7.Bölüm 'Benim Bebeğim'

1.3K 42 33
                                    

Evet Kutlama bölümümüzün heyecan doluluğundan sonra yeni bölümümüz aksiyondan biraz uzak Cenk ve Ceren yüzleşmesi gibi geçecek.Ceren Cenke yüz vermesede yazarınız onları bir arada tutmanın bir yolunuz bulur😂😂😂
Keyifli Okumalar...❤️
Serpil:"Merhabalar ben Serpil size bir açıklama yapmam gerekiyor?Kucağımdaki bebek hakkında bilmeniz gerekenler var bu bebek Ceren ve Nedimin bebeğidir öldü sandınız ama ölmedi?"Herkes şok olmuştu.
Ceren:"Amacınız acımızı kullanmak mı benim bebeğim öldü toprağa gömdük bebeğimi siz ne diyorsunuz?" Zar zor ayakta duruyordum nasıl yani böyle bişey mümkün müydü?Benim bebeğim yaşıyor muydu?Şeniz şok olmuştu.Cenk ve Nedim aşırı rahat gözüküyorlardı.Sanki böyle bişey bekliyor gibilerdi.
Serpil:"Ceren hanım sizin buna inanmanız çok zor çünkü bu bir plandı Şeniz Hanım sizin buna inanmanızı istedi karnınızda öldü gibi gösteren de oydu sizin buna inanmanız zor ama buyrun kanıtlarım bu dosya da ayrıca sizden alınan örneklerle inanmanız için Dna testi yaptım sonuçlar birazdan gelecek!"Dedi ve telefonuna baktı haber bekliyordu.
Geçen Gece Flashback (Cenkten)
Duyduklarım sonrası yardıma ihtiyacım vardı.Cemreye odaya çıkalım demiştim uyuyalım diye ama sonra dayanamadım ve çıktım.Arabaya bindim ve hastane yoluna koyuldum.Nedimin yardımına ihtiyacım vardı.Nedime mesaj attım'
Gönderen:Cenk
Kime:Nedim
-Nedim yardımına ihtiyacım var Ceren uyur uyumaz hastaneye gelmen gerekiyor Cerenin bebeğinin düşük yaptığı hastaneye Ceren'in saç teline ihtiyacımız var DNA testi yapıcaz bebeğim yaşıyor olabilir bana yardım et oğlumu bulalım.- (Yazardan devam) Nedim şok olmuştu bebek yaşıyor da ne demek Ceren çok mutlu olacak ama ya bir oyunsan bu.Ama bir bebek için değer oyun bile olsa.Ceren yatağa yattıktan 5 dakika sonra uyumuştu.Uykusu ağır nasılsa diye düşünerek saç tellerini aldım ve bir peçeteye sardım.Sessizce odadan çıkıp hastaneye geçtim.İçeri gördüm ve kan alma yerine çıktım pnu gördüm yanına gittim.
Nedim:"Bana detaylı bir şekilde anlat bu ne demek oluyor Cenk.Bebek ölmedi ne demek Cerene oyun mu oynuyor annen yine bak kız kaybetti bebeğini canını daha fazla nasıl yakacaksınız.Eğer söylediklerin bir oyunsa bunun bedelini ödersin."
Cenk:"Zamanında kabullenmek istemesemde o benim bebeğim anlıyor musun?Böyle bişeyi nasıl yaparım Ceren'e saçmalama bu çok hassas bir durum ben annemin konuşmalarını duydum ve bu işi tek çözemezdim sana anlatmam yardım almam gerekiyordu akşam yukarı çıktığımda annemi telefon konuşmasını dinledim Serpil diye bir kadınla konuşuyordu burda hemşireymiş kızla konuştum annem kızı ailesiyle tehdit etmiş çünkü kızın annesi hastaymış paraya ihtiyacı varmış ayrıca tedavi olması gerekiyormuş kızın annesini başka bir hastaneye aldırdım şimdi ve kıza para verdim sana bir zarar gelmeyecek dedim oda bana herşeyi anlattı o gün hastanede bir bebek ölmüş onunla değiştirmişler ayarlamış Ceren doğum yaptıktan sonra ölü bebekle değişmişler bebek küvezde durmuş bu kadında bebek kendine gelene kadar ilgilenmiş sonra annemin yardımıyla bebeği almış ablası evde bakıyormuş sonra annem biri öğrenir diye kıza işten çık para vericem başka bir şehire taşın demiş az kalsın şehir değiştiriceklerdi ben bu konuşmayı duyar duymaz aşağı indim sizin yatmanızı bekledim hastaneye geçmek için ama sanada ihtiyacım vardı?"
Nedim:"Şeniz bunuda mı yaptı öldürmeyi denedi benim çocuğum sanıp beceremedi sonra annesinden ayırmak mı istedi yani Ceren bebeği öldü diye kaç gündür kendini parçalıyor ne hale geldi o hırslı güçlü dediğim dedik kimsenin canını yakmaktan korkmayan kız benim canımı yaktı diye her gün özür diledi kendini parçaladı.Gerçi bana neler yaşattı bunu da yapar normaldir öldürmeye kalktığı gibi yaşatıp elimizden almaya kalktı bebeği.
Cenk:"Bak ne desen haklısın bu zamana kadar korkup arkasına sığındığım şeylerden çok daha öte bir durum bu zamanında ne kadar iğrenç davrandım Cerene hatalarım çok ödemem gereken bedelde çok tek isteğim bebeği Cerene kavuşturmak ama önce şu dna olayını halletmemiz lazım kadında annemin yaptırdıklarının belgesi var hepsini koyucak ortaya."
Nedim:"Yarın şirketin 50.yıldönümü kadını oraya çağıracağız herkes öğrenecek annene de büyük ders olacak ama sen eğer korkacaksan ve sana ağır geliyorsa yapmayalım."
Cenk:"Sence ben bu saatten sonra anneme nasıl acıyabilirim he bu yaptıklarından sonra o herşeyi hakediyor o insanların kolayca canını yakabilen biri.Bu onun yaptıklarının yanında hiç sayılır."
Nedim:"Anlaştıysak harika."
Bebek geldi DNA ya gerek yok bebek ceren ve cenk karmasıydı resmen çok şirindi Serpil hanım bebeği bana uzattı ve babadan da örnek almamız lazım dna net olsun diye dedi.
Nedim:"Bakın Serpil Hanım bebeği herkes benden biliyor bunu çaktırmayacağız cenkin kanını alacaksınız ama testte benim adım yazacak bu yaptıklarınız için size ve annenize yardım edeceğiz merak etmeyin yeterki annesine kavuşsun."
Cenk:"Bak Nedim bebeğin babasının benim olduğumu herkes bilsin istiyorum ama şuan bu karmaşada bu olmaz biraz zaman geçtikten sonra kendim açıklamak istiyorum eğer intikam alacaksan bunu bana bırak."
Nedim:"Tamam ben bebeğin babası olmaktan gayet memnunum."Cenk dişlerini sıktı.Son zamanlarda Cerenle yakınlıklarıda sinir ediyodu ama her neyse şu olayı çözelim bu konuda konuşulur.
Serpil:"Çok teşekkürler annemi gönderdiğinşz hastaneden aradılar annem tedaviye cevap vermiş gayet iyi gidiyormuş düzeleceğine inanıyoruz dediler ilk defa umut dolu konuştular o kadın bana zarar verebilir ama ben anneme bişey olacak diye korkup bu oyuna ortak oldum ben bir bebeği annesinden asla ayıramazdım ki ben normalde."Serpil ağlamaya başladı.
Nedim:"Ağlamayın lütfen,lütfen bakın sizin gerçekten kötü bir niyetiniz yok herşeyi anneniz için yaptınız Şeniz öyle biridir ki senin en hassas noktanı bulup ordan vurur.Merak etme size hiç bir şey yapamaz artık güvendesin.Sen yarın söylediğimiz yere belgelerle gel yeterli."
Serpil:"Tamam bebek artık annesine kavuşmalı Ceren Hanımın zehirlenme yüzünden hastaneye geldiğini ve  Şeniz Hanımın itirafıda var elimde.Yalnız DNA sonuçları yarın akşam çıkacak."
Nedim:"Tamam sizde ki tehdit belgelerini getirin DNA sonuçlarınıda telefonuza atsın hastanedekiler bebeğin Cerenin  olduğuna dair kanıtı yani."
Serpil:"Merak etmeyin bunu size borçluyum herşeyi halledeceğim güvenebilirsiniz.Şeniz Hanıma  mesaj attım gidicem diye ve şenizle olan bütün konuşmaları ses kayıtlarıda bende Şeniz Hanımın aklanacak tarafı yok yani"
Günümüz:
Serpil'in telefonuna mesaj gelmişti.Mesajı gösterdi bebeğin Ceren'le Nedim'e ait olduğu yazıyordu.Ceren gördüğü an ağlamaya başladı.
Ceren:"Benim bebeğim ölmemiş duydunuz mu?Beni artık sevecek biri var duydunuz mu?Ben seni kaybettim sandım oğlum benden gittin sandım benim canımı yakmaktan hiç korkmadılar bebeğim"Serpil bebeği cerene getirecekti ki Ceren bayıldı.Herkes çığlık attı.Cenk Cerene doğru koştu direk kucağına aldı ve arabaya götürecekti Nedimde bebeği kucağına aldı ve peşlerinden gitti.Misafirler dağılmıştı.Tam o sırada Şeniz ordan gitmeye yeltendi ama Agah belgeleri incelemişti ve gitmesine izin vermedi kolundan tuttu ve "Bir daha benim haneme giremeyeceksin evime şirketime bana ait hiç bir yere ben şeytanı el kızı sandım ama yılan benim boynuma dolanıyormuş hergün hanemde soframda yatağımda karımmış yılanın başı boşanıyoruz seni polislere teslim etmiyorsam çocuklarıma olan hakkından şimdi defol git dedi ve kolundan tuttuğu gibi dışarı fırlattı adamlarına haber verdi artık Şeniz hiç biryere adım atamayacaktı bu Şeniz için hiçbir şeydi daha.
Cenkten;
Sevdiği kadın bayılmıştı dayanamamıştı olanlara.Gözleri yaşlı yaşlıydı.Ben de kaç kere ağlattım bu gözleri kaç kere yaktım canını başkasına aşık olduğumu haykırdım yüzüne ama sen benden gitmedin bana bir yerlerde aşıktın biliyorum kızgınken intikam alırken canını yaktığımda bile bana aşıktın.Ben çocuğumuzu kabul etmedim Nedime yamamaya çalıştım pislikler yaptım ama ben bu kadar masum bir bebeği gördüğümde dünyanın en mutlu adamına dönüşeceğimi seni gördüğümde kalbimin bir başka atacağını o tiksindiğim kadına deliler gibi aşık olacağımı bilseydim parmağındaki yüzük bize ait olurdu her gece yastığa baş koyduğum kadın sen olurdun.
Cereni hastaneye getirmiştik.Nedim bebek ben Cemre vardık.Nedim bebekle ve Cemreyle su almaya gitti bende içeri girdim hemşireden izin istedim elini tuttum Cerenin solgundu benim miniğim güçlü güçlü karşımda duran kadından eser yoktu güçsüz ve üzgün gözüküyordu.Gözlerini açtı kendine geldi sonunda.
Ceren:"Ne oldu niye hastaneye geldik."
Cenk:"Bayıldın Ceren üzüntüden stresten ve açlıktan bayılmışsın bugün doğru düzgün hiçbirşey yememişsin ya sen niye dikkat etmiyorsun."
Ceren:"Bebeğim nasıl iyi mi?"
Cenk:"Ceren  Nedim ve Cemre su almaya gitti bebek yanlarında,iyi ama seninde iyi olman lazım."gözünden yaş damlıyordu.
Ceren:"Ben hissettim Cenk sanki o bana güç veriyordu Cenk ben şoktayım ölmemiş geçen gün süt geldi göğsümden kimseye söyleyemedim doğum oldu normaldir diye düşündüm ama kimse bilmedi Cenk acısını içimde yaşarken onun yaşamadı bir mucize değil mi?"
Cenk:"Ceren bu bizim mucizemiz bak herşey çok güzel olacak inan bana ben hatalarımı düzeltip çocuğuma sahip çıkmaya hazırım artık."
Ceren:"Sakın Cenk!Ona çocuğum demeyi haketmiyorsun sen hiç istemedin onu bir kere bile demedin bu benim çocuğum benimle büyümeli hadi annesinden iğreniyorum bakınca midem bulanıyor ama karnında bana ait bişey var demedin Cenk sen bana benim çocuğuma acımadan ablamla evlenip karşıma geçtin Cenk.Ben aşkımdan kör oldum hatalar yaptım sen aşkından kör olup evladını umursamadan aşkınla evlendin karşımıza dikildin.Öyle aşık olmuşumdur ki Cemre utanıyorumdur kardeşiyle yaşadıklarımdan iğreniyorumdur seni görünce midem bulanıyordur diye diye beni bitirdin Cenk sen ortada ne bıraktın ki sağlam olan ne kaldı ki bir mucize geldi bana bana kalan beni seven beni güçlü kılan ben ona artık tek başıma sahip çıkarım Cenk bir babaya ihtiyacı yok benim bebeğimin çünkü artık Ceren'in ondan iğrenen aşık olduğu o adama ihtiyacı kalmadı Cenk o aptal kadın senden vazgeçti Cenk"Ceren ağlaya ağlaya konuşuyordu Cenk içini döktü sustular Ceren ağladıkça Cenk ağladı sadece susarak ifade etti o mahçupluğunu günahını sevabını pişmanlığını bir tek aşkını göremiyordu Ceren inanmıyordu çünkü beraber bir yolları olduğuna birinin ona gerçekten aşık olma ihtimaline asla inanmıyorsu o kişi bir zamanlar kendini hevesten ibaret sanan Cenkse hiç inanmıyordu artık.
Ceren:"O artık 'benim bebeğim' ve ben bebeğimi görmek kokusunu koklamak istiyorum artık Nedime söyle gelsinler!"
"Evet minik karaçayımıza isim düşünebiliriz artık bir sonraki bölüm fasulye ve cerenin hasret giderme bölümü olacak sizi seviyorum yorum ve desteklerini beni çok mutlu ediyor oy vermeyi unutmayınız"❤️❤️❤️

GÜNAHKAR-CenkCerenKaraçayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin