Ciocane de 3 ori cu entuziasm dar nici un raspuns . Se uita in toate directiile pana observa o fereastra la doar 2 metrii d usa . Cu mainile si ochii atintiti pe geam si nu reuseste sa observe inauntrul casei lui Hector . Se intoarce la usa si incearca clanta usii . Am noroc , am reusit sa deschid usa - se gandeste ea in timp ce intra . Mergand tiptil prin casa lui Hector , sa afle cat mai multe despre el , este surprinsa de proprietar , in timp ce acesta o imbratiseaza . Inima ii bate cu putere incat simte in tot corpul sau fiecare bataie . Cu ambele maini o prinde de chipul ei frumos si da sa se aplece pentru a o saruta .
La jumatatea distantei se opreste , vazand ca ea are ochii inchisi . Sasha, nedumerita , de ce dureaza atat sa o sarute , deschide ochii. Spre surprinderea ei il observa doar la cativa centimetrii fata de ea si aproape ca lesina . Trec cateva minute si nici unul nu face vreo miscare. Cu gandul la buzele lui umede ce luceau in lumina palida venita de afara si la pometii sai a caror gropite ce o amageau si mai mult , incearca sa ajunga la el si sa-l sarute . Diferenta de inaltime isi spune cuvantul si nu ajunge decat la barbia lui ce o si atinge cu buzele sale moi . Picioarele o tradeaza si se inmoi , alunecand direct in bratele lui Hector , ce o ridica pana la piept si o aseaza in pat . Sasha ramana incremenita precum o statuie fiindu-i imposibil sa rosteasca vreun cuvant, doar statea, si-si simtea inima cum bate din ce in ce mai tare si mai rapid. Cu cat Hector o mangaia usor de- a lungul piciorului inaintand pana la cureaua pantalonilor. Cu o singura miscare reuseste sa-i desfaca iar pantalonii acestuia, incepand a geme , formand un sunet , unul de placere, de extaz.
Gentil saruta fiecare zona descoperita in timp ce o dezbraca . Buzele sale umede si reci ii ofereau Sashei o senzatie de nedescris. La fiecare atingere simte un fior iar corpul ei trasare de fiecare data fara sa se poate opri. Dezbracata doar pe jumatate , Hector ajunge si la bluza ei de casmir fin de culoarea safirului cu nasturi , si o desface .. nasture cu nasture , dezvaluidu-i sanii ei moi si fini la atingere .
El se ridica din pat si se indeparteaza de pat , disparand in camera alaturata .
- Ce am facut ? Cu ce am gresit ? Si mai ales , de ce a
plecat ? se tot intreaba Sasha in timp ce statea goala in patul rece .
Dand sa se plece , ridica capul il observa stand , cu o sticla in mana . Se pare ca nu plecase , ci doar vroia sa o sa satisfaca in orice mod posibil . Cu mainile incalzice si pline de ulei de avocado Stand deasupra ei incepe sa intinda , cu palmele lui enorme, uleiul de masaj pe spate. Se intinde catre ea pentru a ajunge si la umeri iar barbatia sa se fraca usor de posteriorul ei dandu-i o senzatie de extaz. Vazand ca Sashei ii place continua miscarea pana cand :
- Ah – geme Sasha – ce tare e!
- Si e numai a ta! – ii sopteste Hector dupa care ii prinde o ureche cu buzele sale umede excitand-o si mai tare.
- Te vreau in mine , sa te simt peste tot – striga Sasha.