İlk hikayem olarak kısa bir hikaye olacak umarım beğenirsiniz,
İyi okumalar...❤️Her zamanki gibi sabahın körünede kalkıp okula gitmek için hazırlanıyordum,tabi buna hazırlanmak denirse. Diğer kızları anlamıyorum ben bile derse yetişmek için altıda uyanıyorsam elli ton makyaj yapmak için kaçta kalkıyorlardır kim bilir.Her neyse zaten uykum var iyi ki ilk iki ders İngilizce uyuma fırsatımız artmış olacak.Çantamı akşamdan hazırlamama rağmen,tabi ki,ufak tefek eksikler çıkmıştı her sabah olduğu gibi. Birden aklıma gelen matematik defterimi çantama tıkıştırdıktan sonra saçımı tarayıp servis saatinin gelmesini beklemeye başladım. İnstada dolaşırken yukarıda kırmızı bir yazan bildirim geldiğini gördüm kim bu saatte bana mesaj atardıki? Kesin Gökçe çevrim içi olduğumu görünce mesaj atmıştır(En yakın arkadaşım hatta kardeşim) diye düşünsem de bildirim kısmına dokunduğumda kim olduğunu bilmediğim birinin mesaj attığını gördüm.
Bulutlarsonsuzdur: Günaydın güzelim.Biri benimle oynamak istiyordu. Oynayalım bakalım.
Derin_gkyldz: Gün aymadı. Hava hâlâ karanlık.
Derin_gkyldz: Ayrıca güzelim ne be?!Nerden geliyor bu samimiyet?!
Bulutlarsonsuzdur: Sinirlenince çok tatlı oluyorsun şu an yüzün gözümün önünde. Ve çok güzelsin.
Derin_gkyldz: Kimsen ve ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama böyle devam edersen seni engellerim!
Bulutlarsonsuzdur: Tamam,tamam engelleme. Engellersen tekrar hesap açarım ama sen beni uğraştırma güzelim.
Derin_gkyldz: Hâlâ güzelim yazıyorsun emin ol tekrar hesap açman umrumda diil.
Bulutlarsonsuzdur: Evet belki bugün umrunda diil ama bir gün umrunda olacak o zaman geldiğinde bu mesajları sana okutacağım.
Derin_gkyldz: Bu kadar emin olma.Yazıp engelledim.Saate baktım servisin gelmesine son yedi dakika kalmıştı. Montumu giydim ayakkabılarımı bağladım ve evden çıktım.
Okula gittiğimde mesajları Gökçe'ye gösterdim. Üçüncü okumasından sonra engeli açtı ve bağırarak;
"Engeli kaldırıyorum sen salak mısın?" Dedi. Sınıftakiler yan gözle bu deli ne diyor bakışı attılar.
Gökçe omuz silkti ve fısıldayarak "Eğer bizim sınıftan biriyse hemen mesaj atar." Dedi ve göz kırptı. Açık söylemek gerekirse çok mantıklı bir hamleydi ama beklediğimiz gibi mesaj hemen gelmedi.Tam üç saat sonra mesaj geldi.
Bulutlarsonsuzdur:Güzelim?
Derin_ gkyldz: İsmim Derin profilimde de yazığı gibi. Ama senin adını bilmiyorum?
Bulutlarsonsuzdur: Bana bulut yazabilirsin. Bulutları çok severim. Sana sevdiğin şeyleri sormayacağım çünkü her şeyi biliyorum. En sevdiğin yemeğin tavuk olduğunu,sebze yemeklerinden nefret ettiğini,en sevdiğin tatlının muhallebili kadayıf olduğunu,en sevdiğin rengin siyah olduğunu ve seninle ilgili daha birçok şeyi.
Derin _ gkyldz: Hepsi doğru peki neden bunları biliyorsun?
Bulutlarsonsuzdur: Biliyorum inanmayacaksın ama...
Bulutlarsonsuzdur: Seni seviyorum.
Bulutlarsonsuzdur: Ve bunu sana kanıtlayacağım.Görüldü.
Evet görüldü attım çünkü ne yazacağımı bilmiyordum...Evet bölüm sonu yorumlarınızı merakla bekliyorum kısa bir zaman sonra görüşmek üzere...❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Gökyüzü ~ Texting•
Teen FictionBen derin. Bu hikaye benim hikayem, Ve birde mesajcı var, Benim hayatımı tersine döndüren...