Merhabalar Günahkar okuyucularım biliyorsunuz ki ülkece evde kaldığımız zor bir dönemden geçiyoruz bende okulumun yoğunluğu sonrası evde kalarak hem çevrem için hemde kendi sağlığım için zamanımı evde geçirdim ve biraz kendime zaman ayırıp yapmaya fırsat bulamadığım şeyleri yaptım film izledim kitap okudum yeni tarifler denedim derken kitabımla alakalıda senaryo sürecini biraz düşündüm ve biliyorsunuz ki diziden bağımsız gitmeye çalışıyorum çünkü dizide Ceren karakterini nasıl yansıtıp kadın karakterini nasıl küçük gösterdikleri ortada buda çok sinir bozucu çünkü herşeyin sorumlusu Cerenmiş gibi lanse edildi.Şeniz şuan yaptığı herşeye rağmen o konakta insanlar ona bakıyor ve yardımcı oluyor falan ama Cerene herkes daha ağır bedeller ödetme peşinde bu durum dediğim gibi çok iğrenç herkes kendi pisliğini Cerene mal ediyo ve ben böyle yapmayacağım zaten bunu kitabın sonunda anlayacaksınız."
Keyifli okumalar...♥️😇
Cenk:"Doğru duydun Cemre ben seni sevdim sanmışım ama bütün herşeyin doğruluğundan şüphe duyabilirim Ceren'e olan duygularımdan asla şüphe duyamam Herşeyiyle aldım onu kalbime ömür boyu kalacak Herşeyini kaybettim bende olan ama buda benim ömürlük yenilgim olsun hakettim ben bunları be Cemre ...."
Cemre:"Biz napıyoruz Cenk bu yaptığımız yanlış çocuklarıyla tatile giden karı koca onlar biz engel olmalıyız duygumuza bu çok yanlış seninde benimde yaptığımız çok yanlış evli iki insana aşık olduk elimizden bişey gelmez belki ama duygularımızı bastıracağız."
1 saat sonra:
Ceren:
Cenkler konuşmaya gittikten sonra bende odamda bavul hazırladım Ozan uyuyordu ortada kimse yoktu ablamlarda çıkmıştı sanırım bi bakıyım dedim tam kapıyı çalacaktım ki Cenk kapıyı açtı çok hızlı hareket ettiği için burun buruna geldik bu durum benim için oldukça zordu kendimi kontrol ederek.
Ceren:"Yavaş ol biraz ya az kalsın üzerime düşüyodun zaten ayı gibisin."
Cenk:"Kızım kapının arkasında senin olduğunu nerden bileyim dikkat Ceren var diye sinyal mi verdi."
Ceren:"Ha Ha Ha ve Ha çok güldüm ben ablam için geldim merak ettim bavul falan hazırladım o kadar ama onu hiç göremedim kahvaltı sonrası çok önemli bişey konuşmam lazım."
Cenk:"Ne konuşacaksın?"
Ceren:"Korkma bebeğimin babasının sen olduğunu söylemeyeceğim ona bu ikimizle alakalı bir mesele seni ilgilendirmez."
Cenk:"Sen beni eskiyle karıştırmaya devam et Ceren sen bunu yapmasanda ben yapacağım?"
Ceren:"O ne demek Cenk?"
Cenk:"İlerde görürsün."Cenk ne demek istiyor benim bebeğimin babasının o olduğunu mu anlatacak herkese iyide eğer bunu yaparsa ablam onu bırakır ve o ablama aşık neden böyle bir şey yapsın ki bu zamana kadar insanları kaybetmemek için susmadı mı korkak şimdi mi söyleyecek.Bana gözdağı vermeye çalışıyor aklı sıra...
Tam aşağı inecektim ki Şenizi gördüm bana gülümseyerek bakıyordu.Ne işi var bu kadının burda Cemreyi gördüm bebeği ona verdim ve aşağı koşup Şenizin saçına yapıştım.
Ceren:"Bebek katili senin burda ne işin var sen benim bebeğimi benden koparmaya çalışmadın mı?Katil kadın ne hakla geliyorsun buraya he?"
Şeniz:"Bırak beni küçük şeytan seniiii bırakk beni buraya oğlum çağırdı senin çocuğun umrumda bile değil ben kendi oğlum için geldim dedi?"Nedim beni Şenizden ayırmaya çalışıyordu aşağı Cenk indi iner inmez ona tokatı yapıştırdım.
Ceren:"Sen iflah olmaz bi korkaksın o kadını buraya hala çağırabiliyorsun ya sana inanamıyorum bizim çocuğumuza zarar veren birini buraya nasıl çağırdın sen ya nasıl? Nedim eşyalarımız arabaya yerleşti hemen burdan gidelim eğer bu kadın burada olmaya devam edecekse benim ve çocuğumuzun burda yeri yok.?"Sesleri duyan Agah Baba aşağı indi ve
Agah:"Kızım sakin ol Şenizin burda yeri yok zaten sadece Cenk bizimle bişey paylaşmak istiyormuş herkesin burda olması gerektiğini söyledi.Sizde bu konuşmalardan sonra gidin lütfen sizinde dinlemeniz gerekiyormuş?"Hepimiz salona geçtik Ozan'ı Cemre tutuyordu benim elim ayağım titriyordu hala sinirden Nedim ellerimi tutup beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Cenk:"Öncelikle hepinizin hayatını etkileyen şeyler oldu bu evde 20 yıldan beride olmaya devam ediyor?"Cenk konuşmaya başlarken Nedimin gözleri açıldı şaşkındı ve bu yüzleşmeyi beklemediği belliydi yıllardır korkup saklanan adamdan bunu kim beklerdi?Şeniz gözleriyle napıyorsun sen der gibiydi gözlerinin içi kıpkırmızı oldu sinir stres korku gerginlik herşey vardı.
Cenk:"20 yıldır seni nasıl kandırdığımızı anlatmak çok zoruma gidiyor baba senin bizim için ailen için yaptıkların bunca yılın acısını kendimden nasıl çıkarırım bilmiyorum ama artık yeter Nedimi pemcereden iten canavar bendim annem hep insanlar sen bunu anlatttığında sana canavar diyecekler dedi ben bundan saklandım bunca yıl insanlar yüzüme canavar olduğumu vurmasın diye ama artık canavar olduğumu kabul ediyorum sustukça zaten kabullenmişim ki."
Agah Baba kalbini tuttu önce bunları sindirmesi asla kolay değildi öz oğlu canından kanından olanın yıl emanet olana ihanet etmesi hiç kolay değildi 20 yıldır onun için öz oğluymuş gibi ayağa kalksın diye çabalaması boşunamıydı?O hemşire kız bişeyler anlamıştı anlatmıştı inanmak istemeyen bendim.
Cenk:"Üstelik sana ihaneti eden sadece ben değildim baba annem yıllarca Nedim iyileşip gerçekleri anlatmasın diye ona ilaçlar verdi yani Cemre doğru söylemişti o gün sana ona eziyetler eden oydu.Sürekli Cereni suçlarken bunu göremedin Cerene bunu yaptıranda annemdi sürekli ondan Nedime yemek yedirsin istiyordu Ceren o yemeklerin içindekinin Nedimi iyileştimeyeceğini bilmiyordu o gün Cerenin Nedime kötü davranma ve eziyet etmeside bendim baba ben onun karnındaki bebeğe sahip çıkmadım hep kaçmaya çalıştım baba olmaktan ve Cerenin kulaklarına bağıra bağıra karnındaki bebek benden olduğu halde ben senin ablana aşığım ceren öyle aşık oldum ki seninle yaptıklarımdan iğreniyorum ceren dedim bunları söylerken kendimden iğreniyorum şimdi baba neden biliyor musun benim o aşk sandığım cemre benim gerçekleri görmemi sağladı korktuğum şeylerden kaçmamamı sağladı bende aşk sandım neden biliyor musun benim annem bana hep gerçeklerden kaçmayı öğrendi karşıma geçen bütün kadınlar benim paramı karizmamı tercih etti ama o beni değiştirmeyi tercih etti oysa beni her halimle kabul eden bi kadını kaybetmiştim ben baba Cereni ben şimdi onun aşkıyla sınanıyorum baba ben ona aşığım kucağındaki bebeğe sahip çıkmak istemeyen benim onu Nedimin olarak görmek benim için kolay yoldu çünkü Baba hepsi kolay yoldu şimdi o evliliğini mutlu mutlu yaşıyor istemediğim bebeğime başkası babalık ediyor benim içim yanıyor ve ben daha fazlasını hak ediyorum."
Herkes donup kalmıştı gerçekleri duymak herkesi dumura uğrattı özelliklee Şeniz artık Şeniz için ortaya çıkmayan bişey kalmamıştı (siz öyle sanın) bazı detaylar dışında...
Civan:"Lan sen benim ablalarımdan ne istiyorsun şerefsiz herif birini hamile bırakırsın dna da babası Nedim çıkar.Hamile bıraktığın kadına ablana aşığım dersin ablasıyla evlenirsin senin çocuğuna hamileyken bir yanda ablamla evlisin kabul etmediğin bebeğin babası olamadığın için mutsuzsun iğrendiğin ve o şerefsizce cümlelerini esirgemediğin ablama aşıksın şimdide sen ne ayaksın aşk bumu ya bu kadar basit mi aşk?Bu kadar daldan dala mı ya onda bunda şundadır diyerek mi arıyorsun sen aşkı?Sen yaşamayı bile haketmiyorsun sen 2 insanın hayatını mahvettin."Diyerek silah çıkardı ve Cenke uzattı.Cenk sakindi.
Cenk:"Ben bedel ödemeyi çoktan hakettim."tam tetiğe basacaktı ki Ceren direk Cenkin üstüne atladı.Ceren vurulmuştu herşey saniyeler içinde oldu...Ozan ağlamaya başlamıştı herkes şok olmuştu.Seher çığlık attı gidip Civana tokat attı
Seher:"Sen napıyorsun kabadayı mısın ablana bişey olursa bir daha oğlum demem sana."
Civan ağlıyordu "Ben ablama hiç kıyarmıyım anne ben ablama bunu yapandan intikam almak istedim anne o bunu haketti Ceren değil."
Seher:"Sen katil olmaya meyilli olduğun için geldi bunlar başımıza ablanlar senin bu sinirin yüzündem herşeyi sakladılar senden sen insanlara zarar verme diye sen yeğeninin babasını öldürüp mü vicdanını rahatlatacaktın bu şekildemi anlımız ak olacaktı akılsız."
Cemre:"Eh yeter artık kardeşim vuruldu hala namusunuz alnınızın akı bilmem ne yeter artık yeter sizin yüzünüzden kardeşimden olacağım.Hadi hastaneye gidelim böyle durup neyi bekliyoruz hadi"Cenk kucağına yığılan kadının saçlarını okşadı gözleri açıktı ona bakıyordu gözünden yaş akıyordu. Kucağına aldı bi yanda konuşup bi yandan arabaya taşıyordu.
Cenk: Ceren sen naptın niye yaptın bunu Ceren."
Ceren:"Be...belki ben ölürsem herşey biter Cenk sen ablamla bebeğime bakarsın hem o daha iyi biri köşkte parada pulda gözü yok oğluma iyi bir insan olmayı o öğretir ben hiç birşey beceremiyorum iyi abla iyi kardeş iyi torun iyi evlat iyi anne,iyi bir eş olmayı iyi bir insan olmayı hiç birşeyi.Belki ölmeyi beceririmde bunların hiçbir önemi kalmaz he ne dersin..." bu sırada arabayı açtı ve koltuğa yatırdı Cereni diğerleride arkadan diğer arabaya geçtiler .Neler söylüyordu Ceren bebeğini onsuz bir başkasıyla büyütemezdi artık olmayacaktı böyle bişey.
Cenk:"Sana hiç birşey olmayacak Ceren sen herşeyi öyle güzel becerebiliyorsun ki sana şans vermiş olsaydım sen dünyanın en güzel eşi en güzel annesi olacaktın ben sana neler yapmışım sen benim hayatımı kurtarmaya çalışıyorsun bütün bunları beceremeyip seni darmadağın ettim ben ama toparlayacağım söz sana hiç birşey olmayacak."Ceren bayılmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKAR-CenkCerenKaraçay
FanfictionZalim İstanbul dizi karakterlerinden oluşan kurgusal olarak farklı bir hikaye olacak.Sık sık yeni bölüm gelecektir.