Cap. 2---> Inceputul

19 1 0
                                    

Totul a inceput in vara asta, cand am facut niste renovari in camera mea. Unchiul meu era plecat in Germania, deci timp de o saptamana am dormit in camera lui. Aceasta camera are culoarea galben-pal si, pe timp de vara este racoare. Am profitat de asta. Dar uitasem un mic amanunt. In acea camera murise bunicul meu. Era alcoolic. 

Prima noapte a fost frumoasa. Am putut sta pana tarziu la televizor, uitandu-ma la ceea ce vroiam. Era ora 01:20 cand a trebuit sa ma duc la baie. In urma mea, televizorul era deschis si usa inchisa. Insa... atunci cand am venit de la baie, usa se dechidea usor. Speriata, am stins televizorul si becul si m-am dus la bunica mea in camera. (Bunica mea doarme in camera cu nepotul meu). De spaima am inceput sa plang. Bunica mea dormea. M-am pus pe marginea patului, plangand cu sughituri. Bunica mea s-a trezit incercand sa ma linisteasca. Pana la urma am dormit pe jos, langa pat. 

Cred ca atunci a inceput totul. Dupa ce m-am mutat in camera mea, m-am simtit mai bine. Am putut dormi in pace. Dar pe timpul verii si chiar acum mai simt o prezenta la mine in camera. Cred ca este el. Un demon ce nu-mi da pace. Un demon ce vrea sa puna stapanire pe mintea mea. Si cred ca a cam reusit. Acum doua seri eram in pat la televizor. Toata lumea dormea. Telecomanda era pe biblioteca iar eu in pat. Deodata cade telecomanda. Speriata, o ridic de jos. Sting televizorul si ma pun la somn. 

Viața eiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum