Aldığım güzel tepkiler için çok teşekkür ederim❤️
Üst üste bölüm atmak istiyorum ama hikaye istediğim izlenimi yaratamam diye korkuyorum.
Her neyse fazla uzatmadan sizi hikayem ile baş baş bırakıyorum...
Umarım beğenirsiniz❤️
İyi okumalar ❤️Mesajımı attıktan tamı tamına 2 koca saat boyunca cevabını bekledim ama bulut ne çevrimiçi olmuştu ne de mesajımı görmüştü bende 2 saat boyunca öylece ekrana bakıyordum. Sonunda mesajıma bakmayacağını anladığımda bende beklemekten vazgeçmiştim.
YouTube 'u açıp daha sonra izleye girdim ve Çağan Şengül'ün Papatya şarkısını açtım zaten ilk sırada o şarkı vardı.Yatağıma uzanıp yorgunluğumu atmak için şarkıyı dinlemeye devam ettim. Tekrar tekrar başa sararak dinledim.
"Umudum kaldı gözlerinde kurtar beni burdayım,gitmedim de içimde binalar yıkılmış bir enkaz altında,inanmışlığım sana...
Durmadan durmadan kanar yaram tüm çiçeklerden güzel papatyalar..."
Kaç kere dinlediğimi bilmiyorum ama yorgunluğumun geçtiğini hissettiğimde uygulamayı kapattım ve İnstagram'a girdim belki bulut mesaj atmıştır diye ama yine mesaj yoktu.
Görmediğin,sesini bile duymadığın biri için hiç endişelendiniz mi ya da onu sevmeye başladığınızı hissettiniz mi? Sanırım benim hissettiğim şey de bu.3 Ay sonra
"Sadece birkaç aylık hayatına girip çıkan biri için çok kafa yoruyorsun derin."
Gökçe'nin sesiyle kafamı sıradan kaldırdım.
Şu an her şeye o kadar anlamsız bakıyordum ki...
"Gökçe lütfen."
"Ne lütfeni derin son 3 aydır kendinde bile değilsin ne oldu, ne öğrendin de bu kadar kendini bize karşı kapattın? Ben seni düşünüyorum derin. Lütfen kendine gel artık sen bu değilsin."
"Evet ben bu değilim.Beni düşünmeyi bırakın artık. Belki de benden uzak durması gereken sensindir Gökçe.
Söylediğime kendim bile inanamadım ama onları da mutsuz etmemim bir anlamı da yoktu.3 Ay önce
Evet! Mesaj gelmişti. Neden bu kadar heyecanlandığımı bilmiyorum.
Bulutlarsonsuzdur: Ben hep senin yanındaydım derin hep arkandaydım ama sen beni görmedin. Ben de anonim olarak yazmayı denedim. Ve sana ulaştım.
Bulutlarsonsuzdur:Umarım sende beni bulursun sana açıkça kim olduğumu söylemek kendime ihanet etmek, yaşadığım her şeyi hiçe saymak demek.
Bulutlarsonsuzdur: Bu yüzden de küçük bir oyun oynamak istedim.
Bulutlarsonsuzdur: Ben senin her zaman arkandaydım. Sen beni her gün görüyordun ama görmezlikten geliyordun. Düşün benim Gökyüz'üm
düşün. Sence ben kim olabilirim?
Bulutlarsonsuzdur: Beni bulduğunda tekrar görüşmek üzere.
Bulutlarsonsuzdur: Hoşçakal güzelim.Oydu. Ben her arkama döndüğümde bana el sallayan çocuk. Nasıl anlamamıştım. Her zaman oradaydı. Tekrar arkama döndüm ama bu sefer orada yoktu.
Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki.
Gökyüzü beni dinlese yağmur yağmaya başlardı.Bölümün sonuna geldik. Sizce bulut bey neden yerinde yok? Bölümü nasıl buldunuz?
Yakın zamanda görüşmek üzere ❤️💃🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Gökyüzü ~ Texting•
Teen FictionBen derin. Bu hikaye benim hikayem, Ve birde mesajcı var, Benim hayatımı tersine döndüren...