Wooyoung merebahkan dirinya di atas katil. Dia termenung seketika.Tinggg..
Matanya kini tertumpu pada skrin telefon nya yang baru sahaja bernyala.
Dia mencapai smartphone nya dan terpaparlah chat daripada soo ra.
Pabo soo ra
(Last seen at 8:30 Am)Annyeong sunbae.. Erkk.. Sunbae free tak hari sabtu nanti, kalau sunbae free datanglah dekat pertandingan uji bakat soo ra.. Ajak sekali members sunbae yang lain.. Okey bye !👍😀
Wooyoung mengeluh berat, hari sabtu? Merupakan hari konsert dia diadakan.semestinya dia tak akan dapat datang..
Buat kali kedua dia mengeluh semula..
•••••••••••••
Soo Ra merenung skrin telefon nya, dia tengah menunggu balasan dari wooyoung.
"Hermm.. Takkan dia tak baca kot.. "Menolognya sendirian. Sudah masuk 1 jam wooyoung tidak melihat mesej dari dia. Turut tidak membalas mesejnya.
"Mungkin dia dah baca cuma tak nak balas.. Dia kan spesis ego sikit.. Sunbae balaslah.. Yah ! Balaslah.. Penat aku menunggu ni? Takkan dia sibuk kot.. "
Soo Ra merungut.. Nasib dia tak balik telefon dia..
••••••••••••
Keesokkan harinya.. 2 hari sebelum pertandingan..
"Kau dah ajak ke wooyoung? "Soal yumi.
Soo Ra mengangguk kepalanya malas. "Dah, dia tak balas pun. Namun tak baca lagi.. Mungkin dia sibuk "kata soo ra.
"Aku harap sangat mereka datang, yeo sang pun dah lama tak chat aku.. Katanya sibuk dengan kerja.. Herhh, nak buat macam mana kan? "Jelas yumi sedikit kata kecewa.
"Ala korang ni, idol kan.. Memang busy lah dari pagi ke malam.. "Mencelah si hwan yang dari tadi berdiam diri.
Mereka berdua memandang hwan atas bawah je, dah berpaling kepala.
"Sibuk je dia ni "kata yumi perlahan, nasib hwan tidak dengar. Dia kan keturunan pekak di dalam ff author ni. Hahahah.. Betapa kejamnya.
•
•
•
"1......2.....3...kiri.. Kanan.. Balahblahblah "
Tukang kiranya si seonghwa. Habis berpeluh badan mereka akibat menari tak henti ii.. Yelah konsert mereka kan dah nak dekat cuma esok sahaja.. Itu punya tidak sempat bagi mereka..
"Okey stop everyone.. "Kata hongjoong yang sudah kepenatan. Mereka semua berehat.
Wooyoung meneguk air dengan rakusnya, dia mengelap peluh menggunakan tuala kecil.
"Wooyoung asal dengan belakang badan kau tu.. Baru aku perasan yang belakang kau ada lebam.. Asal tu? "Soal yunho. Membersnya memandang wooyoung.
Wooyoung mengosok lehernya"Ala, semalam.. Aku bawa motor terlanggar tembok.. Dan aku terjatuh terbaring, nasib okey lagi "bohong wooyoung, dia tak naklah bagitau yang dia bertemu soo ra semalam.
Mereka meng'o'kan sahaja, malas nak cakap banyak..
"Dah... Jom berlatih.. "Kata hongjoong tegas.
Mereka berlatih semula..
•••••••••••••
Selesai mandi, soo bin keluar dari bilik mandi.. Dia berjalan ke arah biliknya disebelah bilik adiknya soo ra.
YOU ARE READING
【C】 Here I Am :: Waiting For Me |I 정우영
Разное❝ At first I hated your service but the longer I was grateful to be able to meet people like you ❞