettiginde telefonumu cuzdanima koyup indim. Annemde inince butige girdik. Yine civil civildi. Annemin arkadasi Zehra teyze bizi gorunce kostura kostura yanimiza geldi."

Zehra teyze - Hosgeldiniz.

Annem - Hosbulduk Zehracigim.

Zehra teyze - Buyurun boyle gecelim. Kizim Gulce Hanim'in elbisesini getirin!

"Zehra teyzeyle annem konusurken, bende son kez elbisemi denemistim. Gercekten cok guzel olmustu. Ne cok sade, ne cok gosterisliydi. Sifir kol ve kisa bir elbiseydi. Desenlerine bayilmistim.

Orçun:

"Sabahtan beri Olcay'la yuzuk icin resmen kendimizi paralamistik. Annemin begendigi yuzukleri bulmak icin tam 18 tane kuyumcu gezmistik ve yorulup bir kafeye oturmustuk. Annemin duzenli olarak alisveris yaptigi kuyumcuda bile yoktu. Nereden bulmustu bu kadin bu yuzukleri!"

Olcay - Abi asagi sokakta da kuyumcular var, onlara da bakalim. Bulamazsak ilk girdigimiz dukkanda begendigin yuzukleri alir cikariz.

"Kafami sallayip kahvemden bir yudum aldim. Daha takim elbise ve cicek alacaktim..."

Gülce:

"Elbisemi askiya asip dolabimin kapagina astim. Sonra da odamdan cikip salona gectim. İcim icime sigmiyordu, yerimde duramiyordum."

Annem - Yavrum otursana bir yere, basim döndü.

"Tam oturacakken kapi caldi, kosarak kapiyi actim. Babam gelmisti."

- Hosgeldiiin!

Babam - Hosbuldum kizim. Al bakalim sunu.

"Elindeki giysi kilifini alip yatak odasina goturdum."

Orçun:

"Nihayet yuzukleri bulmustum. Fotograftakilerden daha da guzellerdi. Bir tek tas, iki alyans..."

Olcay - Abi hadi daha cicek yaptiracagiz.

- Oglum beni acele ettirme, carpicam tokadi.

"Olcay susup dukkandan cikinca yuzuk kutularini cebime atip bende ciktim ve arabaya bindim. Asiri heyecanliydim ve rahatlamam gerekiyordu. Torpidodan sigara cikarip, yaktim."

Gülce:

"Yaklasik yarim saat sonra tekrar kapi caldi. Hilal gelmisti, iceri girer girmez sikica birbirimize sarildik."

Hilal - Su elbiseyi asalim da sonra cikalim. Saat yaklasiyor.

"Hilal'in elbisesini benim elbisemin yanina asarak salona gectim."

Annem - Kizlar fazla oyalanmayin, hemen alsin sizi. Bakin saat 4'e geliyor.

Hilal - Ben konustum Gamze Teyze, yetistirecekler bizi merak etme sen.

"Hilal'le hizli hizli evden cikip, buralarda tanidigi bir kuafore gittik. Agzina kadar dolu olan bir yerde nasil yetisecektik merak ediyordum."

Orçun:

"Eve girdigim gibi yuzukleri anneme verip banyoya girdim. Tabi beni bu zorlu gunumde yalniz birakan, ikizlerin yuz karasi olan Oguzhan'a da vurmayi esirgememistim. Dustan sonra gunluk herhangi bir kiyafet giyip salona gectim."

Annem - Orcun bu ne hal?

- Gomlegi giyersem terlerim.

Annem - Hepinizle ayri ugrasiyorum. Arayin babanizi gelirken tatli alsin.

Oguzhan - Ariyorum ben!

Annem - Ah Orcun ah! Elimizi ayagimizi birbirine doladin.

"Annemi opup koltuga uzandim ve gozlerimi kapadim. Biraz dinlenebilirdim."

Gülce:

"Saclarim bitmisti. Harika dalgalar yapilmisti. Makyajim varla yok arasi dogal bir makyaj olmustu. Ben hazirdim, bir tek elbisemi giyecektim, soyle bir Hilal'e baktim. Onunda hemen hemen isi bitmis sayilirdi. O kendine aynada bakarken ben kasaya dogru ilerledigimde hemen yanimda bitti ve cuzdanimdan cikardigim parayi geri koydurdu."

Hilal - Ne yapiyorsun? Bas nedime olarak ucreti ben odeyecegim!

- Hilal!

"Hilal beni ittirip ucreti odedi. Kuaforden disari ciktigimizda ilk isim ona sıkıca sarilmak oldu. Efsun ya da digerleri beni yalniz birakmisken, daha bir senedir tanidigim Hilal, aksine Orcun hakkinda bana hep destek olmustu. Ustelik sevgilisinin eski sevgilisi oldugumu bildigi halde..."

Sukur kavusturana canlariiim! Okuyanlara tesekkur ederim, bir daha ki bolumde gorusmek uzere :]

CİDDİ, SEKSİ, GİZEMLİ 2 (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin